Alla kategorier Webshop Ventilationsshopen

Ventilationsshopen

Välkommen till Ventilationsshopen!

Vi driver en webbshop som erbjuder allt inom ventilation. Här kan du hitta det mesta mellan ventilationsaggregat, köksfläktar, filter, till- och frånluftsventiler, värmepumpar, montagematerial, isolering och reservdelsfläktar. Dessutom kan du prenumerera på filter om du har svårt att komma ihåg när de ska bytas. Det enda vi behöver veta är vilka filter du använder och vilken adress de ska till - så tar vi hand om hela processen.

Är du osäker på vad du behöver? Kontakta vår support så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 6 kunder tycker om Ventilationsshopen

• Lage B
    Lage B skrev om Ventilationsshopen
    Snabb leverans - mycket bra på reklamationer/byten Läs mer
  • Robert D
    Robert D skrev om Ventilationsshopen
    Ventilationsshopen har alltid snabb leverans och enkel hemsida som är lätt att hitta på. Saknar faktureringstjänst Klarna istället för det egna faktureringssystemet. Läs mer
  • Egon L
    Egon L skrev om Ventilationsshopen
    Mycket bra bemötande och mycket snabb leverans Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Ventilationsshopen
    Snabb service och leverans av beställd produkt :-) Läs mer
  • mikael k
    mikael k skrev om Ventilationsshopen
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande av Linda på supporten.. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Ventilationsshopen
    Har en gammal FTX-anläggning varas fläkt börjat låta för mycket så den behövde bytas ut. Tog ned den men det var inte lätt att förstå hur det skulle göras. Mejlade iväg en fråga till olika företag som sålde nya fläktar som reservdel. Fick inget svar från några, fick halvdana svar från andra. Från Linda på Ventilationsshopen så fick jag ett utomordentligt pedagogiskt svar. Jag kände mig säker på att kunna göra det själv. Upptäckte att de även bytte ut den åt mig, så jag postade åbäket till dem. Några dagar senare stod den färdig och klar utanför min dörr. Dessutom med en kondensator. Ett samtal till Linda hos dem och jag förstod precis hur jag skulle göra med den också (den måste monteras in i själva FTX-anläggningen och inte i fläkten. Så kunnigt, vänligt och omtänksamt. Linda och Ventilationsshopen "rules" :-) Läs mer
    Erik P gillar detta