Vellinge Parkettslip

3.7

9 omdömen om Vellinge Parkettslip

Emil N
Skrev om Vellinge Parkettslip

Jätte trevliga, och blev ett riktigt bra resultat. Rekommenderar starkt.

Ebba L E H
Skrev om Vellinge Parkettslip

Så trevliga och tillmötesgående! Superfint jobb och nöjd kund:)) Rekommenderar alla att anlita dem!

Mohammad Yousuf Q
Skrev om Vellinge Parkettslip

Slipade parkettgolv i vardagsrummet ca 60 kvadrat och resultatet blev fantastiskt bra. Arbetet utfördes med stor noggrannhet och enligt tidplan. Vi är supernöjda! Peter och Alex är otroligt proffsiga och trevliga! Rekommenderas starkt!

Martin Tobias R
Skrev om Vellinge Parkettslip

Fick slipat och behandlat min fiskbensparkett av Alex och Peter. Grymt fint resultat. Mycket nöjda, väldigt seriösa och skickliga, lägenheten ligger på tredje våningen utan hiss men det var inga problem. Prisvärt dessutom! Precis så som man vill att en hantverkare ska vara. Rekommenderas.

Hanna Å
Skrev om Vellinge Parkettslip

Vellinge parketslip slipade mitt golv i Västra hamnen och det blev superfint! Så nöjd!

OSCAR R
Skrev om Vellinge Parkettslip

Vellinge parkettslip slipade vårt golv i Höllviken och det blev superfint! Vi hade ett nylagt vitlaserat golv i rummet intill som de lyckades matcha färgen mycket bra. Vi träffade flera firmor innan vi bestämde oss och vi är mycket nöjda med Vellinge Parkettslip, de kan verkligen allt om golv!

Lars-göran bertil O
Skrev om Vellinge Parkettslip

Vellinge Parkettslip gjorde ett riktigt uselt jobb med min parkett och efter avslutat arbete syntes tydliga slipmärken över hela golvytan och de hade också lämnat synliga hål utan behandling etc. Felen är dokumenterade av en besiktingsman rekommenderad av GBR (branchorganisation för golvtillverkare och hantverkare) som i sitt utlåtande sa att golvet måste slipas om och ytbehandlas på nytt. Vellinge Parkettslip vägrar dock att åtgärda det. Finns det andra som har drabbats ber jag er ta kontakt med mig på email larsgolsson@outlook.com.

Sofia K gillar detta
Tim T
Skrev om Vellinge Parkettslip

Utför inte det lovade och förstör väggar och lister.

Lars-göran bertil O gillar detta
Sofia K
Skrev om Vellinge Parkettslip

Varning för dessa! Mycket oseriösa och oproffsiga. Första gången jag varit med om att golvslipare kommit och FÖRSTÖRT både väggar och golv. Nu får vi ringa in målare och seriösa slipare som kan åtgärda deras fel.

Lars-göran bertil O och Tim T gillar detta