ViPo Säkerhetstjänster

ViPo Säkerhetstjänster

Välkommen till ViPo Säkerhetstjänster!

Sedan starten 2016 har vi arbetat för att skapa ett tryggare samhälle med hjälp av tidseffektiva och enkla tjänster. Vi arbetar dagligen med säkerhetstjänster riktat mot både privatpersoner och företag. Vårt utbud består av företagsskyddet Bolagskollen (riktat mot aktiebolag), ID-Larm Prio, Spärrservice, Stöldskyddsdekaler, RFID-Blocker kort, Nyckelbrickor samt Mobila brandlarm.

Enligt en undersökning genomförd av SIFO sker det ett försök till ID-kapning var fjärde minut i Sverige. Vår idé är att jobba förebyggande. Med hjälp av ViPo's ID-Larm blir du meddelad direkt vid förändring i ditt personnummer. Om du blir utsatt för ett bedrägeri i form av ID-kapning hjälper vi dig avbryta bedrägeriet och spärra ditt personnummer så snabbt som möjligt. Tack vare att du agerar snabbt kan vi hindra bedragaren från att fortsätta nyttja ditt personnummer, och hindra köpet från att gå igenom innan produkterna lämnat lagret.

Vi menar att en viktig del i arbetet mot ID-kapningar är att lämna bedragaren lottlös.
Läs mer om vårt populära ID-Larm Prio på https://www.vipo.se/Id-larm
eller besök https://www.vipo.se för att läsa mer om oss.

ViPo - Vi prioriterar din trygghet

Ps. Vill är du nyfiken på hur vi arbetar bakom kulisserna?
Besök https://www.instagram.com/vipo.se/ för att få en inblick i vårt dagliga arbete.

Läs vad 66 kunder tycker om ViPo Säkerhetstjänster 2

2021-04-21
    Id larm
    Jag har blivit väl bemött i telefon.
    Jag har inte något omdöme om tjänsten eftersom den bara har börjat.
    Hej Ann-Marie Astrid, Tack för din recension! Genom att använda vår tjänst ID-larm prio får du koll och kontroll på vad som händer i ditt personnummer och kan därmed agera direkt om olyckan är framme. Om vi larmar om en händelse du inte känner igen är du välkommen att ringa in till Spärrtjänsten på 042-121951 så hjälper vi dig. Önskar dig en fortsatt fin vecka! Med vänliga hälsningar, Julia och Vännerna på ViPo. ViPo Säkerhetstjänster
    2021-04-20
    Dyrt dyrt dyrt!

Spelar på folks rädsla för ID-kapning, lurar på folk dyra tjänster med lång bindningstid.
    Ingen ångerrätt ges till företagare.
    Tjänsterna köps in utav tre part och säljs vidare till ett pris som är c:a 3 gånger högre.

Är man intresserad av denna typ av tjänster bör man kolla hos någon utav företagen som erbjuder kreditupplysning där man kan få exakt samma tjänster (då Vipo köper in sina tjänster från ett utav dessa bolagen är tjänsterna identiska) till en tredjedel av kostnaden utan onödigt långa bindningstider.
    Hej Per, Tack för din feedback! Som i de flesta branscher finns det flera aktörer med olika erbjudanden. Skillnaden mellan ViPo’s ID-Larm och många andra är just den aktiva bevakningen som larmar direkt vid upplysning hos både Creditsafe och Bisnode, samt att tjänsten även innefattar stöldskydd för kort- och värdehandlingar och spärrservice dygnet runt. Det innebär att om du förlorar din väska med plånbok och mobil kan du spärra dessa med ett enda samtal – vi beställer dessutom nya kort i den mån det är möjligt. Vår företagstjänst innefattar dessutom bevakning av bolagsengagemang, kreditstatus och övriga företagsintressen – vi berättar gärna mer ingående vad tjänsten innehåller och fördelarna med ViPo om du känner dig osäker! Har du fler frågor du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på 042-12 19 11 eller via mail till info@vipo.se. Jag önskar dig en fortsatt fin dag! / Julia på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2021-03-29
    Jag har köpt en tjänst som hjälper mig vid ID-kapning.

Jag blev bemött på ett trevligt och informativt sätt.

Jag hade bara förväntningar av att få hjälp snabbt. Jag vill inte slösa min tid och sitta och vänta i kö hur länge som helst. Det gick ganska snabbt att komma fram. Jag fick bra information som hjälpte mig i mitt beslut.

Sammanfattningsvis så är jag nöjd med den hjälp och information som jag fick.
    Hej Susanne, Tack för din fina recension! Det glädjer oss att du är nöjd med den hjälp och information som du fått av oss på kundtjänst. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss om det skulle dyka upp några andra frågor eller funderingar. Önskar dig en trevlig påsk! Med vänliga hälsningar, Julia och vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2021-03-16
    Blev kontaktad för två veckor sedan av en mycket trevlig säljare.
    Fick muntligen bra information men även skriftligt så att man kunde se mer exakt hur avtalet ser ut.
    Hade några frågor och ringde kundtjänst. En trevlig medarbetare och tillmötesgående så jag blev kund.
    Får se framöver hur det blir om nåt inträffar och vilken hjälp man få kommer att få.
    Hoppas ändå att nåt inte inträffar.
    Hej Christina, Stort tack för din fina recension! Det glädjer mig att du är nöjd med oss och vår tjänst. Vi önskar dig en fortsatt fin vecka och ett tryggt 2021. Med vänliga hälsningar, Julia och vännerna på ViPo. ViPo Säkerhetstjänster
    2021-03-03
    Jag köpte brandvarnare och den är helt perfekt, för dom ringe och kollar när jag glömmer sätta på fläkten i bland när jag steker något, och dom är alltid trevliga och skämtar och är glada när dom ringer, så jag är super nöjd ed dom.
    Hej Åsa, Stort tack för din fina recension! Det glädjer oss att du är nöjd med tjänsten och de härliga medarbetarna på larmcentralen. Vi önskar dig en fortsatt fin vecka! :) Med vänliga hälsningar, Julia och vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2021-01-26
    Evelina på kundtjänsten är bäst!
    Hej Alexandra, Stort tack för din fina recension! Det glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande på kundtjänst. Du är varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Önskar dig en fortsatt fin vecka! :) /Julia och vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2021-01-24
    Bra kundservice min upplevelse har varit bra när har haft kontakt med er
    Hej Ulrika, Stort tack för din fina recension! Det glädjer oss att du är nöjd med vår kundservice och tjänst. Vi önskar dig en fortsatt fin vecka! :) /Julia och vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2021-01-22
    Tycker väl inledningsvis att det är tråkigt att de tjänster ni erbjuder skall behöva finnas. Men nu är det som det är, söker större trygghet i denna tekniska och tjyvaktiga värld. Vi får väl se om det "funkar" när larmet går?! /Ha det Mats🤡
    Hej Mats, Tack för din recension! Vi tycker självfallet också att det är tråkigt att ID-kapningar är ett av de vanligaste och snabbast växande brotten i Sverige. Genom att använda vår tjänst ID-larm prio får du koll och kontroll på vad som händer i ditt personnummer och kan därmed agera direkt om olyckan är framme. Om vi larmar om en händelse du inte känner igen är du välkommen att ringa in till Spärrtjänsten på 042-121951 så hjälper vi dig. Önskar dig en fortsatt fin måndag! /Julia och vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2021-01-19
    Hej.jag anser att jag blev väldigt trevligt bemött och att jag fick löst mitt önskemål är väldigt nöjd Med vänlig hälsning, christer
    Hej Christer, tack för din fina recension! Det glädjer mig att du fått den support du behöver och upplever vårt bemötande väldigt trevligt. Du är givetvis alltid välkommen att kontakta oss om det finns frågor eller funderingar. /Julia och vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2021-01-07
    Jag blev bra bemött. Fick svar på det jag undrade över. Ärendet gällde en faktura som hade ett tillägg på 99 kr.
    Hej Elsy, tack för din feedback. Det glädjer mig att vi kunde hjälpa dig och att du är nöjd med vårt bemötande. Jag önskar dig en god fortsättning och ett tryggt 2021. /Evelina på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2021-01-04
    Hade fått samtal från ett annat företag som sa att någon hade använt mitt personnummer i natt. Ringde till er och fick prata med Evelina som kollade och förklarade jättebra att inget sådant hade hänt. Väldigt proffsig och trevligt bemötande så jag är fortfarande kund hos er. Finns inget att klaga på är helnöjd
    Hej Britt-Marie, stort tack för din feedback och din recension! Det glädjer mig att du är nöjd med oss och vår tjänst. Vi önskar dig en god fortsättning och ett tryggt 2021. / Caroline och vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-12-26
    Tryggt, säkert och smidigt! Rekommenderar ViPo starkt.
    Hej Niklas, tack för din feedback och din rekommendation! Jag önskar dig en god fortsättning :) / Caroline ViPo Säkerhetstjänster
    2020-12-22
    Klockren produkt ID-larm Prio!! Bemötandet har även det vart underbart, professionellt och smidigt!! Hade höga tankar om produkten och dem levererade så mycket mer, kan numera känna mig sjukt lugn med att Vipo bevakar mina uppgifter!!
    Hej Andreas, Stort tack för din recension. Det glädjer oss att du är nöjd med både företag och tjänst! Jag önskar dig en god fortsättning! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-12-18
    Blev övertalad av påträngande försäljare att köpa mobilt brandlarm. Sagt upp tjänsten.
    Hej Reet, Vad tråkigt att läsa att du upplever att vårt bemötande inte varit bra. Vi tar självklart till oss av din feedback! Jag vill passa på att fråga om det finns något konkret i tjänsten som inte fungerat och gjort dig missnöjd? Jag önskar dig en fin och trygg jul! /Caroline ViPo Säkerhetstjänster
    2020-12-18
    Jag tycker inte att tjänsten är tillförlitlig eftersom den inte innefattar UC. Med andra ord är den inte 100%.
    Hej Anette, Tack för din feedback! Vad tråkigt att läsa att du inte är helt nöjd med tjänsten. Vi arbetar ständigt för att utveckla våra tjänster - tyvärr har vi inte möjlighet att bevaka uppgifter via UC i dagsläget. Givetvis hoppas vi att det kan förändras i fortsättningen! Däremot är vi stolta över att vi idag bevakar uppgifter i realtid hos 22 st olika myndigheter och register, vilket gör vårt larm till ett av de mest omfattande idag. Jag önskar dig en fortsatt trygg och fin jul! / Caroline ViPo Säkerhetstjänster
    2020-12-16
    Brandvarnare som kopplas till andra tfn förutom mitt eget.
    Bemötandet var bra. Jag hade inga förväntningar.
    Hej Ylva, Tack för din feedback. Det verkar ha skett en miss här från vårt håll - jag ber om ursäkt! Om du inte redan talat med kundtjänst ber jag dig kontakta dem på 042-121911 så lägger de in korrekt telefonnummer. Jag önskar dig en fortsatt fin och trygg jul! / Caroline ViPo Säkerhetstjänster
  • Eva F
    2020-12-14
    Snabbt telefonkontakt när brandvarnaren lät. Trevligt bemötande i telefonen.
    Hej Eva, tack för din recension. Vad bra att allt fungerat som det ska och att du är nöjd med bemötandet. Jag önskar dig en fortsatt trygg jul! / Caroline ViPo Säkerhetstjänster
    2020-12-14
    Jag köpte inget denna gång jag blev väldigt bra bemött 🤗🤗🤗.
    Hej Lars, vi hoppas få hälsa dig välkommen vid ett senare tillfälle! Jag önskar dig en god jul så länge! / Caroline ViPo Säkerhetstjänster
    2020-12-13
    Allt okej räcker inte detta får det vara
    Hej Kristina, Tack för din recension! Jag önskar dig en fin jul :) / Caroline ViPo Säkerhetstjänster
    2020-12-06
    - Brandvarnare
    - Mcket gott med hög nivå. God kunskap, gediget intresse. Ingen påträngande försäljningsteknik. Trovärdig!
    - Förväntningarna var redan höga då jag redan har kontakt med företaget. Blev ej besviken, tvärtom
    - Min positiva uppfattning om företaget har förstärkts. Mycket positiv och engagerad personal som ringer. Kommer rekommendera kollegor och vänner om företaget. Mvh Ingalill B
    Hej Inga-lill, stort tack för att du tagit dig tid att skriva en så fin recension! Dina fina ord lyser upp hela kontoret i dessa mörka tider. Tusen tack. Vi önskar dig en fortsatt fin och trygg jul. / Caroline och vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-12-04
    Trevlig kundmottagare.
    Lyssnade till mina frågor och jag upplevde att mitt ärende löstest. Om det skulle tillstöta problem var set bara att ringa kundtjänst.
    Jag fick ett mycket seriöst och professionellt bemötande! Föredömligt!
    Hej Ingmar, tack för din fina recension! Det glädjer mig att du fått den support du behöver och upplever vårt bemötande positivt. Du är givetvis alltid välkommen att kontakta oss om det finns frågor eller funderingar. Vi önskar dig en god och trygg jul! / Caroline och vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-11-20
    Ångrade mitt köp men blev mycket väl bemött och kunde avsluta detta på ett bra sätt.
    Hej Birgitta, Ibland ångrar man sig helt enkelt! Jag hoppas vi får hälsa dig välkommen i fortsättningen. Jag önskar dig en fin jul så länge! /Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-11-19
    Svårt att få kontakt per telefon
    Hej Annette! Tack för din feedback. Våra öppettider i kundtjänsten är mellan 10-16 måndag till torsdag (lunch kl 12-13) och fredag 10-12. Tyvärr har vi problem med mycket sjukdomar och frånvaro p.g.a Covid19 just nu. Detta ställer till det för både oss och våra kunder, tyvärr! Jag beklagar att du haft svårt att nå oss. Vi återkopplar alltid till alla samtal som vi får in, så länge man inte ringer med dolt nummer. Det innebär att om du inte har möjlighet att sitta i telefonkö kommer vi att ringa tillbaka till dig så fort vi har möjlighet. Dessvärre blir återkopplingstiden lite längre under rådande omständigheter vilket jag förstår kan vara frustrerande, men vi jobbar på för att allt ska gå så snabbt och smidigt som möjligt! Vi förstår att situationen inte är optimal, och får be om lite extra tålamod och förståelse i dessa tider. Samtidigt vill jag betrygga dig med att om du hör av dig till oss, så kommer vi att återkoppla till dig :) Det går givetvis också bra att skicka ett mail till info@vipo.se. Jag önskar dig en fortsatt fin dag! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-11-18
    Id larm duo
    Bra bemött men fick inte hela sanningen förrän
    Vid dagens samtal.
    Har fått erbjudande ftån konkurrent men ska
    Avböja detta.
    Hej Rolf! Tack för din recension. Det glädjer mig att läsa att du väljer att stanna hos oss på ViPo. Vad gäller din kommentar beklagar jag att du upplevt att du inte fått all information från början, så ska det givetvis inte vara. Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss om du har några som helst frågor och funderingar. Din feedback är uppskattad! Jag önskar dig en fortsatt fin vecka. / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-11-18
    Hade en förfrågan och blev mycket väl bemött och fick svar och hjälp.
    Hej Anders, tack för din fina feedback. Det glädjer mig att vi kunde hjälpa dig. Jag önskar dig en fortsatt fin höst! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-11-17
    Jag köpte bolagskollen men ångrade mig och avstod köp.
    Blev bra bemött och inga problem att avsluta
    Hej Sven, ibland ångrar man sig helt enkelt! Jag hoppas vi kan vara ett alternativ för dig och ditt företag i framtiden. Ta hand om dig! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-11-11
    Bra bemötande. Fick klart vad som hade hänt. Bevakningen fungerar
    Hej Klas, tack för din recension! Vad härligt att läsa att allt fungerar som det ska. Jag önskar dig en fortsatt trygg höst! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-11-10
    Jag fick svar på min fråga. Tusen tack.
    Hej Björg, Tack för din recension. Det glädjer mig att vi kunde hjälpa dig. Ha en fortsatt fin vecka! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-11-02
    Jag har mobilt brand larm och vipp säkerhets tjänst ❤️
    Hej Agneta, stort tack för ditt fina omdöme! Vi önskar dig en fin och trygg höst. / Caroline ViPo Säkerhetstjänster
    2020-10-28
    Många av de medelande jag fick jag jag även från kreditupplysnings företag.
    Hej Frank, Tack för din feedback! Syftet med ett ID-Larm är att du blir larmad så fort en förändring sker i ditt personnummer. Det innebär att du får ett SMS direkt när en förändring eller kreditupplysning görs, MEN du ska ändå alltid få en kopia från kreditupplysningsföretaget i fråga om de gjort en kreditupplysning på dig. Anledningen till att det är viktig att bli notifierad direkt, och inte vänta tills att kreditupplysningen dyker upp i posten, beror på att om det sker ett bedrägeri kan det avbrytas innan lånet beviljats eller produkterna lämnat lagret. Tack vare att du blir uppmärksammad i tid är det möjligt för dig att spärra ditt personnummer och hindra bedragaren från att fortsätta. I detta fall hjälper vi dig stoppa fortsatta försök, företaget i fråga förlorar inte pengar eller produkter och bedragaren lämnas lottlös. Att bedragaren inte får ut pengar eller produkter är i sin tur en viktig del i arbetet mot ID-kapningar. Jag hoppas att jag bringat lite klarhet till situationen och önskar dig en fin dag! Du är givetvis välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar kring tjänsten. / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-10-26
    Jag avslutat ett avtal som blev tecknad av missuppfattning
    jag ville inte ha 2 likadana
    Kundtjänstpersonal var verkligen trevlig och försökt alla sätt och viss behålla mig som kund men jag ville inte ha 2 Säkerhettjänst.
    Jag är nöjd att jag kunde enkel väg avsluta avtalet inom 14 dagar .
    Hej Jenny, Ibland blir det lite tokigt! Det glädjer mig att din upplevelse hos oss varit positiv. Jag hoppas att vi i framtiden är ditt förstahandsval när det kommer till ID-Larm :) Jag önskar dig en fortsatt fin vecka! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-10-14
    Jag blev uppringd av en säljare, tyvärr så kunde jag inte köpa tjänsten just nu.
    Jag blev vänligt bemött
    Hej Carina, Det glädjer mig att du fått en positivt bemötande! Jag hoppas att vi kan välkomna dig i framtiden. Ha det fint så länge! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-10-01
    Allt är till full belåtenhet. Mvg Ronny Johansson
    Hej Ronny, tack för din rekommendation. Det glädjer mig att du är nöjd med både oss och tjänsten! Ha en fin dag! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-30
    En mycket bra kundtjänst, bra bemötande. Visar förståelse för ändrade förutsättningar vid uppsägning av tjänst.
    Hej Linda, Tack för din fina feedback! Vi hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss när förutsättningarna förbättras igen. Ha en fortsatt fin vecka! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-28
    Jag har ID-skydd

Jag är nöjd. Personal är toppen.

Mvh Aila
    Hej Aila, Tack för din recension, vad bra att du är nöjd med både oss och tjänsten! Jag önskar dig en fortsatt fin dag! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-27
    Det fungerar bra så jag är. Nyd
    Hej Sven, Det glädjer mig att du är nöjd med din tjänst hos oss. Dyker det upp några funderingar är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst. Ha en fin dag! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-23
    Bra kundservice. Utmärkt bemötande, lätta att nå,
    Hej Ronny, Vad kul att du är nöjd! Jag önskar dig en trevlig helg! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
  • Martin B
    2020-09-22
    Med Vipo id-skydd får jag alltid reda på när något ändras. Det gäller i mitt fall ändringar i Bolagsverket eller kreditupplysningar.Ett tryggt sätt att ha koll på vad som sker med mina personuppgifter. 👍
    Hej Martin, Vad härligt att du uppskattar tjänsten! Ha en fin helg! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-22
    Önskade kvartalsfaktura men fick månadsfaktura ringde kundtjänst som fixade det direkt.

Enkel och snabb hantering

Känner mig nöjd med bemötandet
    Hej Mikaela, Vad bra att kundtjänsten kunde hjälpa dig! Jag önskar dig en trevlig helg! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-22
    Jag köpte brandvarnare, när det varnade en gång så tog det inte lång stund innan säkerhetstjänsten ringde upp. Skönt samarbete och väldigt fin och lugn personal
    Hej Marianne, Det glädjer mig att läsa att allt fungerar som det ska. Tack för din recension! Jag önskar dig en fortsatt trevlig vecka! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-22
    •Id-Larm till mig och min mamma
    •På bästa tänkbara sätt
    • att dem höll det dem lovade
    • ett företag med bra och trevliga säljare
    Hej Johan, Vad kul att läsa att du är nöjd med oss och din tjänst här. Jag önskar dig en trevlig helg! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    Hjälpsam tjänst!
    Bra support och trevligt folk 👍
    Hej Adrian, Härligt att du uppskattar tjänsten och våra medarbetare! Tack för din recension och trevlig helg önskar Vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
  • Joakim H
    2020-09-18
    Va skeptisk först men deras tjänst gör att jag kan sova gott utan att vara orolig för identitetsstöld
    Hej Joakim, Att vara skeptisk och ifrågasättande skadar sällan. Det är trevligt att läsa att vi kan bidra till en god natts sömn. Sömn är viktigt! Ha en fin helg! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-18
    Nöjd kund! Bra och enkel tjänst och väldigt trevligt bemötande när man ringer in till kundtjänsten. 5/5 :)
    Hej Joel, Stort tack för din recension, nöjda kunder är alltid målet! Trevlig helg! /Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-18
    Seriöst företag. Har inte haft speciellt stor användning av deras tjänster ännu(som tur är), men det känns bra att ha koll på allt som händer via SMS.
    Hej Johan, Tack för din recension. Precis som du säger, vår tjänst är en sådan tjänst man helst inte behöver använda. Men, skulle olyckan vara framme finns vi såklart här. Jag önskar dig en fin helg! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-18
    Helt fantastiskt kundtjänst alltid alerta, inga problem dom löser fina kombinationer!
    Hej Tomas, Jag ska direkt hälsa mina kära kollegor att de gör ett bra jobb. Tack för din recension! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-17
    Ville inte bli uppringd eftersom jag har tjänsten nix. Därför blev jag lite förvånad när ni ringde ändå. Sen är det tyvärr svårt att komma undan. Man hinner inte tänka i lugn och ro. Men jag uppskattar att det inte var svårt att bryta avtalet och kundtjänsten fungerade utmärkt. Mvh Bodil
    Hej Bodil! Ibland blir det fel. Jag beklagar att vi störde dig trots nix, någonstans har det skett en miss som helt och håller ligger hos oss. Stort tack för din recension, all feedback hjälper oss i vårt arbete mot högsta möjliga kundnöjdhet. Vill du läsa mer om tjänsten eller kika igenom våra allmänna villkor är du välkommen att gå in på www.vipo.se för att gå igenom allting i lugn och ro. Har du några frågor är det bara att kontakta oss. Jag önskar dig en trevlig helg ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-16
    Har idskydd via Vipo och funkar klockrent, har inte något negativt att säga
    Hej Patrik, Tack för din recension! Ha en fin helg! / Vännerna på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-16
    Mycket trevligt bemötande och användbar produkt
    Hej Jonas, Vad härligt att läsa! Ta hand om dig och ha en fin helg! /Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster
    2020-09-16
    Jag köpte Bolagskollen, då jag ville skydda mitt företag och mitt personnr mot banditer.

Mycket proffsig representant från ViPo som kom ut till oss och visade tjänsten och hur lätt man kunde bli drabbad.
    Det var verkligen en ögon öppnare.

Mina höga förväntningar uppnåddes redan efter någon dag då jag fick möjlighet att testa tjänsten.
    Allt har fungerat perfekt.

Rekommenderar verkligen företagare att skaffa denna enkla tjänst, och billig månadskostnad är det oxå.

Funderar på att även testa deras brandlarm.
    Hej Patrik, Härligt att du valde att boka in ett möte med våra utesäljare! Det glädjer mig att du uppskattar tjänsten Bolagskollen. Bestämmer du dig för att även prova på vårt mobila brandlarm är du varmt välkommen att höra av dig! Jag önskar dig en fin helg! / Caroline på ViPo ViPo Säkerhetstjänster