Västerås Begravningsbyrå

Västerås Begravningsbyrå

www.vasterasbegravningsbyra.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Västerås Begravningsbyrå! När en anhörig går bort kan man behöva någon att luta sig mot. Vi har full förståelse för att en begravning inte är det första som kommer till tanken. Vi ser därför till att du får ta den tid du behöver och finns som en hjälpande hand i en av livets mest omvälvande stunder. Vårt mål...

125 omdömen om Västerås Begravningsbyrå

Sedan starten hos Reco 2019

Madeleine D
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vi fick all den hjälp vi behövde i den akuta stund som uppstod när pappa dog. Vi visste lite om vad som skulle ske och tas hand om fram till begravningen. Men med Mattias omhändertagandet från första början fram till begravningen kunde jag planera alla händelser som hörde till begravningen till min och alla syskons belåtenhet.

Renita G
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vänligt och professionellt bemötande. Alltid till hands för hjälp när vi hade frågor. Alla var mycket nöjda med allt

Satu W
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Varmt bemötande och sakligt. Bra kunskap om hur hantera ärendet.

Hans Ingemar Joh V
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Det ”stämde” på en gång. Vi blev bemötta med lyhördhet och professionalitet. Vår vi anledning vänder vi oss gärna dit igen..

Annette S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Jättebra bemötande och väldigt bra

Lotta S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

I samband med vår fars död har våra förväntningar på Västerås begravningsbyrå uppfyllts mycket väl. Vänligt, personligt och samtidigt professionellt bemötande i alla lägen. Vi kände oss trygga med både Cecilia och Mattias. Upplevde att alltid någon av dem fanns tillgänglig när vi behövde få svar på praktiska frågor, dryfta tankar och känslor i en svår stund i vårt liv Stort tack till Er! Lotta och Tommy

Lars A
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vänligt och fint bemötande. Ordning och reda.

Sven W
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Trevlig och kunnig personal. Bra service kan inte begära mer.

Charlotte B
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Så fint bemötande och hjälp med allt praktiskt som behövs fixas med mitt upp i all sorg.

Göran L
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Ett verkligt bra bemötande av samtliga som jag träffade där Mattias och Cecilia. Mjuka och som verkligen tog hand om oss när vi var där. Förklarade allt på ett bra sätt så man inte hade så många funderingar när man lämnade byrån. Kan varm rekommendera denna begravningsbyrå.

Pia E
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Mycket nöjd! Mathias gjorde ett utmärkt jobb, och det blev en fin och minnesvärd begravning.

Marcus E

Superbra bemötande, hade bra koll på allt som skulle göras, 10/10

Maria Ö
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Inkännande och fick en att känna sig trygg i en jobbig tid. Hjälpte till med allt!

Anna W
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vi fick ett mycket fint bemötande och bra hjälp och vägledning från börja till slut.

Maria G
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vi blev vänligt och respektfullt bemötta både per telefon och personligt möte. Vi fick många bra tips av Cecilia och är så nöjda med begravningen och minnesstunden, det blev precis såsom vi önskat.

Mari J
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

En alldeles underbar begravningsbyrå som mötte oss med värme och omtanke. De ordnade med alla detaljer och praktiska saker och begravningen blev precis så fin som vi tänkt oss. Vi kände oss så väl omhändertagna under hela tiden. Tack!

Susann S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Hjälpsamt, personligt, enkelt. Mycket bra!

Mikael S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Bra från början till slut så lättsamma att ha att göra med så i en svår stund känns allt så enkelt och naturligt. Otroligt proffesionellt och hjälpsamma de kan service

Jan F
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Jag och familjen har en fin och bra upplevelse av Västerås Begravningsbyrå. Bra information och upplägg. Finns inget att anmärka på.

Lena A
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande av personalen. Jag uppskattar att man bemötte oss på ett professionellt sätt utan att vara överdriven i sitt medkännande med vår sorg. Kontakten med Mathias fungerade mycket bra. Han var under hela tiden snabb med svar på frågor och återkoppling avseende processen. Jag kan varmt rekommendera Västerås Begravningsbyrå.

Ulla S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Det var fint bemötande från första mötet med Mathias Eriksson och lika lugnt o värdigt vid varje kontakt som vi har haft under den här tiden. Kan verkligen rekommendera Västerås Begravningsbyrå. Kan verkligen rekommendera Västerås Begravningsbyrå

Ingela I
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Mycket väl bemött,, jag skulle inte ha anlitat justares föreslogs, det är dock min uppfattning!. Jag hade inga förväntningar, därför kan jag inte uttala mig. Jag är hittills nöjd.

Rossella G
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vi blev väl bemötta, hade inga förväntningar men vi tyckte att de tog hand om oss proffsigt .

Märta H
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Jag behövde hjälp med begravning av min avlidne make. Fick snabbt en tid på begravningsbyrån tillsammans med mina barn. Blev mycket proffesionellt och väl bemött. Begravning och minnesstund fungerade perfekt, mycket bra genomfört.

Robert L
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Bra service genom hela processen

Britt-Inger H
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande i en svår och ny situation. Fick stöttning och hjälp genom hela proceduren och förklaringar. Det var en lättnad med personal som lyssnade och fanns till och tog hand om allt till en fin genomförd begravning.

Rolf W
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vi blev mycket väl bemötta och arrangemanget kring begravningen var väldigt fin och minnesvärd samt med en trevlig minnesbok efteråt.

Lars N
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Bra bemötande och enkelt. Köpte begravning och de tjänster som det innebar.

Inga-Lill W
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Jag upplevde att jag blev mycket väl bemött Jag tycker att de hjälpte mig med allt jag hade önskat mig Begravningen blev en sån fin stund som ni hjälpte till att den blev Jag ger er högsta betyg,

Ann-Christin E
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Fint personligt bemötande, bra ordnat så det blev enkelt för oss, jättefint ordnat med allt! Vi är så nöjda!

Rolf
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vänligt bemötande, proffsigt upplägg. Mina förväntningar blev helt uppfyllda. Cecilia gjorde ett jättebra jobb med en fin minnesbok. Stort tack. //Roffe

Mia A
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vi fick tid när vi ville Bra och trevligt bemötande. Vi fick en bra hjälp med helhetslösning till begravningen. När vi gick därifrån var allt planerat och klart vilket uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera Västerås Begravningsbyrå till andra.

Natalie O
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Professionellt bemötande, jag kände mig trygg och kunde överlåta allt i deras händer. Rekommenderas varmt.

Hans Georg C
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Mycket nöjd med deras insats allt fungerade som förväntat eller bättre

Gun S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Personalen var saklig och kunnig i denna sak.

Pernilla J
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Mkt fint bemötande i denna svåra stund.

Tor S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Tack för stöd och trevligt bemötande i samband med begravning.

Anette N
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Fin hjälp från Cecilia under denna tunga tid. Vi fick en väldigt fin och värdig begravning i Viksöngskyrkan. Tack för all hjälp. Mvh Anette Nyman

Hans Olof S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Korrekt och sakligt. Vi var osäkra när vi kom in men kände oss trygga då vi gick.

Catarina J
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vi blev väl mottagna av Mathias. Han guidade oss igenom allt på ett bra sätt. Vi är nöjda.

Marie O
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Fick ett lugnt och fint bemötande vid första kontakten med begravningsbyrån och besök. Det är viktigt eftersom det är jobbigt med alla val som ska göras, särskilt om man är ensam som jag var. Skönt att byrån tar hand om allt och att ha kontaktperson som snabbt svarar på mail vid frågor och ändringar. Jag fick också ett fint minnesalbum med foton från begravningsceremoni. Jag är nöjd med Västerås Begravningsbyrå.

Carina H
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Jag är så tacksam att jag valde Västerås begravningsbyrå, allt blev så fint och Mathias är guld värd.

Mikael S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Jag anlitade Västerås begravningsbyrå i samband med min mosters bortgång. Från början till slut en fantastisk upplevelse i en svår stund. Lugnt metodiskt och en hjälpande hand från början till slut med ett fantastiskt engagemang i en svår situation. Jag hade inga förväntningar innan men hade jag haft det hade detta varit utöver det vanliga. Jag kan varmt rekommendera dem.

Mona S
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Jag fick ett vänligt bemötande av personal i västerås begravningsbyrån. Anlitade Torsten som hjälp till begravningen han utförde sitt uppdrag proffsigt både I sina tal som i musik av tvärflöjt . Min pappa hade en borlig begravning. Min dotter sjöng opera av Ave Maria och till hjälp en duktig pianist. Så jag kan varmt rekommendera denna begravningsbyrå till andra.🙏

Birgitta B
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Bra bemött, inga speciella förväntningar dåj jag inte varit med om detta förut

Anders & Astrid B
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Vänligt och tillmötesgående, och särskilt att de accepterade ett möte med mycket kort varsel.

Ingegerd I
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Väl bemött av personal fast det var semester byte av dem. Levde upp på våra förväntningar genom rekommendationer. Allt som kommer till en begravning.

Teija J
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Servicen var utmärkt och Cecilia är i rätt fält. Jag kände mig lättad över att allt gick bra.

Eva E
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Tog sig tid så man kände ingen stress. Förstående och omtänksamma. Hade bokat begravning och den blev precis som vi önskat.

Terese H
Skrev om Västerås Begravningsbyrå

Blev så fint omhändertagen. Cecilia, du är ovärderlig