Alla kategorier Elektriker Stockholms län Upplands Väsby Väsby El & Tele
Rekommenderat företag 2015 - Väsby El & Tele

Väsby El & Tele

Truckvägen 14C, 194 52 Upplands väsby — Visa karta

Vi på Väsby El & Tele ser dina problem med elen som möjligheter! Genom att värna om miljön, ge varje kund ett personligt bemötande och hålla hög kvalitet i vårt arbete strävar vi mot nöjda kunder och att vara den självklara el och tele installatören, varje gång.

Sedan 1989 har vi arbetat med installation och projektering av el & tele. Vi utför arbeten i hela storstockholm, men är baserade i Upplands Väsby. Vår arbetsprocess är optimerad så att alla steg i processen sker på ett så miljövänligt sätt som möjligt och vår målsättning är att skapa långsiktiga relationer till våra kunder.

Kontakta oss för en enkel och lönsam elinstallation!

Läs vad 38 kunder tycker om Väsby El & Tele

• Thomas O
    Thomas O skrev om Väsby El & Tele
    Bra kommunikation, punktlig och bra utfört jobb. rekommenderas
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Väsby El & Tele
    Väsby El & Tele utförde renoveringsarbete på el i vår lägenhet under 2016. Tog kontakt ganska omgående efter vår förfrågan. Professionellt bemötande och råd om lösning på våra behov. Leverade arbetet på utlovad tid och med kvalitet på arbetet utfört. Vi uppfattade kostnaden som resonabel. Vi kommer att anlita Väsby El & Tele skulle ytterligare arbete bli aktuellt. Rekommenderas.
  • Peter W
    Peter W skrev om Väsby El & Tele
    100 % professionella från början till slut. Tveklöst bästa hantverkare jag haft.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Väsby El & Tele
    Mycket bra och kunniga i området. Lyssnar på kundens önskemål. Tydliga med tidplaner, genomförande etcetera. Vänligt och professionellt bemötande. Och konkurrenskraftiga priser.
  • Ida S
    Ida S skrev om Väsby El & Tele
    Bemötandet var väldigt bra och personligt! Jag beställde montering av två armaturer (lampor).
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Väsby El & Tele
    Har fått hjälp av Simon på Väsby el som gjorde ett kanonjobb. Mycket trevlig, effektiv och lösningsorienterad.

Rekommenderas!
  • Emil N
    Emil N skrev om Väsby El & Tele
    Vi tog hjälp av Väsby El & Tele för byte av elcentral, jordning av lägenhetens alla uttag samt ganska stora förändringar av elen i köket.

Redan vid första samtalet fick vi ett seriöst och trevligt bemötande.
    Företaget kom snabbt hem till oss för att titta på arbetet och vi fick även bra förslag och tips på vad vi skulle tänka på. Efter besöket behövde vi inte vänta mer än någon dag innan arbetet kunde påbörjas hos oss.

Under hela arbetets gång kändes det som att elektrikern verkligen tänkte på att han arbetade i någons hem, innan arbetsdagens slut städade han undan det skräp som blivit.

Allt blev jättefint och priset för arbetet kändes verkligen rimligt.

Nästa gång vi behöver en elektriker kommer vi garanterat använda oss av Väsby El & Tele igen, vi är supernöjda med allt.
  • Eric R
    Eric R skrev om Väsby El & Tele
    Jag behövde ett mindre arbete utfört i mitt renoverade kök (koppla in induktionshäll, ugn/micro, kyl/frys, fläkt och belysning), och ringde därför till Väsby El & Tele efter att ha hittat dem på Reco. Jag ringde på måndagen och fick redan på tisdagen veckan därpå besök av Simon, en mkt kompetent och trevlig elektriker som jag tycker gjorde ett bra, snabbt och prisvärt jobb. Rekommenderas!
  • Emil Ö
    Emil Ö skrev om Väsby El & Tele
    Jag är mitt i en helrenovering och fick hjälp av Simon på Väsby El och jag har aldrig varit med om en hantverkare som varit så lätt att jobba med. Alltid extremt punktlig, extremt lätt att kommunicera med (han svarade ofta på mina mejl inom en timme även på kvällar och helger), dessutom inga överraskningar med priserna då han alltid kollade av med mig först innan inköpen om jag tyckte summorna lät ok.

Jag kan naturligtvis inte prata för hela Väsby El, men Simon kommer jag rekommendera till alla jag känner som söker en duktig och trevlig elektriker.
  • Michael K
    Michael K skrev om Väsby El & Tele
    Under mina år som Styrelseordförande i en bostadsrättsförening har jag haft kontakt med en hel del olika företag, såsom rörmokare, elektriker, plåtslagare etc. Väsby El och Tele rankar jag bland dom två bästa. Dom är pålitliga och duktiga på sitt jobb. Jag kan rekommendera andra föreningar att anlita dom, jag vet att jag kommer att göra det igen vid behov.
  • david Å
    david Å skrev om Väsby El & Tele
    Väsby El & Tele jordade alla uttag hemma hos mig samt byte el-centralen. Dem bytte ut mycket gamla el-sladdar samt att alla vägguttag och strömbrytare byttes ut. Kändes tryggt att ha dem där hemma. Både pålitliga och proffsiga.
  • Ola P
    Ola P skrev om Väsby El & Tele
    Trevligt bemötande och bra service, problemen lösta och rimliga priser, jag kommer anlita dem igen och kan rekommendera dem.
  • Lena R
    Lena R skrev om Väsby El & Tele
    Snabb och proffsig service. Rekommenderas varmt
  • Ove A
    Ove A skrev om Väsby El & Tele
    Vi beställde en rad småjobb kring el och tele i lägenheten och Väsby El & Tele ryckte ut snabbt och uppfyllde alla våra önskemål snabbt och proffsigt. Installatören uppträdde vänligt och var lyhörd, bra på att kommunicera med oss. Vi anlitar gärna denna firma igen och rekommenderar andra att göra detsamma.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Väsby El & Tele
    Jag har renoverat mitt badrum och då har Väsby EL & Tele varit behjälpliga med det elektriska där. Samtidigt byttes alla uttag och strömbrytare i lägenheten ut. Jag talade om att jag ville ha spottar i taket, nya uttag och strömbrytare mm och utseendet på prylarna överlät jag åt Jörgen att bestämma. Jag fick det precis som jag ville ha det. Jag är mycket nöjd.
  • Görel A
    Görel A skrev om Väsby El & Tele
    Denna första kontakt med Väsby El & Tele var mycket positiv.
    Arbetet var litet - byte av gamla hopplösa väggkontakter -men
    utfördes snabbt och skickligt och jag kommer absolut att anlita
    företaget igen vid behov.
  • Torsten J
    Torsten J skrev om Väsby El & Tele
    Snabb utryckning t.o.m. i jultid. Anlitade dem sedermera för åtgärd, innefattande ombyggnad och installation.
    Mycket hög servicenivå till rimligt pris är min/vår sammanfattning.
  • Hans J
    Hans J skrev om Väsby El & Tele
    Utbyte av utomhusbelysning för BRF.
    Mycket väl utfört arbete.
  • Kenneth R
    Kenneth R skrev om Väsby El & Tele
    Fick tid för åtgärd ganska snabbt att åtgärda div. mindre el-jobb i villa.
    De utfördes väl av en duktig trevlig kille.

Jag är mycket nöjd med jobbet.
  • Tommy D
    Tommy D skrev om Väsby El & Tele
    Vi fick elfel i mellandagarna, ringde till Väsby El & Tele. De kunde komma efter några dagar. Fixade felet på en timme och kostade inte mer än förväntat. Vi är nöjda.
  • Mia V
    Mia V skrev om Väsby El & Tele
    Mycket snabb service. Fick i princip hjälp dagen efter jag ringde. Jag hade förväntat mig minst en-två veckors väntetid, men blev glatt överraskad. De kom exakt den tiden som var utlovat och det är väldigt mycket värt, att inte behöva sitta och vänta.
    Jag är mycket nöjd med deras arbete. Hos oss hjälpte de mig med att sätta in ett uttag utomhus, en takkontakt samt byta ut en trasig sensorvakt.
  • Anna L
    Anna L skrev om Väsby El & Tele
    Fantastiska! Snabb hjälp, bra pris och mycket trevlig personal.
  • Lena N
    Lena N skrev om Väsby El & Tele
    Jag vill verkligen rekommendera Väsby El & Tele: snabba svar vid mailkontakt och hjälp inom en vecka av en trevlig elektriker som lyssnade på mina önskemål. Ett mindre missöde med en sprucken strömbrytare rättades till, inom några dagar efter att jag klagat, utan minsta knot. Jag är väldigt nöjd med det utförda arbetet!
  • Solvig T
    Solvig T skrev om Väsby El & Tele
    Jag är helt nöjd med Väsby El & Teles arbete hos mig. Det blev snabbt klart. Avtalade tider hölls. Synliga detaljer är snyggt och proffsigt gjorda.
  • Mathab M
    Mathab M skrev om Väsby El & Tele
    Jag är jätte nöjd med all hjälp jag har fått från väsby el med elen hemma.Vill rekommendera de varmt.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Väsby El & Tele
    Väsby El & Tele har gjort ett arbete med att dra nätverk och viss el-dragning i vår 50-tals villa.

Arbetet i sig var kanske varken stort eller särskilt avancerat i deras ögon men både jag och min fru överraskades verkligen, dels över hur bra och snyggt arbete utförde (i princip allt blev dolt vilket vi inte trodde skulle vara möjligt med tanke på förutsättningarna i väggarna) men framförallt är vi mycket positivt överraskade över hur de hanterat arbetet.

Vi har haft en hel del att göra med hantverkare i och med att vi gör en större renovering och vi har hitintills inte varit med om NÅGON hantverkare som varit så punktlig med att återkoppla, höra av sig och infinna sig enligt överenskommelse. Sist men inte minst är det vi upplevde som unikt och utöver förväntan, så upplevde vi att personen från Väsby El & Tele som vi hade kontakt med var oerhört serviceminded och har fixat med frågor/åtgärder som jag inte tror är en självklarhet för de flesta.

Vi är helt enkelt oerhört nöjda med arbetet och servicen som de givit oss och kan varmt rekommendera dem om någon annan är i behov utav liknande tjänster.
  • Hans C
    Hans C skrev om Väsby El & Tele
    Trivsamt och gott bemötande i alla kontakter.
    Inledningsvis med förfrågan om entreprenadåtagande (underhåll/felhjälp). Efter avtal har kontakter och resultat varit till full belåtenhet.
    Vid uppdragsbeställningar har vi alltid erhållit bra respons på förfrågningarna, även med mycket goda tekniska förslag på lösningar samt ev alternativ.
    Väsby el's personal är synnerligen uppskattade då de arbetar hos oss vid olika uppdrag.
    Mina (och kyrkans) varmaste rekommendationer!
    Hans Carnbo
    Tekniskt underhåll
    Svenska kyrkan, Västerleds församling
    Bromma
  • Ulf O
    Ulf O skrev om Väsby El & Tele
    Jag fick på kort varsel en fläkt installerad i mitt hus, det var ett akutläge och montören kom
    inom 4 timmar samma dag.
    Suveränt jobb.
  • Olav R
    Olav R skrev om Väsby El & Tele
    Snabb service, hög kompetens och bra utfört arbete.
  • Eriq A
    Eriq A skrev om Väsby El & Tele
    Snabbt, bekvämt och bra. Rekommenderas!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Väsby El & Tele
    Mycket snabb och proffsig hantering. Mycket nöjd och kan starkt rekommendera Väsby El & Tele.
  • Inger L
    Inger L skrev om Väsby El & Tele
    Jag är supernöjd med Väsby El från första kontakt till avslutat arbete. Mycket proffsigt jobb och trevligt bemötande med en härlig "allt går att lösa-attityd". Allt gick enligt planer och tidtabell och räkningen innebar inga otrevliga överraskningar. Kommer definitivt vända mig till Väsby El vid behov i framtiden.
  • Anders N
    Anders N skrev om Väsby El & Tele
    Snabbt och bra utfört arbete. Mycket trevligt bemötande och bra kommunikation.
  • Petri S
    Petri S skrev om Väsby El & Tele
    Jag byggde om mitt kök och anlitade Väsby el och tele för el och ljusinstallation/planering.Är mer än nöjd av deras arbete och ger mina absoluta rekommendationer för era framtida projekt.Effektivt och prisvärd!
  • Carl H
    Carl H skrev om Väsby El & Tele
    Bra, vi har haft kontakt i många år.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Väsby El & Tele
    Håller vad dom lovar och levererar i tid.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Väsby El & Tele
    Snabba besked, levererar rätt produkt i rätt tid till rätt pris. Utöver detta är dokumentationen fullödig från början.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Väsby El & Tele
    Snabbt och proffsigt utfört arbete.

Truckvägen 14C, 194 52 Upplands väsby