Haga Hem

4.0

5 omdömen om Haga Hem

Linn J
Skrev om Haga Hem

Jättefina inredningsprylar. visserligen till en ganska dyr penning med det är värt det. finns ju alltid smått som inte är så dyrt. Fina tavlor, jag köpte en idag.

Victoria L
Skrev om Haga Hem

En av mina favoritinredningsbutiker. Nästan alltid nya moderna saker, så det är inte svårt att hitta nått nytt man bara viiiiiill ha! Gillar även det centrala läget precis i slutet av Storgatan.

Malin A
Skrev om Haga Hem

Min favoritbutik inom inredning i Växjö. De har alltid någonting som ögat dröjer sig kvar vid. Butiken är ljus och fräsch, och känns avslappnad och trevlig att gå in i. Ralativt låga priser och ett utbud som (jag tror) passar alla, gammal som ung! Missa inte Village när ni besöker Växjö!

Emma S
Skrev om Haga Hem

Village är en väldigt trevlig och fräsch inredningsbutik. Prylarna i butiken är väldigt fina och det finns ett väldigt stort utbud. Utbudet varierar även lite i stil, så det finns någonting att hitta för alla. Personalen är trevlig och är villig att hjälpa en om man undrar över någonting. Butiken är ljus och stor. Dock hade priserna kunnat vara lite lägre för att även personer med lite lägre inkomst skulle kunna handla där, exempelvis studenter.

Marie A
Skrev om Haga Hem

Bra inredningsaffär som lutar åt det mer stilfulla hållet, bra priser, bra presentaffär känns som lite billigare lyx