Alla kategorier Restaurang Stockholms län Salem Villa Talliden AB

Rönningevägen 9, 144 61 Rönninge — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
39 Wäst
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Läs vad 4 kunder tycker om Villa Talliden AB

• Sven L
    Sven L skrev om Villa Talliden AB
    God mat i trevlig miljö till hutlöst pris. En av de allra dyraste krogarna i hela Stockholm. En kvinnlig delägare (?) i 55-60-års åldern förstörde fullständigt den glada stämningen vid vårt besök.
  • Cajsa J
    Cajsa J skrev om Villa Talliden AB
    Var på ett bröllop på Villa Talliden, vilken miljö. Lokalerna, utsikten vid sjön och maten, en stark 4:a.
    Så fint och stämningsfullt de fixat, med allt från utsökt mat till dansgolv natten lång. Brudparet såg mycket nöjda ut så de verkar som att Villa Talliden levde upp deras förväntningar på deras speciella dag.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Villa Talliden AB
    Jag och min familj åt julbord på Villa Tallliden, maten var ganska bra, efterrätterna var riktigt goda. Det var mycket kallt i lokalen, vi åt så fort vi kunde för att inte frysa ihjäl. Ta med tröjor och sittunderlägg.
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Villa Talliden AB
    Besökte Villa Talliden under julbordssäsongen. Gemytligt ställe med stor hemtrevnadskänsla. Det verkade vara mycket lokala råvaror. Fin omgivning, trevlig personal. Enda negativa var att det var begränsat med parkeringsplatser och relativt kallt i det rum själva maten stod uppraddad i. I restaurangdelen var det dock varmt och skönt.

Rönningevägen 9, 144 61 Rönninge