Vesterålens Naturprodukter AB

Vesterålens Naturprodukter AB

Ring 020-47 47 48 www.vesteralens.se
1.6

Beställ Omega-3 fiskolja från Fritt Flyt. Fritt Flyt Omega3 Fiskolja har högre koncentration av Omega 3 än vanlig fiksleverolja. Omega-3 Fiskolja är viktigt för både hjärta och hjärna. Fråga läkaren om Omega-3.

7 omdömen om Vesterålens Naturprodukter AB

Johan Fredrik H
Skrev om Vesterålens Naturprodukter AB

Väldigt nöjd med Vesterålens! Så smidigt med hemleverans och att tabletterna är så lätta att svälja eftersom de är så små. Rekommenderas varmt!

Kurt Uno H
Skrev om Vesterålens Naturprodukter AB

Trots att jag på mail till Vesterålens Naturprodukter AB avsagt : Hej! Önskar Inga fler försändelser av Vesterålen´s Omega-3 Classic MVH Kurt Hedenström Storgatan 69 A 941 32 PITEÅ Kundnr: 953985 Så har dom skickat en ny försändelse...När jag ringer till dom så säger dom att jag ska skicka tillbaka försändelsen. Men jag ska stå för frakten vilket jag vägrar..

Madelaine G
Skrev om Vesterålens Naturprodukter AB

Får inte köpa produkter trots att jag aldrig köpt några utan att någon annan har köpt i mitt namn Diskriminering och kränkande!

IDA G
Skrev om Vesterålens Naturprodukter AB

Köp inte! Jag har sagt flera gånger att jag inte vill ha fler leveranser men de skickar hela tiden nytt!!

Ulrica S
Skrev om Vesterålens Naturprodukter AB

Fick ett sms att jag beställt omega3 vilket jag inte har gjort, de skyllde på att det var mitt fel att jag antagligen varit med i någon tävling och angett mitt nr. Jag hoppas verkligen inte att de börjar skicka en massa skit nu. Uppdatering: fick ett paket ändå, har frågat efter en kopia på min beställning men de har ej svarat än. Kommer bestrida detta och ev. göra en polisanmälan.

Bim C
Skrev om Vesterålens Naturprodukter AB

För över tre år sen nappade jag på ett abonnemang av hälsokostpiller. Efter ett år sade jag upp abonnemanget. Till min förvåning blev jag uppringd, på mitt privata mobilnummer, en första gång ett par månader senare av en person som ville få mig till kund igen. Förvånad frågade jag hur de hade mitt telefonnummer som jag ej givit dem, fick svafret att de plockat fram de via nätet, på Eniro! Jag uppmanade dem stryka numret och inte ringa mer, att jag själv kunde kontakta dem vid behov.Trots har har jag nu i två års tid, gång...

Karin S
Skrev om Vesterålens Naturprodukter AB

VARNING för detta företag. Det går inte att avsluta prenumeration på deras produkter. Dom trakasserar en och skickar fast man inte vill ha n¨ågot längre. Dom skickar och skickar och har man som jag långt till en brevlåda går det en himla massa tid åt att springa och skicka tillbaka hela tiden. vad man än gör så slutar dom inte. KÖP INTE deras produkter!!!

Sören A gillar detta