Veravi AB

Veravi AB

veravi.nu
  • BadgeFourYears

Veravi är ett företag med professionella och behöriga trädvårdare. Vi erbjuder professionella tjänster runt trädvård som inkluderar avancerad trädfällning, men även kubbning av stam till ved, stubbfräsning, bortforsling av ris och stammar samt även beskärning av både större prydnadsträd samt fruktträd. Vi lägger mycket fokus...

128 omdömen om Veravi AB

Sedan starten hos Reco 2020

Ted E
Skrev om Veravi AB

Inga konstigheter, bra kontakt och arbete utfört enligt överenskommelse.

Hans D
Skrev om Veravi AB

Mycket proffsiga och kompetenta. Kan rekommenderas.

Peter K
Skrev om Veravi AB

Snabbt och korrekt bemötande och slutfört jobb. Bara positivt!

Fredrik A
Skrev om Veravi AB

Snabb återkoppling och offert. Arbetet utfördes snabbt och enligt överenskommelse

Jaan L
Skrev om Veravi AB

Hej Kontakten med företaget löpte bra, och gick fort att få en tid. Vi är nöjda med trädfällningen. Kan rekommendera till andra.

Marcus A
Skrev om Veravi AB

Trevliga och professionella. Löser det mesta.

Elias F
Skrev om Veravi AB

Extremt effektiva, allt gjordes enligt beskrivning. Toppen fira som jag varmt kan rekommendera!

Ulf L
Skrev om Veravi AB

Säkert och bra utförd fällning av död asp.

Håkan L
Skrev om Veravi AB

Snabbt och bra utfört arbete enligt ö. K.

Olle E
Skrev om Veravi AB

Professionellt utfört jobb med mycket stora träd intill hus och växthus. Punktliga och till konkurrenskraftigt pris.

Thomas T
Skrev om Veravi AB

Rimligt pris, gjorde det som var överenskommet. Jag kommer absolut använda dem igen om jag behöver hjälp med att fälla fler träd.

Mats S
Skrev om Veravi AB

Professionellt genomförda grenrensningar. De vet vad de gör är och arbetar varsamt för lite skador på omgivningen. Städningen och borttransport bör dock göras av andra då kostnaden inte motsvarar arbetsmängden.

Anna H
Skrev om Veravi AB

Trevligt och snabbt svar. De kom i tid efter överenskommelse och snabbt och effektivt tog de ner mina stora ekar och även grenar. Jag är mer än nöjd och kommer att rekommendera företaget och tänker själv säkert återkomma.

Niklas T
Skrev om Veravi AB

Mycket trevligt bemötande och snabba prisvärda lösningar.

Grönslätts S

Ett mycket bra företag som håller vad de lovar och gör ett fantastiskt jobb. Kan rekommenderas.

Benjamin Stig Arne K

Mycket proffesionellt och effektivt.

Ulrika D
Skrev om Veravi AB

Mycket trevliga och tillmötesgående och var snabba i sin återkoppling och försökte hitta tid att komma och hjälpa mig. Arbetet blev snyggt också!

Jan-Olov B
Skrev om Veravi AB

Mkt proffsigt utförande och mkt trevligt bemötande

Elisabeth S
Skrev om Veravi AB

Alltid ett lika trevligt bemötande! Det var tredje året vi fick våra äppelträd beskurna! Så professionell hjälp!

Eva B
Skrev om Veravi AB

Trevlig, snabbt och proffesionellt. 3:e året i rad som Janne kommer och klipper våra stora äppelträd

Åsa B
Skrev om Veravi AB

Trevliga och riktigt proffsiga ! Skötte alls snyggt och lämnade lagom stora vedkubbar. Bra pris också !

Clas R
Skrev om Veravi AB

Det var bra staketet till grannen gjick sönder och det var mycket att städa efter

Svar från Veravi AB

Hej Clas! Tack för din femstjärniga recension! Bara för att utveckla lite runt dina kommentarer; en gren på björken gick ju in över grannens staket och oturligt gick det sönder lite, tyvärr kan det hända ibland. Som alltid om det inträffar ser vi till att laga det som gått sönder, vilket vi gjorde i detta fall. Om det inte skulle gå att laga ser vi till att i samråd med kunden komma fram till lämplig kompensation. Vi tar alltid ansvar!

Alvina N
Skrev om Veravi AB

Riktiga proffs som fäller träd med skarp precision även på krångliga platser och begränsad tillgång. Man kan lita på dem och vara säker att jobbet blir gjort på det bästa sättet inom kort tid.

Per R
Skrev om Veravi AB

Snabb, tydlig och trevlig kommunikation. Perfekt utfört jobb. Rekommenderas.

Helene L
Skrev om Veravi AB

Vi har inget övrigt att önska. Kontakten med återkopplingen från Janne var toppen. Han var effektiv och fällde våra träd på ett föredömligt sätt utan väntetid. Han sparade enligt vårt önskemål en stam till ved, vilken var styckad i lagom stora bitar. Det var fint på tomten efter fällning och transport av de fällda träden. Vi är jättenöjda! Tack!

Gustav B
Skrev om Veravi AB

Super bra återkoppling, Bred kunskap inom arbetsområdet och tar inga risker! Väldigt bra och trevlig personal.

Olle R
Skrev om Veravi AB

Bra bemötande - snabbt, seriöst och vänligt. Jobbet var att ta ner några träd i vår trädgård och transportera bort det avverkade. Tjänsten utfördes till belåtenhet, vi kan rekommendera Veravi AB!

Jan H
Skrev om Veravi AB

Snabb, trevlig och gör ett bra jobb!

Sten D
Skrev om Veravi AB

Mycket bra nöjd med jobbet och jag fick det gjort mycket snabbare en jag trodde

Anders L
Skrev om Veravi AB

Bra och snabb service. Håll vad dom lovade.

Göran J
Skrev om Veravi AB

Trevligt bemötande snyggt o fint efter avslutat arbete

Peter P
Skrev om Veravi AB

Mycket duktiga och trevliga. Tog ner en stor björk genom att klättra och fira ner allt. Andra gången vi använder oss av Veravi. Blir det en tredje gång så blir det Veravi igen.

First-Name L
Skrev om Veravi AB

Mycket trevligt bemötande från första kontakt. Hade inga direkta förväntningar innan vi anlitade Veravi, men mycket nöjda med allt. Arbetet utfördes med expertis helt enligt överenskommelse, och företaget kom på exakt utsatt tid. Mycket uppskattat! Vi rekommenderar Veravi AB för alla som ska ta hand om träd på sin tomt.

Gunilla E
Skrev om Veravi AB

Ett mycket bra bemötande.Bra arbete har gjorts.

Riham R
Skrev om Veravi AB

Proffsigt, snabbt svar och jättefint resultat. Nöjd kund.

Björn B
Skrev om Veravi AB

Allt fungerade väldigt smidigt, Efter en snabb koll på trädet som skulle fällas så utfördes jobbet inom 1 vecka. Trädet kapades i mindre bitar för lättare bortforsling som uppskattades! Super nöjd!

Ulla S
Skrev om Veravi AB

Vänligt bemötande med vettiga förslag på arbetet. Speciellt rådet att gallra en fin gammal ek.

Carl W
Skrev om Veravi AB

Professionellt utförande samt pålitlig vad gäller tidpunkter och slutlig kostnad vs offererat pris.

Magnus J
Skrev om Veravi AB

Beskärning av gammal ek genomfördes till full belåtenhet och rimligt pris!

Björn D
Skrev om Veravi AB

Trevliga och proffsiga. Jobbade snabbt och effektivt.

Daniel B
Skrev om Veravi AB

Mycket professionella och trevliga. Snabb respons, höll utsatta tider till punkt o pricka och till ett bra pris. De hjälpte oss att fälla 4 stora tallar samt kubba upp alltsammans i lagom bitar. Nu får vi härligt ljusinsläpp på tomten och mycket ved om 2 säsonger Kan bara rekommendera de här killarna och kommer att anlita dem igen i framtiden!

Kent H
Skrev om Veravi AB

Kom otroligt snabbt och gjorde ett toppen jobb! Väldigt nöjda!

Salomeh P

Effektiv och trevligt bemötande

Mikael E
Skrev om Veravi AB

Professionellt och trevligt bemötande. Snabbt utfört arbete.

Björn A
Skrev om Veravi AB

Mycket trevligt bemötande. Snabb och mycket bra genomfört arbete. Bra offerthantering.

Bostadsrättsföreningen 1

Bra återkoppling och snabbt utfört arbete! Rekommenderar Veravi starkt! Vi är mycket nöjda med det utförda arbetet som bestod i fällning av träd samt bortforsling av uppkapat material!

Mattias P
Skrev om Veravi AB

Träden fälldes som avtalat. De fälldes så allt sly var lättillgängligt att forsla bort. Kort tid mellan beställning och utfört jobb. Grovstädat med stockar och sly enligt avtal mycket bra. Väldigt nöjd.

Peter P
Skrev om Veravi AB

Proffsiga, bra service och tydlig offert

Sven A
Skrev om Veravi AB

Trevligt och engagerat bemötande. Snabbt svar och uppdraget utfördes ganska omgående och på ett bra sätt.

Mimmi S
Skrev om Veravi AB

Proffsigt och snabbt bemött. Arbetet utfördes helt i enlighet med vad vi kommit överens om. Som helhet en riktigt bra upplevelse.