Läs vad 8 kunder tycker om VerdeVerde Travel 2

• 2021-01-05
    Jag har köpt ett antal stadsvandringar. Under dessa vandringar blir alla i gruppen mottagna på ett personligt sätt. Vandringarna innehåller många delar som samverkar till en bra helhet (historia, byggnader, miljö, personer som har bott på olika ställen, detaljer som olika utsmyckningar...). Förmedlingen sker på ett lättsamt sätt. Sättet att berätta är både personligt och proffsigt. Jag har gått många stadsvandringar innan jag hittade denna guide. Han ligger i en klass för sig. Nu bokar jag först och främst vandringar med denna guide.
    skrev om VerdeVerde Travel
    Tack Marianne, så glad jag blir för dina ord. De värmer en frusen dag som idag. Tack snälla. Ser fram emot att få visa dig många andra sidor av Stockholm. Stefan Maurbakken.

• 2021-01-05
    Bra upplevelse med kunnig guide.
    skrev om VerdeVerde Travel
    Tack för att du tog dig tid att svara Laila. Välkommen åter vi annat tillfälle.

• 2020-12-02
    Har varit på flera olika stadsvandringar i Stockholm med VerdeVerde Travel. Utbudet är stort och valmöjligheterna många. Med hjälp av en mycket kunnig guide får man historia, anekdoter och nutid presenterad i en härlig blandning!
    skrev om VerdeVerde Travel
    Tack Pia. Tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Jag önskar dig en god fortsättning på december och välkommen åter - längre fram. Stefan

• 2020-11-25
    En sådan bra vandring Fatburen hade ingen aning om att det hade legat en sjö här på Södermalm
    Lätt att hitta bra vandringar hos verdeverde travel så mycket att välja på
    Vandringar är lätta att boka och betala
    Alltid en trevlig Guide
    Hej Claes-göran. Tack för att du var med på vandringen på Södermalm. Så kul att upptäcka något "nytt" i Stockholm - eller hur? Jag ser fram emot att få önska dig välkommen på en ny tur vid ett senare tillfälle. Tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Stefan - den gröna guiden.

• 2020-11-25
    Jag har varit med på flertalet stadsvandringar med Verdeverde Travel och alltid blivit otroligt väl bemött. När jag gör en stadsvandring är mina förväntningar ganska höga, jag vill gärna ha en kunnig guide, intressanta platser, väl avvägd takt med bra kombo av rörelse och information. Verdeverde Travel har på varje vandring uppfyllt mina förväntningar med råge!
    En vandring med Stefan Maurbacken som guide är en ren fröjd, han är så påläst och kunnig, lyhörd gentemot deltagarna och väldigt, väldigt trevlig! Ett extra stort plus för att man hela tiden känner av hur väl förberedd vandringen är med strategiska stopp och massor med kul kunskap som presenteras på ett avslappnat och inspirerande sätt! Kan inte bli bättre!
    skrev om VerdeVerde Travel
    Hej Milla, stort tack för dina vänliga ord och tankar. Så kul att höra att förväntningarna upplevs och att det inte blir för mycket information på vandringarna. Du är välkommen med på fler vandringar. Stefan - den gröna guiden.

• 2020-11-23
    Var med på vandringen "Fula Filip...", det var lätt att boka, ett bra pris och trevligt bemötande. Vandringen tog mig till ställen jag inte varit förut. Stefan var mycket kunnig och berättade på ett inlevelsefullt sätt, han kunde svara på frågor som dök upp. Vandringen uppfyllde mer än väl mina förväntningar.
    skrev om VerdeVerde Travel
    Hej Håkan. Tack för att du tog dig tid att skriva några ord. Vad glad jag hör att du tycker det är lätt att boka. Kanske blir jag ännu gladare när jag hör att jag lyckats visa dig ett hörn av Stockholm du inte sett eller besökt förut. Gröna vänliga hälsningar Stefan - den gröna guiden.

• 2020-11-23
    En stadsvandring i Hagaparken blev det.
    Vandringen började med ett väldigt varmt bemötande och alla hälsades välkomna med en genomgång av vad vi skulle se på rundturen.
    Jag hade aldrig gått runt i Hagaparken tidigare så min förväntning var att få mig en rejäl genomgång av historian bakom Haga och få se highlightsen. Detta levde Verdeverde upp till med bravur!
    Jag kommer definitivt att gå på fler stadsvandringar med detta företag och ser fram emot nästa!
    skrev om VerdeVerde Travel
    Hej Mikael. Tack för ditt deltagande - så kul att höra att du blev nöjd. Att förväntningarna överlevdes och att du både fick se och höra om historiska miljöer du var nyfiken på. Jag ser fram emot att hälsa dig välkommen på fler vandringar i framtiden. Stefan - den gröna guiden.

• 2020-11-23
    Stefan är en fantastisk berättare och hittar de okända anekdoterna som gör vandringarna så personlig och intressanta. Har vandrat med Stefan på Djurgåden vid flera tillfällen och varje gång lär jag mig något nytt!
    skrev om VerdeVerde Travel
    Hej Eva, tack för dina kommentarer. Härligt att höra att även okända anekdoter lyfter helheten. Jag lovar att hitta mer spännande detaljer på Djurgården för nya vandringar och strövtåg. Stefan - den gröna guiden.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte