Villarelining

Villarelining

villarelining.se
  • BadgeThreeYears

Varmt välkommen till Villarelining! Efter flera års erfarenhet har vi noggrant utvalt de mest kvalificerade experterna inom branschen för att kunna erbjuda dig den allra bästa relining-tjänsten. Vi utför alltid kostnadsfria avloppsinspektioner. Relining är ett övergripande begrepp som omfattar olika metoder för att renovera...

144 omdömen om Villarelining

Sedan starten hos Reco 2020

Catrin O
Skrev om Villarelining

Vilka proffs! Kan verkligen rekomendera denna firma. Snabba och effektiva.

Karin B
Skrev om Villarelining

Mycket seriösa och trevliga att ha att göra med.

Jan R
Skrev om Villarelining

Äger en mindre villa byggd 1945. Genom våra grannar fick vi kontakt med Villarelining. En medarbetare gick noggrant igenom hela vårt avloppssystem. Vi fick delta i genomgången och informerades om de olika fynden. Sedan kunde vi i lugn och ro gå igenom offerten och ställa frågor som besvärades på ett mycket tillfredställande sätt. Genomförande av reliningen gick helt enligt planen.Sammanfattningsvis var hela kontakten mycket professionell och förtroendeingivande. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Villarelining till andra.

Mona D
Skrev om Villarelining

Mycket nöjd med det arbete som utfördes. Jättetrevliga killar, som var kunniga och mycket serviceinriktade. Hjälpsamma på alla sätt. Informerade på ett utmärkt sätt om arbetet

Mari M
Skrev om Villarelining

Bra bemötande från genomgång, lämnande av offert till slutförd relining. Löpande information från de som gjorde jobbet, några dagars försening pga stök med brunnar och maskin som gick sönder - men killarna som jobbade löste det på ett smidigt och bra sätt. Kan varmt rekommendera dem.

Malin E
Skrev om Villarelining

Snabba, proffsiga, serviceminded och framåt allt pålitliga, rekommenderar starkt!

Lars F
Skrev om Villarelining

Flexibela och effektiva och professionell information.

Karolin M
Skrev om Villarelining

Proffsiga hela vägen. Som kund kände jag mig väldigt trygg och möttes av flexibilitet och öppenhet. Arbetet utfördes enligt tidsplan, t o m start före inplanerat datum vilket passade mig. Jag rekommenderar verkligen Villarelining!

Pelle L
Skrev om Villarelining

Proffsigt. Bra information och tydliggörande av projekt. Utförande precis enligt plan.

Mikael O

Snabba, tillmötesgående och professionella

Peter W
Skrev om Villarelining

Vi lät göra relining på avloppsrören i vår villa. Första besök och genomgång var mycket förtroendeingivande och dokumenthanteringen fungerade bra (helt digitalt). Jobbet genomfördes på planerad tid till fast pris och utan överraskningar. Ansvarig hantverkare var mycket kompetent och trevlig. Han informerade fortlöpande och hade en detaljerad genomgång när jobbet var klart och lämnade ett protokoll inkluderande usb med rörfilmer.

Anja H
Skrev om Villarelining

Mina avloppsproblem åtgärdades snabbt och bra.

Vanessa G
Skrev om Villarelining

Proffsigt. Bara perfekt! Med dokumentation, visning, förklaringar.

Lloyd R
Skrev om Villarelining

Jag väntar med svar tills jag fått rätt faktura /Lloyd

Potere A
Skrev om Villarelining

Mycket professionellt utförande, från offert till färdigställande. Allt utfördes enligt plan, inget stök! Såhär skall det fungera, rekommenderas!

PATRIK J
Skrev om Villarelining

Villarelining hjälpte oss på ett snabbt och proffsigt sätt då vi behövde göra akut relining av avloppen i huset. Det första mötet med undersökning av avloppsstammar och genomgång av åtgärd upplevde vi som utförligt och förtroendeingivande. Reliningen utfördes inom utsatt tid. Vi hölls informerade och delaktiga i processen. Allt har fungerat bra efteråt. Rekommenderas varmt!

Kenneth A
Skrev om Villarelining

Allt fungerat bra, allt från när ni var här och underökte vårt hus. Sedan med offert, som har hållits helt och hållet. Själva arbetet genomförande mer än vad vi ens hade kunnat önska. Med bra och personligt bemötande och info hela tiden vad som gjordes, samt intyg på utfört arbete. Allt av en väldig pålitig, flitig och yrkeskunning montör Johan., Allt enligt planerad tidsram. /Kenneth i Huddinge

Alvar N
Skrev om Villarelining

Utmärkt genomfört jobb. Inte något klagomål från personalen. Hela tiden bra städat. Rekommenderar gärna företaget,

Ulla-Karin G
Skrev om Villarelining

Bra undersökning och beskrivning av vårt behov av relining.Offert.Daglig redovisning hur arbetet fortskred. Vid slutfört arbete noggrann genomgång både via skärm och muntligt.Allt återställt efteråt. Nöjda o glada.

Willy P
Skrev om Villarelining

Trevliga och väldigt kunniga personer. Snabbt utfört proffsigt jobb.

Lars N
Skrev om Villarelining

Snabba och duktiga, trevliga killar.

Margareta K
Skrev om Villarelining

Jag är jättenöjd med företaget. Bemötandet var jättetrevligt och personalen förklarade allting som de skulle göra. Vi köpte relining som de utförde på gamla rör. Jag hade inga förväntningar, men jag blev positivt överraskade över hur proffsiga de var. Jag är väldigt nöjd och är tacksam att de kunde hjälpa mig!

Alexander S
Skrev om Villarelining

Behövde göra en total relining av alla avloppsrör i min villa på 300 m2 med gamla rör från 1967 och fick ett väldigt bra intryck från första platsbesöket av Villarelining. Till skillnad från andra "finklädda" säljare som kom för att kunna ge offert märktes det direkt att detta inte var en renodlad säljare utan någon med faktisk yrkeserfarenhet som inte tvekade en sekund på att smutsa ner sig för att kunna komma åt våra olika golvbrunnar för att inspektera våra rör med kamera. Dessutom väldigt trevlig och kändes uppriktigt...

Charlotte B
Skrev om Villarelining

Vi är mycket nöjda med Villarelining. Från min första telefonkontakt tills jag hade offerten i min hand och den kostnadsfria avloppsfilmningen var gjord tog det ca en vecka. Ytterligare två veckor senare var allt klart. Själva arbetet tog fyra arbetsdagar. Det var inga problem att bo i huset under arbetet. Det var Jonas och Andreas som var här, de arbetade professionellt och var tydliga i sin kommunikation. De lämnade huset snyggt och rent och allt har gått över förväntan bra. Offerten fick vi av Anders Sandman medan han...

Petter E
Skrev om Villarelining

Mycket nöjda med Villarelining Från första kontakt till slutfört arbete var det snygg hantering. Vårt gamla avlopp fixades snabbt och felfritt. Kändes mycket bra hela vägen med dem.

Ingvar B
Skrev om Villarelining

jag tycker det fungerat bra jag är nöjd .

Leif S
Skrev om Villarelining

Fint bemötande av samtliga medarbetare vi hade kontakt med. Vi förväntade oss ett professionellt arbete och de levererade på den nivån. Snyggt och rent under arbetets gång och man höll tider som utlovats. Vi kan varmt rekommendera Villarelining.

Jessica E
Skrev om Villarelining

Vi möte ett service inriktat företag i Villarelining med två kanon killar Andreas Ekström och Michael Waldvik. Nu rinner vattnet ur diskhon som ett Niagarafall. Allt är bara +++++++ Tack! Hälsningar Jessica Enfot och Ylva Tholf

Slaven C
Skrev om Villarelining

Bästa service jag stött på något bolag i hela Sverige.

Rolf S

Bra ! Trevlig personal. Lite strul På slutet. Med vänlig hälsning, Rolf Sohlman

Martin C
Skrev om Villarelining

Vi är mycket nöjda med Villa Relining och den hjälp vi fått av Patrik och Jonas. Vi hade gamla rör som behövde lagas och även en situation med servitut och delade avloppsledningar. Från Villa Relining har det varit tydligt vid beställning, bra kommunikation inför arbetet och de har tagit hänsyn till våra tider och behov. Vi fick kontinuerliga uppdateringar under genomförandet och ett (till synes) väl utfört arbete! Dokumentation på arbetet och uppföljning. De säger att de hanterar uppdraget och huset som om det vore deras eget, och så känns det verkligen!

Yvetta V
Skrev om Villarelining

Ett proffsigt bemötande från både projektör och tekniker. Relining av avloppsrör i bottenplatta och markrör fram till tomtgränsen. En klart smidig och snabb lösning jämfört med traditionellt utbyte med bilning och grävning för att komma åt rören. Tog 4 dygn med torktider. Inga problem med att bo kvar under utförandet trots begränsning av vattenanvändning. Som i en klassisk sommarstuga med utedass, fast inomhus :)

Ove L
Skrev om Villarelining

Bara positivt. Lätta och trevliga att ha att göra med. Bra kommunikation. Nu hoppas vi bara på att de har gjort ett bra jobb också 😉, vilket jag inte tvivlar på😊

Dick N
Skrev om Villarelining

Seriöst och trovärdigt företag, är min upplevelse! Trevligt och proffsigt bemötande.

Olle O
Skrev om Villarelining

Jag fick ett mycket proffsigt bemötande inklusive vad Relining innebar och hur jobbet skulle utföras inklusive ungefärlig projekttid. Jobbet gjordes snabbare än jag förväntat och efter tre dagar hade jag åter ett fungerande avlopp inklusive ett avstädat arbetsområde. Jag håller de inblandade i projektet för mycket kompetenta! Tack!

Lars W
Skrev om Villarelining

Villarelining får av mig högsta betyg från första kontakten fram till avslutat arbete. Vänliga och så professionella. Fleråriga bekymmer med stopp i avloppet, mer än sextio år gammalt och trettio meter långt, är nu åtgärdade med hjälp av Villarelining. Efter avslutat arbete erhöll jag utmärkt skriftlig dokumentation av arbetet, inklusive videofilm.

Gunnel R
Skrev om Villarelining

Mycket nöjd med arbetet som Villarelining utfört. De har renoverat gamla gjutjärnsrör, renslucka samt bytt en golvbrunn. Företaget har varit lyhört och tillmötesgående för de aktuella problemen. Allt har gjorts på bästa sätt och det hela gick smidigt under arbetets gång. Tider och offert har hållits exakt enligt avtal. Rekommenderar Villarelining varmt.

Ulrik A
Skrev om Villarelining

Instämmer till fullo i alla de positiva och stödjande omdömen och synpunkter på Villarelining som man kan läsa om på Reco. Företaget är professionellt, tillmötesgående o effektivt från A till Ö. Vi rekommenderar dem 100 % till våra grannar och alla andra som står inför ett behov av en seriös och väl genomförd relining av samtliga husets avloppsledningar. Inger och Ulric A

Kajsa Ulrika B
Skrev om Villarelining

Kände direkt förtroende redan vid filmningen av avloppsrören och den info jag fick vid besöket. Inte svårt val att välja leverantör. Förberedande info/kontakt innan reliningen av proffsig, självgående hantverkare, som effektivt la upp arbetet på bästa sätt, så dagarna flöt på ganska smärtfritt för oss. Han höll snyggt och rent hela tiden. Trevligt bemötande från början till slut. Supernöjd!

Lars L
Skrev om Villarelining

Proffsigt bemötande och allt fungerade perfekt

Katarina E
Skrev om Villarelining

Mycket bra upplevelse från första besök till färdig installation.. I tid, tillgängliga , inga överraskningar eller oförutsedda utgifter. Enormt proffsiga, trevliga och kunniga. Rekommenderar varmt!

Orvokki N
Skrev om Villarelining

Vi hade tidigare anlitat företaget för att relina våra järn- och cementrör. Nu hade vi behov av att få även alla plaströr relinade. Eftersom vi var mycket nöjda efter det tidigare arbetet bestämde vi oss för att återigen anlita samma företag. Vi är återigen mycket nöjda, professionellt bemötande, lyhörda för våra önskemål och bästa tänkbara servis av personen som utförde själva arbetet. Bra dokumentation. Vi kan varmt rekommendera företaget om ni vill ha ett arbete utfört med största noggrannhet och professionellt och som lämnar inget mer att önska sig. Vi är supernöjda!

Younis Mohammad U
Skrev om Villarelining

Utmärkt och mästerlig bemötande. Proffsigt och familjärt upplevelse. Företag levererade exakt vad de lovade. Lyhörda och tog sin tid med förklara samtliga steg i detalj. Oerhört genomtänka i sitt arbete. Nu fanns endast 5 "cirkel betyg" men enligt oss helt 10/10. Sist önskemål till Villarelining, ändra er aldrig eller ert arbetssätt.

Eva L
Skrev om Villarelining

Efter att tagit in flera offerter på relining beslutade jag mig för att Villarelining skulle få uppdraget. Jag har inte ångrat mig en sekund. Dem har verkligen levt upp till mina förväntningar och krav som var användande av kvalitetsprodukter och skickliga hantverkare. Alla inblandade har varit mycket trevliga och tillmötesgående. Har fått förklarat för mig och även fått se hur det går till att relina. Kan varmt rekommendera Villarelining.👍

Agneta M
Skrev om Villarelining

Vi är inte klara med varandra ännu men hittills har jag bara mött en stor tjänstvillighet och serviceanda. Så skönt att få gamla rören fixade från insidan istället för att behöva riva upp hela badrummet och vem vet vad mer som hade behövt bytas ut när man väl börjat riva i mitt gamla 60-talshus. Rekommenderas varmt.

Raffaele P
Skrev om Villarelining

Mycket professionellt bemötande och information. Kändes helt tryggt under hela processen.

Agneta S
Skrev om Villarelining

Hela vägen från offert till avslutat arbete mycket professionellt arbete och vänligt bemötande.

Örjan J
Skrev om Villarelining

Bra bemötande hela vägen, de som utförde arbetet var mycket trevliga och arbetade hela tiden snabbt och effektivt, blev klar tidigae än utlovat. De var väldigt noga med att lägga skydd på golvet och hålla rent efter sig så det var inga olägenheter under tiden

Bernd M
Skrev om Villarelining

Betyget riktar sig främst till kvalite'n på utfört arbete, vilket jag inte kan se/bedöma själv, för jag har inte den kunskapen men är övertygad om att de levererat! Trevliga och tillmötesgående hantverkare och har absolut inget att anmärka, tvärt om, bara positivt! De beskrev ingående allt de gör och på de frågor vi hade.Det var dyrt men "man får vad man betalar för". 20 års garanti var de ensamma om av de 4 firmor jag begärde offert från. De engagerade sig mest i arbetet inför offertleverans. Villarelining.se har relinat våra avloppsrör i hela huset Bernd Martinovsky

Erik S
Skrev om Villarelining

Samtlig personer jag var i kontakt under hela processen var toppen. Kom på mycket kort varsel, förklarade tydligt vad de skulle göra och var väldigt trevliga. Slutresultatet såg bra ut och hoppas det håller lika länge som utlovat.