en del av Vasastans Nagelcenter AB

Läs vad 12 användare tycker om Regina Borman

• Marianne J
    Marianne J skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Underbar personal!
    Omtänksamma och väldigt serviceinriktade!!
  • Catharina R
    Catharina R skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bra men jag skulle snygga till lite
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Hon verkade stressad, höll inte tiden, gjorde ett dåligt jobb jag fick fila om mina tånaglar själv hemma, och lokalen var inte anpassad för jobbet, fransfätg och pedikyr.
    2016-09-22 Vasastans Nagelcenter svarar Annelie N
    Hej Annelie,
    Vad tråkigt att du upplevde behandlingen som sådan. Hör gärna av dig till oss på 0736-212669, så vi kan få en möjlighet att ge dig en annan upplevelse i dessa behandlingar.
  • Frida B
    Frida B skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mina ögonbryn och fransar blev jätte mörka och fina:) precis som ville ha det!
  • Lisa V
    Lisa V skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Väldigt trevlig och lyssnade på mina förslag. Jag är nöjd!
  • Liza L
    Liza L skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Duktiga tjejer på salongen! Regina är super härlig, fick tår och naglar fixade inför semestern och det har hållit så grymt bra!!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Besöket hos Vasastans Nagelcenter var som taget ur Dolda kameran. Fullständigt parodiskt. Det började med att jag fick gå in på en liten toalett och tvätta av mitt ögonsmink med en billig handtvål som sved något fruktansvärt. Med svidande, röda ögon skulle jag sen lägga mig på britsen - varpå den brakade ihop (kan tillägga att jag väger 50 kg så det borde inte bero på min tyngd :)). Nåväl, jag fick sätta mig i en stol istället. Ögonbrynen plockades slarvigt och slumpmässigt. Ögonfransfärgen fick jag sedan intryckt i ögonen. Jag har färgat fransarna i många år och aldrig varit med om något liknande. Resultatet då: ena ögonbrynet mörkt, det andra knappt färgat alls. På fransarna syntes ingen skillnad, kanske beroende på att all färg hamnat inne i ögonen. Jag såg fullständigt vansinnig ut och fick boka en akuttid på en annan salong för att försöka rädda situationen.
    De är kanske bättre på naglar...?
    2016-06-23 Vasastans Nagelcenter svarar Johanna J
    Hej Johanna,
    Vad tråkigt att du hade en sådan upplevelse. Hör gärna av dig till oss på 0736-212669, så vi kan få en chans att ge dig en bättre upplevelse <3.
  • Anna A
    Anna A skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Oengerad personal.. Inte speciellt nöjd med resultat heller.
    2016-06-23 Vasastans Nagelcenter svarar Anna A
    Hej Anna,
    Synd att du har upplevt oengagemang hos oss och blev missnöjd med resultatet. Vi vill gärna komma i kontakt med dig, så vi kan visa dig personal med engagemang och att du blir nöjd med din behandling. Hör av dig till oss på: 0736-212669 <3
  • Emma E
    Emma E skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Inget bra bemötande alls då jag tappat mitt kort och ville ha betalningen på faktura.
    2016-06-23 Vasastans Nagelcenter svarar Emma E
    Hej Emma,
    Vi har valt att ta bort den tjänsten (att vi fakturerar kunden efter utförd behandling), då vi tråkigt nog har varit med om att personer luras... och tyvärr aldrig betalar sin faktura...
    Däremot har vi numera skaffat Swish. Vilket gör det möjligt för våra kunder som har tappat bort sitt kort, kan betala sin behandling på plats.
  • Sara B
    Sara B skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Regina är en av de nagelterapeuter som fixar med mina gelenaglar på Vasastans nagel center. Regina är alltid glad, har nya fräscha idéer och tekniker vilka hon behärskar mycket, mycket bra. Man går alltid vacker och glad från Regina hos #Vasastansnagelcenter.
  • Ann B
    Ann B skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Toppen. Blev snyggt och höll länge! Tånaglar. Vinylux.
  • Anna H
    Anna H skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Toppen jätte nöjd. Snygga naglar och lyssnar alltid på vad jag vill ha.
Veronica Hördell

Frejgatan 19, 113 49 Stockholm