Alla kategorier Övrigt Jönköping Jönköping Vendea AB

Södergatan 2, 553 38 Jönköping — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Vendea AB

• Martin B
    Martin B skrev om Vendea AB
    Köpte en Oral-B eltandborste från Vendea på Groupon. Fick vänta 4-5 dagar extra mot utlovad leveranstid. Men en tandborste till det priset, så var det värt den extra väntan. Grymt nöjd!
  • M
    M skrev om Vendea AB
    köpte ett mobilfodral av vendea. vilket för det första va ca 4 veckor försenat, för det andra fick jag aldrig något svar på mitt mail när jag skrev om just detta, för det tredje så var det inte samma som på bild när det väl kom, för det fjärde så sprack plasten varje gång jag plockade ur mobilen, o tillslut gick det söner helt.
    Finns inget positivt att säga om varken företaget eller produkten.
  • Linda C
    Linda C skrev om Vendea AB
    Skickar med en enkel uppgift till företaget, skicka varorna till en annan adress än den jag bett om, tror ni att de fixar det?!? Så klart inte! AKTA ER FÖR DETTA SKITFÖRETAG!
  • Didia B
    Didia B skrev om Vendea AB
    BLUFF BLUFF!! Försöker sälja e-health cigg via Groupon för högre pris än företaget själv i USA erbjuder!!

VENDEA Groupon pris: 195:- påstås vara 60% billigare än reela värdet...BLUFF!

e-health cigg pris 18 USD (124:-) alltså med frakt fr USA förblir det billigare än Groupon priset...hahahahaha så fräckt!! Fy skäms!
  • susanne b
    susanne b skrev om Vendea AB
    Vendea AB är ett bluff företag!!!! Jag köpte tyvärr deras eylash serum över groupon där de hävdade att det var värt 999 SEK- jag hittade den senare pa Amazon för 10 USD...... Hur kan ett sadant företag fa finnas????
    Hall er borta!!!!
    Didia B gillar detta