Alla kategorier Hudvård Jönköping Jönköping Vikor Klinik Jönköping

Vikor Klinik Jönköping

Torggränd 1, 553 20 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Vikor Klinik Jönköping!

Kliniken som startades 2010 drivs av Kristina och Richard Vikor där Richard är leg. läkare med många års erfarenhet inom branschen.

Vi erbjuder botoxbehandlingar, belkyra/coolsculpting, läppförstoring, fettupplösning, sklerosering och fillers. Belkyra är vår nyaste behandling där du kan få hjälp att blir av med dubbelhakan genom upplösning av fettceller. Det är det första godkända läkemedlet för upplösning av fettceller. För att du som kund ska känna extra trygghet så är vi stolta över att vara certifierade genom Estetiska injektionsrådet.

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du vill veta mer om våra olika behandlingar eller boka en kostnadsfri konsultation.

Läs vad 69 kunder tycker om Vikor Klinik Jönköping

• Lizette D

2019-09-08

Lizette D skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag har gått till Vikor i närmare 6 år. Skulle aldrig välja något annat då de Alltid är noggranna med utförandet och är måna om kundens upplevelse och resultat. Jag har gjort både botox i pannan, bekymmersrynkan och vid ögonen, fillers i läppar, vid kindbenen, och käklinjen. Blir alltid nöjd! 10/10 Läs mer
  • 2019-09-07

Nina L skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Alltid proffesionellt och jättetrevligt bemötande. Har aldrig fått känslan av att man vill tjäna pengar på kunden, snarare tvärtom. Har gått tillbaka en gång då bekymmersrynkan kom tillbaka snabbt. Fick då snabbt hjälp och kostnadsfri korrigering.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-08-30

Veronica V skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag köpte behandling. Han är jätte bra. Läs mer

Carina T skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Läs mer

Anna J skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag är väldigt noga med säkerhet och kunskap när det handlar om injektionsbehandlingar. Nu har jag varit trogen kund i snart tio år och jag har aldrig gått ifrån en behandling missnöjd eller med några frågetecken. Richard trollar fram mitt bästa yttre och jag känner mig fin, pigg och kvinnlig. Alltid noggrann och jag känner mig trygg. Läs mer

Elisabet G skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Mycket nöjd med behandling och bra bemötande! Läs mer
  • Desiree L

2019-08-27

Desiree L skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Trevligt bemötande, lyhörda och proffsiga, uppdaterade på nyheter! Provat några olika behandlingar och är nöjd med resultatet! Kan varmt rekommendera denna klinik! Läs mer
  • 2019-08-27

Malin I skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Alltid ett trevligt och proffesionellt bemötande och handlande.
    Mkt nöjd! Läs mer
  • 2019-08-27

Nehad I skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Det är härligt att komma till er Läs mer
  • Killen A

2019-08-27

Killen A skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Botox och fillers. Ett proffsigt bemötande. Vid förfrågan fått förslag på hur vi kunde gå tillväga. Jag är en person som vill gå lite fort fram och tyckt att de varit bra när man bromsat mig och tagit ett steg i taget och även fått noggrant förklarat varför. Då jag är lite äldre har de varit viktigt för mig att resultatet ska se naturligt ut och inte uppblåst.
    Jag är supernöjd med resultatet. Stor noggrannhet och tydlig information. Trevligt bemötande och stor profession i sitt arbetsutövande. Läs mer
  • 2019-08-26

Ellen O skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Botox. Känns som att hans botox håller sämre än andra som jag blivit behandlad av. Vet inte om man spär ut medlet med något innan det injiceras, men det skiljer ungefär en månad ca på Vikors behandling jämfört med andra. Läs mer
    2019-08-27 Richard V svarar Ellen O
    Hej Ellen. Tack för din återkoppling. Vi använder Vistabel/Botox till våra injektioner. Vi späder alltid ut det med 1,25ml/50E injektionsvätska enligt föreskrifterna.
  • 2019-08-26

Kajsa S skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Bra professionell, serviceminded och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-08-25

Margaretha O skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Alltid bra bemötande, och mina förväntningar uppfyllda !! Man känner att man är i trygga händer , och rekommenderar varmt kliniken Läs mer
  • Maria G

2019-08-25

Maria G skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag har gjort botoxbehandling flera gånger och är väldigt nöjd med resultatet.
    Bra och personligt bemötande av proffesionell personal. Läs mer
  • 2019-08-24

Angelica Å skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag var på Vikors Klinik för att fylla ut läpparna lite och blev proffsigt och trevligt bemött
    Med skicklig och säker hand blev läpparna precis så som jag ville,och jag kommer gärna tillbaka igen. Läs mer
  • 2019-08-24

Heddi B skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Proffsigt och korrekt bemötande, inlyssnande och tydlig information kring hur behandlingen skulle gå till samt vilket resultat jag kunde förvänta mig. Jag tog en injektionsbehandling mot ytliga ådernät på benen och kommer troligtvis även att ta en behandling mot begynnande åderbråck. Är nöjd med resultatet så här långt. Läs mer
  • 2019-08-23

Anna Å skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag hade hört gott om Richard Vikor och jag blev inte besviken. Har gjort läppar två gånger hos honom. Väldigt duktig både estetiskt och tekniskt och har en mycket lugn och behaglig personlighet. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Kerstin S

2019-08-23

Kerstin S skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Fint bemötande
    Botox - nöjd med resultatet
    Motsvarade förväntningarna Läs mer

Jenny H skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag blir alltid lika trevligt bemött hos Vikor klinik.
    De är så omtänksamma och servicemainade och proffsiga.
    Jag skulle aldrig låta någon annan göra samma behandlingar, jag litar fullständigt på DR. Vikor. Läs mer

Kristina Anne B skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Mycket nöjd med det vänliga och professionella bemötandet och utförandet av behandlingen. Rekommenderar Viktor Kliniken Läs mer

Janette M skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Alltid trevligt bemötande
    Botox och fillers behandling
    Företaget lever alltid upp till mina förväntningar
    Rekommenderar gärna vikor klinik till mina vänner och bekanta Läs mer

Emma U skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Är alltid lika nöjd, förstår vad man menar och vad man vill ha hjälp med! Läs mer

Anna-carin P skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Fint bemötande. Bra service. Bra resultat. Jag vill inte gå någon annanstans. Läs mer
  • 2019-08-21

Malin A skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Gjort fillers och botox. Trevligt bemötande och proffsigt jobb med fint naturligt resultat. Läs mer
  • 2019-08-21

Ruth Å skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Fillers, läppar, flera gånger.
    Alltid tillmötesgående och trevliga.
    Förväntat var ett bra resultat och det har företaget levt upp till varje gång. Läs mer

Anneli G skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Skuminjektioner
    Proffsigt och man blev väl bemött , kändes att det verkligen var en seriös klinik
    Vänlig atmosfär Läs mer

Anna B skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Professionellt, känns mycket förtroende ingivande. Läs mer

Marwa C skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Är alltid lika nöjd när jag går därifrån!
    Bästa service och bästa Rikard Vikor.👍🏽 Läs mer

Eva L skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Proffesionellt jobb!
    Nöjd , trevlig bemötande, snabb att gå tid!
    Mvh// eva Läs mer

Judit T skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag har varit flera gånger nu på Vikor Klinik i Jönköping och varje gång var jag nöjd med allt som jag har fått. Trevliga personal , utmärkt och professionella bemötande . Jag var nöjd med behandlingen jag fick. Kommer gärna tillbaka. Läs mer

Dalia A skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Gjort Botox behandling..
    Jätte fina resultat, fyller upp mina förväntningar, trevlig personal, väl bemött, rent och fräscht. Läs mer

Mimmie U skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Trevligt, personligt och som jag vill ha det. Mycket nöjd. Läs mer
  • Camelia L

2019-08-19

Camelia L skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Har gjort botox och fillers hos Rikard i Jönköping flera gånger i många år och resultatet har varit perfekt varje gång! Rekommenderas varmt Vikor Klinik . Läs mer
  • 2019-08-17

Heléne M skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Gjorde skinbooster men märkte ingen skillnad. Har gjort detta på en annan klinik innan, då gjordes det på ett annat sätt och gav bra resultat.
    Upplevde mottagandet som mycket arrogant och han lyssnade inte alls på mig, kändes som han stressade på för att bli färdig.
    Kommer inte gå tillbaka! Läs mer

Linda H skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Enbart positiva erfarenheter. Enorm yrkesskicklighet och professionellt, förtroendegivande bemötande. Läs mer

Yoana P skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Mycket bra bemötande och mycket bra resultat Läs mer

Teres I skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag har gjort fillers hos dem Läs mer

Carina P skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Alltid ett trevligt bemötande och professionellt utförda behandlingar där jag alltid blivit nöjd.
    Kan varmt rekommendera💖 Läs mer

Erika S skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag köpte ansiktsbehandlingar såsom fillers och botox och jag var jättenöjd med bemötandet av dr Richard Vikor. Jag ska alltid gå till honom för att han är omtänksam, verkligen bryr sig om klienterna och uppföljer resultatet. När jag hade frågor kring något (jag hade svullnad på läpparna efter filler) kontaktade jag honom via SMS och han svarade omedelbart och jag kunde komma till honom utanför kön bara för att kolla att allt är OK. Allt var ok och det var en naturlig reaktion bara. Läs mer

Rikke L skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Bästa betyg på allt , bemötande behandling hygien förtroende Allt helt enkelt :)) Läs mer

Susanne T skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag sökte för att ”spruta” mina bristningar på benen.....det blev bättre men är fortfarande fullt synliga.Hade hoppats på bättre resultat. Tänker återvända för konsultation/ reklamation efter sommaren. Alltid vänligt och positivt bemött. Mycket trevlig personal! Läs mer

Anna R skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Bra bemötande av kompetenta och trevliga behandlare! Jag har blivit mycket nöjd! Läs mer

Julia J skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Proffsigt bemötande, informativt och snabbt. Läs mer
  • Hanna W

Vänligt och professionellt bemött
    Att då full effekt av botox, vet om 14 dagar
    Hjälpsam och förstående. Läs mer

Marléne A skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Alltid nöjd efter ett besök här.
    Man kan förvänta sig ett utmärkt bemötande och ett mycket bra resultat. Läs mer

Linda O skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag tycker jag i stort blivit behandlad väl men önskar mer information och tydlighet i hur behandlingarna går till.
    I Läs mer
  • 2019-08-14

Patricia N skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Bra och professionellt bemötande! Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-08-14

Erika B skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag har varit på två besök och uppskattar verkligen uppriktigheten och ärligheten i de två konsultationer jag varit på. Läs mer
  • Amanda H

2019-08-13

Amanda H skrev om Vikor Klinik Jönköping
    Jag bokade tid för fillersbehandling av läppar. Gick in på bokadirekt.se och såg att det fanns tider att boka redan dagen därpå, så var glatt överraskad över att det gick så snabbt och smidigt.

Blev mycket bra behandlad av företaget, och när man är på plats får man känslan av att det är seriöst och professionellt. Besöket levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Har endast gott att säga om Vikor beauty klinik. Läs mer

Torggränd 1, 553 20 Jönköping