Villarelining

Villarelining

Välkommen till Villa Relining!

Vi har handplockat de bästa människorna i branschen efter många års erfarenhet. Vi kan därför erbjuda den absolut bästa tjänsten inom relining.

- Alltid kostnadsfria avloppsinspektioner.

Relining är egentligen ett samlingsnamn för ett antal metoder för att invändigt restaurera eller renovera gamla rörledningar. Vi använder oss av “Strumpmetoden som ger dina rör en livslängd på över 50 år.

Läs vad 24 kunder tycker om Villarelining 2

2021-07-26
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Gjorde det där lilla extra som gör att man känner sig mycket nöjd med jobbet.
    Inget negativt alls att tillägga.
    2021-07-17
    De gjorde ett bra jobb med reliningen och återställde på ett utmärkt sätt samt hade ett trevligt sätt
    2021-07-17
    Oerhört kunnig och rådgivande säljare som presenterade tydliga alternativ. Genomförandet hanterades av trevlig och kunnig personal!
    2021-07-15
    Bra bemötande genom mejl och tfn.
    Sonderande visit bokades och genomfördes utan krångel.
    Vänliga och hjälpsamma hantverkare.

Förefaller vara mycket kompetent personal.

Välvilliga att sammanlänka deras insats med badrumsrenoveringen med en till 'strumpa' utan krångel med tid eller pengar.

'Bra vibrationer'.
  • Per Mikael E
    2021-07-07
    Vi är mycket nöjda med Villarelining! Bemötandet har varit fantastiskt bra från första besöket till genomgången av slutfört arbete.
    Arbetet som utförts är förstklassigt och städning och återställning av berörda våtutrymmen och toaletter är utmärkt.
    Villarelining rekommenderas varmt.
    //Per
    2021-07-02
    Höga förväntningar, Bra bemötande,Vi upplevde dem kunniga och duktiga. De relinade våra avloppsrör i källaren och fram till kommunala avloppsröret.
    2021-06-24
    Mycket proffsiga och trevligt bemötande.
    Nogrann genomgång innan, under och efter arbetet.
    Inga förskott eller tillägg på lämnad offert.
    2021-06-15
    Snabb och bra service och kunnig och trevlig personal.

Grundlig genomgång av vad och hur jobbet genomfördes.
    2021-06-08
    Relining av avloppsledningar.
    Trevligt bemött av alla inblandade.
    Förväntade mig inte "se" något större resultat då detta är inget man ser förutom att man slipper stopp i avloppet.
    Fick grundlig genomgång av vad som hade gjorts i avloppen via filmer de tagit som sedan lämnades till oss på en USB.
    Tog lite längre tid än vad som sagts från början. Tyvärr fick vi utanpåliggande rör i badrummet från handfatet in i toastolen då reliningen misslyckades lite.
  • Willy S
    2021-06-08
    Superbra service från första kontakt till genomfört arbete. Montören Jonas och hans kollegor kan verkligen sin sak, är både noggranna, tydliga i kommunikationen och jättetrevliga.

Jag är supernöjd, grymt bra jobbat!!
    2021-05-22
    relining i min villa. trevligt bemötande av både firmarepresentanten och dom som gjorde själva installationen.
    klar beskrivning av vad som skulle göras och vad det skulle kosta.
    rekommenderar gärna detta företag till andra som ska relina.
    trodde att det skulle vara mycket städande när jag kom hem men det var rent och snyggt i huset
    2021-05-12
    Vi köpte relining av alla rör ingjutna i golv och vägg (förutom övervåningen som ska renoveras i framtiden). Dessutom byte av 3 st golvbunnar i källaren. Trots vissa överraskningar (tekniska svårigheter) gjordes hela jobbet inom det offererade priset. Dessutom byttes flera synliga rör utan tilläggskostnad. Alla personer jag mötte var mycket vänliga och tillmötesgående. Jag vill därför gärna rekommendera företaget Villarelining.
    2021-05-03
    Vi relinade vår villa från 1962. Vi fick bra information och bemötande från start till mål. Vi är mycket nöjda!
    2021-05-02
    Villarelining hjälpte oss i ett nödläge. Vi höll på att bygga nytt kök i vår villa men snickaren ville inte bila bort den gamla avloppsstammen och vi ville inte ha det nya köket ovanpå gamla rör. Där ryckte Villarelining in och relinade köksstammen och ytterligare någon avloppsstam.

Vi vill ha jobbet gjort innan snickaren spikade igen det upprivna golvet. Vi kontaktade Villareling på fredagen, företaget insåg vår prekära situation och redan på måndagen kom de till oss för en inspektion. Arbetet satte i gång samma dag.

Bemötandet var otroligt proffsigt från första till sista kontakt. Särskild eloge till Andreas som jobbade på sent på kvällen utan att ge avkall på sitt väldigt trevliga bemötande. Det kändes som om han gjorde sitt jobb väldigt noggrant. När jobbet var klart fick vi se stammarna genom en kamera och vi fick en film på en USB-sticka. Vi uppmanades också att kontakta företaget igen om vi hade den minsta fråga. Det kändes tryggt och proffsigt.

Villarelining blev vår räddare i nöden. Nu slipper vi oroa oss för att vi snart måste riva vårt nya kök på grund av läckande rör under köket. Snabbt och proffsigt jobb, med otroligt trevligt bemötande.
    2021-04-02
    Relining av avlopp i Villa.
    Mycket trevligt bemötande med bra och tydlig genomgång samt förklaring hur arbetet går till. Kom som avtalat och killarna som gjorde jobbet var trevliga och diskreta. Syntes inte spår av dom efter avslutat jobb förutom två fina nygjorda brunnar.
    Kan verkligen rekommenderas!!!
    2021-03-29
    Vi behövde relina våra rör innan det var försent, vi anlitade då Villarelining.
    De var mycket kunniga och gick igenom hur arbetet skulle utföras. De kom med goda råd, var yrkesskickliga och höll tidsplanen. Vi blev mycket nöjda med dem. Nu kan vi lita på att rören håller.
    Det känns tryggt.
  • Lennart L
    2021-03-24
    Vad jag kan se har man gjort ett gediget och profesionellt arbete med relining av mitt avlopp. 20 års garanti känns betryggande.
    Jag fick ett mycket gott bemötande av företaget och kan rekommendera dem å det bästa.
    2021-03-06
    Relining av brunnar

Positivt

Inga direkta, bara ett bra jobb

Toppen
    2021-02-12
    Vi beställde relining av Villarelining efter en bra och tydlig genomgång. Vi begrep vad som skulle göras och inte minst vad vi skulle betala. Tiderna hölls, såväl starttid som tid för genomförande.Arbetet genomfördes på ett utmärkt sätt. Artigt och trevligt fick vi svar på våra frågor. Högsta betyg! Av genomgången efteråt förstår vi att vårt avlopp är i skick som nytt. Dessutom städade de och gjorde snyggt efter sig. Vi är så nöjda.

Lars och AnnaLena Vestergren
    Bromma
    2021-02-08
    trevligt och professionellt bemötande
    2021-02-08
    Efter flera offerter bestämde vi att låta Villa Relining få renovera våra gamla rör i bottenplattan. De var mycket professionella i hela deras agerande och utförde jobbet inom utsatt tid.
    Vi kan varmt rekommendera Villa Relining.
    Mvh, Mats
  • 2021-02-07
    Relining i villa. Proffsigt bemötande och utfört arbete.
    2021-01-30
    Re-lining i avlopp i Täby, mycket nöjd med utförandet.
  • 2021-01-30
    Väl utfört arbete, färdigt enligt tidsplan och till överenskommet fast pris. Mycket förtroendeingivande från start och skickliga installatörer. Rekommenderas!