Veronica Hördell

64 omdömen om Veronica Hördell

Sedan starten hos Reco 2015
Nina G
Skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB

Hej, bemötandet car bra :) Men, naglarna blev inte så bra tyvärr. Dessutom lyssnade hon inte på mina önskemål utan satte några tippar och gjorde (godtyckligen) resten med mallar. Mallarna blev riktigt dåliga kvalitetsmässigt. Ledsen, men det blev inte bra och höll inte mer än en vecka.

Svar från Veronica Hördell

Hej Nina, Vad tråkigt att du hade en mindre bra upplevelse om hållbarheten och lyssnandet på din nagelbehandling. Hör av dig till mig så kan vi prata igenom vad som har hänt, och att jag får en ny möjlighet att göra om naglarna så du får en bättre upplevelse. Vänliga hälsningar Veronica

Anette H
Skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB

Veronica gör alltid ett bra jobb. Hon är proffsig och tillmötesgående. Rekommenderar varmt hennes tjänster.

Åååå tack Anette, vad glad jag blir av dina fina ord <3 <3

Jennifer G
Skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB

Spraytan. Blev jämt och fint men hon kunde påpekat att färgen blev vääääldigt ljus. Knappt någon skillnad.

Svar från Veronica Hördell

Hej Jennifer, Nu kommer jag inte ihåg vilken nyans du blev sprayad med om det var Medium som ger en solkysst nyans eller Dark som er en mörkare nyans 1 vecka utomlands. Oavsett så är du varmt välkommen tillbaka för en mörkare nyans om du önskar det <3

Susanne Å
Skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB

Alltid lika proffsig på mina behandlingar! Kan varmt rekommendera ett besök. Susanne

Tack fina Susanne, vad glad jag blir <3

Magdalena K
Skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB

Det är fantastiskt att komma till Veronica. Efter varje Spray Tan jag gjort där så blir jag jätte nöjd! Lagom mycket och det ser mycket naturligt ut! Trevlig är hon också :)

Celine R
Skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB

Hej Jättefin brun och allt gick mycket smidigt och fort//Louise

Ninni K
Skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB

Mycket nöjd, rekomenderas. Skulle dock ha valt den lite mörkare nyansen då den ljusa inte syntes så mycket

Agneta L
Skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB

Veronica är professionell och kunnig inom branschen. Dessutom förklarar hon för kunden vad hon gör under tiden hon arbetar. Naglarna blev noggrant filade och lacket snyggt målat. Som kund känns bra att hitta rätt när man letar kvalitet.

Ida Maria Yvonne J

Trevlig, glad, proffsig, snyggt

Tilda N
Skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB

Fick ett jättetrevligt bemötande av Veronica Hördell. Jag upplevde att Veronica var kunnig och professionell. Jag hade en mycket bra upplevelse.