Alla kategorier Övrigt Skåne Båstad Västsvenska Bygg & Måleri AB

ÄNGELHOLMSVÄGEN 28, 269 31 Båstad — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Västsvenska Bygg & Måleri AB

• 2019-01-25

Toni T skrev om Västsvenska Bygg & Måleri AB
    Håller helt och hållet med Kamil, är själv hantverkare som blivit blåst av Anders Krahner och varit personligen inblandad i renoveringen av badrumen där nedan lämnade omdömen från Mikaela och Sandra har lämnats.
    Sorgligt att en sådan oseriös företagare ska få göra detta mot hårt arbetande hantverkare och beställare.
    Hyllar alla som vågar trotsa Anders Krahners hot och lämnar sitt omdöme här på Reco.se
    Uppmanar alla som drabbats av Anders Krahner att skriva om det på nätet. Skriv om er erfarenhet av
    Bygglösningar i Norden AB, Västsvänska bygg & Måleri AB och Trygg Offert (som är allt annat än tryggt).
    Uppmanar också Offerta.se, ServiceFinder, Duruner och alla andra företag som samarbetar med Anders Krahner att tänka om och tänka efter om de vill att deras företag ska förknippas med Anders Krahner och hans företag.

Vill tillägga:
    Till alla er som läser på Reco.se om Bygglösningar i Norden AB och Anders Krahner.
    Ta er en funderare om varför dom för det mesta får antingen betyg: 1 eller betyg: 5 ????
    Kan berätta att Anders Krahner vid flera tillfällen under vårt sammarbete bet mig gå in på bla Reco. Se och liknande sidor för att lämna bra omdömen om hans företag.
    Och Ja, jag har underlag för mitt påstående. Läs mer
    Justyna Ko gillar detta
  • 2019-01-24

Bogdan C skrev om Västsvenska Bygg & Måleri AB
    "Mitt namn är Bogdan Chantiev och jag driver Barakat Bygg el & vvs AB. Jag har länge jobbat med Anders Krahner och vi har ett fantastiskt samarbete. Vi gör jobb tillsammans och pengarna kommer alltid i tid. Anders har otroligt tydliga avtal och rutiner för hur betalning ska gå till. Alltid besiktningsmän på samtliga arbeten. Nya underentreprenörer rekommenderas att samarbeta med Anders Krahner" Läs mer