Villa Talliden AB

2.8

4 omdömen om Villa Talliden AB

Sven L
Skrev om Villa Talliden AB

God mat i trevlig miljö till hutlöst pris. En av de allra dyraste krogarna i hela Stockholm. En kvinnlig delägare (?) i 55-60-års åldern förstörde fullständigt den glada stämningen vid vårt besök.

Cajsa J
Skrev om Villa Talliden AB

Var på ett bröllop på Villa Talliden, vilken miljö. Lokalerna, utsikten vid sjön och maten, en stark 4:a. Så fint och stämningsfullt de fixat, med allt från utsökt mat till dansgolv natten lång. Brudparet såg mycket nöjda ut så de verkar som att Villa Talliden levde upp deras förväntningar på deras speciella dag.

Kerstin S
Skrev om Villa Talliden AB

Jag och min familj åt julbord på Villa Tallliden, maten var ganska bra, efterrätterna var riktigt goda. Det var mycket kallt i lokalen, vi åt så fort vi kunde för att inte frysa ihjäl. Ta med tröjor och sittunderlägg.

Fredrik T
Skrev om Villa Talliden AB

Besökte Villa Talliden under julbordssäsongen. Gemytligt ställe med stor hemtrevnadskänsla. Det verkade vara mycket lokala råvaror. Fin omgivning, trevlig personal. Enda negativa var att det var begränsat med parkeringsplatser och relativt kallt i det rum själva maten stod uppraddad i. I restaurangdelen var det dock varmt och skönt.