Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Marieberg Vi Vinnare i Marieberg HB

Vi Vinnare i Marieberg HB

Rålambsvägen 14, 112 59 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 7 kunder tycker om Vi Vinnare i Marieberg HB

• Ewa Å
    Ewa Å skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Välj ett annat ställe om du kan,tyvärr så hänvisas jag dit de gånger man har postens ärenden,otrevligare personal får man inte tag på,noll service noll koll på paketen har hänt att paket gått i retur pga ingen avi har orkats gjort,noll koll på porton när du skickar utomlands,allmänt bara TVÄRSÄMST,man begriper INTE varför denna typen av folk beger sig in på dessa yrkesval för?????absolut minst passande av allt tänkbart enl mig
  • Elliot N
    Elliot N skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Oflexibel och grinig personal som ogärna svarar på frågor.
    Välj ett annat ställe!
  • Christian E
    Christian E skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Extremt oflexibla, otrevliga och noll känsla för service. Välj ett annat ställe om du vill att ditt paket hanteras av service-inriktade personer.
  • Bernt K
    Bernt K skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Kontrollera alltid att det du lämnar in blir frankerat.Tisdagen 11/1 lämnade
    jag in ett mindre paket på Vi Vinnare.Det kostade 60 kr i porto som betaldes.
    I går fick jag en räkning från Posten på eftertaxering på 69 kr+ 25 kr. i adm. på utblivit porto.
  • Mike N
    Mike N skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Dålig service och onödigt mycket byråkrati. Detta särskilt hos personalen. Synd att jag måste gå hit för att hämta mina paket. :(
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Mitt postutlämningsställe är verkligen bra. Trevliga ägare som snick-snackar med mig när jag kommer in och dom tillåter min lilla hund att få komma med in i butiken.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB
    Trevlig lokal. Personalen är oftast trevlig i sitt bemötande men kanske inte alltid så serviceminded.

Rålambsvägen 14, 112 59 Stockholm