Villarelining

Villarelining

Välkommen till Villa Relining!

Vi har handplockat de bästa människorna i branschen efter många års erfarenhet. Vi kan därför erbjuda den absolut bästa tjänsten inom relining.

- Alltid kostnadsfria avloppsinspektioner.

Relining är egentligen ett samlingsnamn för ett antal metoder för att invändigt restaurera eller renovera gamla rörledningar. Vi använder oss av “Strumpmetoden som ger dina rör en livslängd på över 50 år.

Läs vad 7 kunder tycker om Villarelining 2

2021-03-06
    Relining av brunnar

Positivt

Inga direkta, bara ett bra jobb

Toppen
    2021-02-12
    Vi beställde relining av Villarelining efter en bra och tydlig genomgång. Vi begrep vad som skulle göras och inte minst vad vi skulle betala. Tiderna hölls, såväl starttid som tid för genomförande.Arbetet genomfördes på ett utmärkt sätt. Artigt och trevligt fick vi svar på våra frågor. Högsta betyg! Av genomgången efteråt förstår vi att vårt avlopp är i skick som nytt. Dessutom städade de och gjorde snyggt efter sig. Vi är så nöjda.

Lars och AnnaLena Vestergren
    Bromma
    2021-02-08
    trevligt och professionellt bemötande
    2021-02-08
    Efter flera offerter bestämde vi att låta Villa Relining få renovera våra gamla rör i bottenplattan. De var mycket professionella i hela deras agerande och utförde jobbet inom utsatt tid.
    Vi kan varmt rekommendera Villa Relining.
    Mvh, Mats
  • 2021-02-07
    Relining i villa. Proffsigt bemötande och utfört arbete.
    2021-01-30
    Re-lining i avlopp i Täby, mycket nöjd med utförandet.
  • 2021-01-30
    Väl utfört arbete, färdigt enligt tidsplan och till överenskommet fast pris. Mycket förtroendeingivande från start och skickliga installatörer. Rekommenderas!