Alla kategorier Övrigt Kronoberg Växjö Växjö Veterinärpraktik AB

Växjö Veterinärpraktik AB

Smedjegatan 53, 352 46 Växjö — Visa karta

Växjö Veterinärpraktik bedriver poliklinisk verksamhet för smådjur. Det innebär att mottagningen är öppen för undersökning och behandling av patienter som åker hem samma dag.

Här möter veterinären dig och din fyrfota vän i en lugn miljö där det finns utrymme för att ge besked om och förklaring till ditt djurs tillstånd. För att kunna erbjuda minimala väntetider har praktiken enbart mottagning efter tidsbeställning. Däremot finns drop in-vaccination av hund och katt torsdagar 17.00-19.00

Läs vad 2 kunder tycker om Växjö Veterinärpraktik AB

• Henrik
    Henrik skrev om Växjö Veterinärpraktik AB
    Riktigt usel praktik! Är mer intresserad av att klämma ur mer slantar i plånboken än ditt djurs bästa! Onödiga "extrakontroller" och avgifter på fakturan som upplevs som mycket oklara! Botten!
  • kristina b
    kristina b skrev om Växjö Veterinärpraktik AB
    Ett fantastiskt mottagande av såväl djur som djurägare. En stor trygghet för oss mattar & hussar. Både Therese (veterinär) och Lotta
    (assistent) är underbara människor med stor proffesionalism och ett lugn som smittar av sig. Tack för att ni finns!!!!!! Hade det funnits fler än fem pluttar, så hade jag markerat dem också ;o)
    Tacksam matte Kristina

Smedjegatan 53, 352 46 Växjö