Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

www.wilenbrunius.se
  • Badge2024

Välkommen till Naprapat Christer Wilén Brunius! Kliniken är inriktad för att förebygga, behandla och rehabilitera muskel- och ledproblem i nacke, armar, ben, axlar, rygg och fötter. Kliniken erbjuder skräddarsydda behandlingar beroende på våra klienters åkommor. Christer är legitimerad naprapat sedan 2004 och är duktig på...

58 omdömen om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Sedan starten hos Reco 2024

Kitty R
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Är så nöjd med mitt besök och behandling. Allt var perfekt.

Ingalill A
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Inget att klaga på! Jag blev förstådd och väl mottagen!

Inge E
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Bra och snabbt åtgärdat som vanligt

Johan H
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Trevligt bemötande! Löste mitt problem. Rekommenderas!

Fredrik M
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Snabb hjälp o proffsigt bemötande

Käthe W
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Jag fick ett vänligt, lyssnande och proffsigt bemötande. Jag sökte Christer för att få hjälp med och råd hur jag ska få ordning med mitt problem.

Frida L
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Toppen bemötande! Inlyssnade och proffisionell! Jag hade hoppats på att min skada inte var så allvarlig. Men det var värre än så och jag hamnade på akuten. Med den höga smärta jag kände så var det absolut den bästa lösningen. Jag kommer att rekommendera Christer vidare varje dag i veckan.

Susanna Ö
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Blev bra bemött och han är en god lyssnare. Jag hade inga förväntningar när jag kom dit. Fick bra med goda råd. Kan verkligen rekommendera Christer Wilen Brunius

Linda C
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Mycket kompetent och vänlig. Det känns som man hamnar i trygga händer och verkligen får hjälp. Lättillgängligt med goda parkeringsmökligheter. Bara gott att säga

Laila L

Mycket bra! Trevlig och noggrann. 😀😀😀😀😀😀

Ulf K
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Christer har ett lyhört och proffesionellt bemötande. Han har hjälp mig med besvär i ländrygg och nacke. Han har gett mig rörelser som jag själv ska göra för satt stärka kroppen i de delar jag har haft problem med. Genom att jag själv gör dessa förebygger jag att problemen uppkommer igen. Han har i allra högsta grad mött mina förväntningar.

Elias S
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Fantastisk medmänniska som tog sig tiden för mig när jag skadat axeln väldigt akut mitt i sommaren. Tack för all hjälp Christer!

Rolf E
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Han passade tiden. Han brydde sig om mig. Han sa att jag skulle ta kontakt med ortopeden och det har jag gjort. Han tryckte på kotorna i ryggraden och gav mig tips om uppmjukand

Jan W
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Han är kunnig och ger tänkbara förklaringar till varför man har dom problem som man söker för. Ger också rådbråka övningar så man kan jobba sig ur problemet.

Jonny T
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Kunnig , seriös och med bra råd för att undvika samma problem i framtiden

Göran K
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Proffsigt och trevligt bemötande. Gav en mycket bra behandling och tips om egna övningar. Mycket nöjd!

Göran H
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Proffesionellt och trevligt bemötande. Hade höga förväntningar som infriades.

Ingela V
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Proffsigt och med alltid bra resultat.

Allan O
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Trevlig, kunnig,lyhörd och visade stor empati! Synd att naprapat behandling inte ingår i högkostnadsskyddet!

Lorentz J
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Har en tid haft smärta i rygg och lår höger sida. Naprapaten hjälpte mig, var nästan smärtfri. Dagen efter var det lite mer smärta men gjorde övningar som jag blev rekommenderad. Sedan har det blivit bättre.

Peter B
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Trevlig och ett bra bemötande, fick den hjälp jag behövde

Karin M
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Jag tycker att man blir bra bemött. Har gått hos Christer många gånger och har alltid varit nöjd efteråt. Han förklarar bra vad han ska göra och ger en tips på vad man kan tänka på.

Kjell L
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Snabb tid noggrann löste mina besvär ! Vänligt bemötande och bra förklaringar vad han gjorde !

Helena J
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Han har hjälpt mig vid öm rygg

Emil F
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Christer är alltid lika trevlig och professionell. Jag har alltid blivit nöjd med mina behandlingar. Kan rekommenderas!

Jenny Anna Maria Ö
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Fick akut ont i skulderbladet och ländryggen och fick tid dagen efter. Botad direkt!! Christer fixade till det direkt så nu mår jag prima igen!

Lina A
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Christer bemöter alltid professionellt med öppen kommunikation och uppenbar vilja att förstå och hjälpa. Tidigare naprapater jag har gått till har mest varit intresserade av att göra sina justeringar och sen gå vidare, men jag uppskattar väldigt mycket hur Christer hjälper en att förstå problemet, tipsar om stretch och träning för att förebygga och undvika framtida problem. Jag har fått hjälp med ryggskott, diskbuktningar och olika låsningar.

Carl Fredrik J
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Mycket bra bemötande väldigt trevliga och hjälpte mig med mitt ryggproblem.

Marie S
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Jag kom till Christer Wilen Brunius efter 2 veckor med svår "nackspärr". Innan hade jag träffat distriktsläkare, sjukgymnast och en annan naprapat. Jag önskade en second opinion och behandling som ej innehöll manipulation. Christer lyssnade på min berättelse och gjorde en noggrann undersökning. Han delgav mig sin bedömning och behandlingen innehöll traktion och massage av skuldror . Jag fick sedan tips om en lämplig övning och svar på mina frågor. Proffsig och inlyssnande! Jag skulle kontakta honom först om jag får nya besvär.

Roger B
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Mycket bra, jag har fått mycket bra hjälp vid varje bedök

Svante H
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Mycket bra bemötande , lyssnade in mina problem och startade behandlingen utefter en proffentionell analys. Förväntningarna var givetvis att bli av med min stelhet och smärta. Efter ett antal behandlingsbesök och tips på egenträning börjar jag bli återställd. Kan verkligen rekommendera Christer till andra som har likartade problem som jag

Jerry A
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Hjälp med ryggskott efter ländrygg. Mycket kunnig och ger bra tips och råd

Dennis J
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Jag blev trevligt bemött och fick direkt förtroende för Christer.Helnöjd med behandlingen som verkligen gjorde stor skillnad för mig.Kunde återgå till mitt arbete redan samma dag.

Diana J
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Fantastisk på att läsa av vad som behöver göras för att man ska bli hel igen. Ger en jättebra råd på vad man kan göra själv hemma för att stärka kroppen.

Greta H
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Bra och tryggt bemötande. Har stort förtroende för Christer.

Pia L
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Proffesionell i sin yrkesroll. Inga krusiduller.

Helena K

Personligt och engagerat, roligt

Solgerd G
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Massage Jag känner mig alltid väl omhändertagen av. Christer Han vet vad han pratar om Jag har gått hos honom i många år så han ” känner till min artros”Det är en fördel att jag inte behöver upprepa allt Mvh Solgerd

Sonja Ö
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Kunnig och proffsigt är väldigt lätt att prata med honom om mina besvär.

Ulla B
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Nöjd med besöket bra råd och veta vad det var och göra övningar och att det inte var en skada som skulle leda till det sämre

Fredrik E
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Blev bemött på ett proffesionellt sätt. Förväntningarna är såklart att jag skulle bli bättre för det problem jag sökte för. Jag fick den hjälp jag förväntade mig, utifrån de problem jag har inte och även bekräftat om vad grundproblemet kan vara. Mycket bra upplevelse, känslan är att Christer verkligen försöka hjälpa mig på alla sätt att bli bättre i det skadade knä jag sökt för

Niclas O
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Intresserad, kunnig, trevlig och bra.

Märta L
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Kom till Christer med mycket smärtsam nackspärr. Skulle dagen efter prestera i idrott vilket kändes som en omöjlighet. Christer vågade lyssna in och korrigerade mig. Han genomförde många moment under behandlingen. Jag kände att han var mycket seriös och kunnig. Väldigt modig!!! Tack Christer. Jag kunde prestera dagen efter mot alla odds:)

Ingeborg S
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Ett generellt burdust sätt mot sin kund. Bla lyssnar inte när man säger att man faktiskt gör övningarna, utan fortsätter i ett maniskt mantra påpeka att man måste göra övningarna. Man kommer med öppet sinne, och känner sen efter ett par gånger att.... nej hit vill jag inte gå igen.

Cornelia P
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Alltid tryggt att gå till Christer. Bra behandling som hjälper och även tips och övningar för att slippa framtida problem

Mats N
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Bra mycket bra blev bättre i ryggen

Haytham S
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Bemötandet är mycket bra och han gör sitt jobb med professionalism och stor erfarenhet

Kristina K
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Bemötande Jag upplevde ett personligt bemötande, han visade intresse med professionell utstrålning. Förväntningar Jag hade besvär med ryggen och hoppades att jag skulle få hjälp för det. Jag har förstått att en naprapat “ korrigerar orsaken till lidande” Sammanfattning Jag kom dit med smärta i rygg och kände mig rörelsehindrad. Han lyssnade på mig, undersökte mig, konstaterade att han inget kunde göra och jag betalade 700 kr. Det kändes lite surt.

Björn E
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Ett bra bemötande Christer gjorde vad han skulle med skadan han vet vad han ska göra kändes bättre när jag gick därifrån. Har gått vid Christer imånga år har fått bra hjälp varje gång har även jobbat med Christer på ett gym han var naprapat jag gyminstruktör han kan sitt jobb en bra naprapat mvh björn

Elisabet N
Skrev om Leg Naprapat Christer Wilén Brunius

Toppen, hjälp med rygg och Axel