Ventilationsutveckling VUAB AB

Ventilationsutveckling VUAB AB

1.0

Ventilationsutveckling AB, TOSHIBA luftkonditioneringar och värmepumpar. Villavärmepumpar, värmepumpar, luftvärmepumpar, luftkonditionering, kyla, villamässor, villavärme, minicool, mini cool.

4 omdömen om Ventilationsutveckling VUAB AB

MATS T
Skrev om Ventilationsutveckling VUAB AB

Ingen kunskap om montering av luftvärmepump, dreneringsrör slutar så att hela väggen blir blöt och med tiden möglig. Borrar rakt igenom tegelstenar som spricker för att fästa tex rörkåpor ...gamla plaströr för drenering som spricker efter ett par år. Helt enkelt bortkastade pengar

Janne K
Skrev om Ventilationsutveckling VUAB AB

Akta er för att anlita det här företaget, VUAB. NIBE borde inte beblanda sig med det här företaget som är väldigt oseriöst. De presenterar inte en fullständig bild av produkten de säljer och ljuger i efterhand om vad som sagts och överenskommits. De är helt oförstående för vad ett riktigt kundbemötande består i.

Olle M
Skrev om Ventilationsutveckling VUAB AB

Ockrare som låter kunderna komma i kläm. Håll er undan! Lång historia: säljare från Vuab kommer hem till mig, diskuterar lösning, jag får en offert på värmepump inkl installation. Inga andra avgifter utlovas. Montören visar sig dock komma från en annan firma som Vuab underkontrakterat. Han är inte av samma åsikt som säljaren utan hävdar att en skylift behövs för att avsluta installationen. Han packar ihop vid lunch och återkommer en vecka senare med skylift och avslutar på en timme. Vi förenklar dessutom lösningen så han...

Mary V
Skrev om Ventilationsutveckling VUAB AB

Köp Ej annars får ni som vi betala i onödan! Snabba på att sälja och installera, men oerhört dåliga på att service vid problem under garantitiden. Oärliga vid servicefakturering: En tekniker, lögnaktigaste service man som finns , var hos oss bara en kvart men i fakturan stod 2 timmar samt 40 km (fr Kemistvägen 2 i TÄBY till Edsängen i SOLLENTUNA; enligt Eniros vägbeskrivning är det bara 11 km.) Otroligt, köp inte via dem. Man får likvärdig för sina pengar som en import TAXIbil fr Tyskland.