Vi Vinnare i Marieberg HB

Katastrof. Rekommenderar verkligen inte. Läs mer
  • Ewa Å

2015-06-16

Ewa Å skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Välj ett annat ställe om du kan,tyvärr så hänvisas jag dit de gånger man har postens ärenden,otrevligare personal får man inte tag på,noll service noll koll på paketen har hänt att paket gått i retur pga ingen avi har orkats gjort,noll koll på porton när du skickar utomlands,allmänt bara TVÄRSÄMST,man begriper INTE varför denna typen av folk beger sig in på dessa yrkesval för?????absolut minst passande av allt tänkbart enl mig Läs mer
  • 2014-05-08

Elliot N skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Oflexibel och grinig personal som ogärna svarar på frågor.
    Välj ett annat ställe! Läs mer
  • Christian E

2013-07-11

Christian E skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Extremt oflexibla, otrevliga och noll känsla för service. Välj ett annat ställe om du vill att ditt paket hanteras av service-inriktade personer. Läs mer
    Pernilla L, Zita T gillar detta
  • Bernt K

2011-01-15

Bernt K skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Kontrollera alltid att det du lämnar in blir frankerat.Tisdagen 11/1 lämnade
    jag in ett mindre paket på Vi Vinnare.Det kostade 60 kr i porto som betaldes.
    I går fick jag en räkning från Posten på eftertaxering på 69 kr+ 25 kr. i adm. på utblivit porto. Läs mer
  • 2010-11-02

Mike N skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Dålig service och onödigt mycket byråkrati. Detta särskilt hos personalen. Synd att jag måste gå hit för att hämta mina paket. :( Läs mer
  • Jennifer H

2010-04-29

Jennifer H skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Mitt postutlämningsställe är verkligen bra. Trevliga ägare som snick-snackar med mig när jag kommer in och dom tillåter min lilla hund att få komma med in i butiken. Läs mer
  • Susanne B

2009-08-16

Susanne B skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    2009 var "Vi vinnare" ok. Idag 18 mars 2017 har jag ändrat texten och kan långt ifrån rekommendera dem. Urdålig service, otrevlig personal. Vill helst byta utlämningsställe! Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Vi Vinnare i Marieberg HB:

Testföretag AB (2.2km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte