Vikor Klinik Jönköping

Vikor Klinik Jönköping

Ring 036-290 59 54 www.vikor.se

Välkommen till Vikor Klinik Jönköping! Kliniken som startades 2010 drivs av Kristina och Richard Vikor där Richard är leg. läkare med många års erfarenhet inom branschen. Vi erbjuder botoxbehandlingar, belkyra/coolsculpting, läppförstoring, fettupplösning, sklerosering och fillers. Belkyra är vår nyaste behandling där du kan...

70 omdömen om Vikor Klinik Jönköping

CARIN C
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jätte trevlig varje gång, trygg, blir något fel så är han väldigt proffsig och följer upp. Seriös, inga ankläppar. Trevligt bemötande av tjejen i receptionen som alltid är glad och välkomnande. Over all, proffsigt och varmt bemötande. Enda negativa är att jag har märkt att botoxen inte håller som tidigare. Vet inte om det har med märke eller dyl att göra.

Lizette D
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag har gått till Vikor i närmare 6 år. Skulle aldrig välja något annat då de Alltid är noggranna med utförandet och är måna om kundens upplevelse och resultat. Jag har gjort både botox i pannan, bekymmersrynkan och vid ögonen, fillers i läppar, vid kindbenen, och käklinjen. Blir alltid nöjd! 10/10

Nina L
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Alltid proffesionellt och jättetrevligt bemötande. Har aldrig fått känslan av att man vill tjäna pengar på kunden, snarare tvärtom. Har gått tillbaka en gång då bekymmersrynkan kom tillbaka snabbt. Fick då snabbt hjälp och kostnadsfri korrigering. Jag är supernöjd!

Veronica V
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag köpte behandling. Han är jätte bra.

Carina T
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Anna J
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag är väldigt noga med säkerhet och kunskap när det handlar om injektionsbehandlingar. Nu har jag varit trogen kund i snart tio år och jag har aldrig gått ifrån en behandling missnöjd eller med några frågetecken. Richard trollar fram mitt bästa yttre och jag känner mig fin, pigg och kvinnlig. Alltid noggrann och jag känner mig trygg.

Elisabet G
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Mycket nöjd med behandling och bra bemötande!

Desiree L
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Trevligt bemötande, lyhörda och proffsiga, uppdaterade på nyheter! Provat några olika behandlingar och är nöjd med resultatet! Kan varmt rekommendera denna klinik!

Malin I
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Alltid ett trevligt och proffesionellt bemötande och handlande. Mkt nöjd!

Nehad I
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Det är härligt att komma till er

Killen A
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Botox och fillers. Ett proffsigt bemötande. Vid förfrågan fått förslag på hur vi kunde gå tillväga. Jag är en person som vill gå lite fort fram och tyckt att de varit bra när man bromsat mig och tagit ett steg i taget och även fått noggrant förklarat varför. Då jag är lite äldre har de varit viktigt för mig att resultatet ska se naturligt ut och inte uppblåst. Jag är supernöjd med resultatet. Stor noggrannhet och tydlig information. Trevligt bemötande och stor profession i sitt arbetsutövande.

Ellen O
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Botox. Känns som att hans botox håller sämre än andra som jag blivit behandlad av. Vet inte om man spär ut medlet med något innan det injiceras, men det skiljer ungefär en månad ca på Vikors behandling jämfört med andra.

Svar från Vikor Klinik Jönköping

Hej Ellen. Tack för din återkoppling. Vi använder Vistabel/Botox till våra injektioner. Vi späder alltid ut det med 1,25ml/50E injektionsvätska enligt föreskrifterna.

Kajsa S
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Bra professionell, serviceminded och tillmötesgående

Margaretha O
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Alltid bra bemötande, och mina förväntningar uppfyllda !! Man känner att man är i trygga händer , och rekommenderar varmt kliniken

Maria G
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag har gjort botoxbehandling flera gånger och är väldigt nöjd med resultatet. Bra och personligt bemötande av proffesionell personal.

Angelica Å
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag var på Vikors Klinik för att fylla ut läpparna lite och blev proffsigt och trevligt bemött Med skicklig och säker hand blev läpparna precis så som jag ville,och jag kommer gärna tillbaka igen.

Heddi B
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Proffsigt och korrekt bemötande, inlyssnande och tydlig information kring hur behandlingen skulle gå till samt vilket resultat jag kunde förvänta mig. Jag tog en injektionsbehandling mot ytliga ådernät på benen och kommer troligtvis även att ta en behandling mot begynnande åderbråck. Är nöjd med resultatet så här långt.

Anna Å
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag hade hört gott om Richard Vikor och jag blev inte besviken. Har gjort läppar två gånger hos honom. Väldigt duktig både estetiskt och tekniskt och har en mycket lugn och behaglig personlighet. Kan verkligen rekommenderas!

Kerstin S

Fint bemötande Botox - nöjd med resultatet Motsvarade förväntningarna

Jenny H
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag blir alltid lika trevligt bemött hos Vikor klinik. De är så omtänksamma och servicemainade och proffsiga. Jag skulle aldrig låta någon annan göra samma behandlingar, jag litar fullständigt på DR. Vikor.

Kristina Anne B
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Mycket nöjd med det vänliga och professionella bemötandet och utförandet av behandlingen. Rekommenderar Viktor Kliniken

Janette M
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Alltid trevligt bemötande Botox och fillers behandling Företaget lever alltid upp till mina förväntningar Rekommenderar gärna vikor klinik till mina vänner och bekanta

Emma U
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Är alltid lika nöjd, förstår vad man menar och vad man vill ha hjälp med!

Anna-carin P
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Fint bemötande. Bra service. Bra resultat. Jag vill inte gå någon annanstans.

Malin A
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Gjort fillers och botox. Trevligt bemötande och proffsigt jobb med fint naturligt resultat.

Ruth Å
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Fillers, läppar, flera gånger. Alltid tillmötesgående och trevliga. Förväntat var ett bra resultat och det har företaget levt upp till varje gång.

Anneli G
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Skuminjektioner Proffsigt och man blev väl bemött , kändes att det verkligen var en seriös klinik Vänlig atmosfär

Anna B
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Professionellt, känns mycket förtroende ingivande.

Marwa C
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Är alltid lika nöjd när jag går därifrån! Bästa service och bästa Rikard Vikor.👍🏽

Eva L

Proffesionellt jobb! Nöjd , trevlig bemötande, snabb att gå tid! Mvh// eva

Judit T
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag har varit flera gånger nu på Vikor Klinik i Jönköping och varje gång var jag nöjd med allt som jag har fått. Trevliga personal , utmärkt och professionella bemötande . Jag var nöjd med behandlingen jag fick. Kommer gärna tillbaka.

Dalia A
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Gjort Botox behandling.. Jätte fina resultat, fyller upp mina förväntningar, trevlig personal, väl bemött, rent och fräscht.

Mimmie U
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Trevligt, personligt och som jag vill ha det. Mycket nöjd.

Camelia L
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Har gjort botox och fillers hos Rikard i Jönköping flera gånger i många år och resultatet har varit perfekt varje gång! Rekommenderas varmt Vikor Klinik .

Heléne M
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Gjorde skinbooster men märkte ingen skillnad. Har gjort detta på en annan klinik innan, då gjordes det på ett annat sätt och gav bra resultat. Upplevde mottagandet som mycket arrogant och han lyssnade inte alls på mig, kändes som han stressade på för att bli färdig. Kommer inte gå tillbaka!

Linda H
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Enbart positiva erfarenheter. Enorm yrkesskicklighet och professionellt, förtroendegivande bemötande.

Yoana P
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Mycket bra bemötande och mycket bra resultat

Teres I
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag har gjort fillers hos dem

Carina P
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Alltid ett trevligt bemötande och professionellt utförda behandlingar där jag alltid blivit nöjd. Kan varmt rekommendera💖

Erika S
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag köpte ansiktsbehandlingar såsom fillers och botox och jag var jättenöjd med bemötandet av dr Richard Vikor. Jag ska alltid gå till honom för att han är omtänksam, verkligen bryr sig om klienterna och uppföljer resultatet. När jag hade frågor kring något (jag hade svullnad på läpparna efter filler) kontaktade jag honom via SMS och han svarade omedelbart och jag kunde komma till honom utanför kön bara för att kolla att allt är OK. Allt var ok och det var en naturlig reaktion bara.

Rikke L
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Bästa betyg på allt , bemötande behandling hygien förtroende Allt helt enkelt :))

Susanne T
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag sökte för att ”spruta” mina bristningar på benen.....det blev bättre men är fortfarande fullt synliga.Hade hoppats på bättre resultat. Tänker återvända för konsultation/ reklamation efter sommaren. Alltid vänligt och positivt bemött. Mycket trevlig personal!

Anna R
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Bra bemötande av kompetenta och trevliga behandlare! Jag har blivit mycket nöjd!

Julia J
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Proffsigt bemötande, informativt och snabbt.

Hanna W
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Trevligt, professionellt bemötande. Fina, ljusa lokaler.

Jenny W
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Botox Vänligt och professionellt bemött Att då full effekt av botox, vet om 14 dagar Hjälpsam och förstående.

Marléne A
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Alltid nöjd efter ett besök här. Man kan förvänta sig ett utmärkt bemötande och ett mycket bra resultat.

Linda O
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag tycker jag i stort blivit behandlad väl men önskar mer information och tydlighet i hur behandlingarna går till. I

Patricia N
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Bra och professionellt bemötande! Är mycket nöjd!

Erika B
Skrev om Vikor Klinik Jönköping

Jag har varit på två besök och uppskattar verkligen uppriktigheten och ärligheten i de två konsultationer jag varit på.