ViPo Säkerhetstjänster

ViPo Säkerhetstjänster

www.vipo.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till ViPo Säkerhetstjänster! Sedan starten 2016 har vi arbetat för att skapa ett tryggare samhälle med hjälp av tidseffektiva och enkla tjänster. Vi arbetar dagligen med säkerhetstjänster riktat mot både privatpersoner och företag. Vårt utbud består av företagsskyddet Bolagskollen (riktat mot aktiebolag), ID-Larm...

388 omdömen om ViPo Säkerhetstjänster

Sedan starten hos Reco 2020

Tom R
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Enkelt system utan krångel👍. Det var lätt att aktivera och till en rimlig kostnad.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Tom, Tack för din fina recension! Det gläder oss verkligen att tjänsten fungerar utan problem och vi ser fram emot att göra dig riktigt nöjd! Tveka inte på att höra av dig vid funderingar framöver. Önskar dig en tjusig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Marianne K
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Jag fick svar på min fråga och hon kunde även kolla fall jag hade några problem. En trevlig och kunnig telefonist

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Marianne, Vi tackar för ditt trevliga omdöme! Vad skönt och se att du fick hjälp med dina frågor samt att ni kunde kika så att altt fungerar som det ska! Kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Ha en underbar dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Göran G
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Kort väntetid i växeln . Snabb kunnig ung man som förklarade för . mig mina frågor. Jag fick också ett erbjudande som jag tog Jag hade fått.ett sänkt kredit store och fick reda på vem som sänkt det.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Göran, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad glada vi blir att du fått ett fint bemötande och även hjälp med ditt ärende av handläggaren - skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig! Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Birgitta S
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Har bra nog inte behövt tjänsten. Men är trygg med att den finns.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Birgitta, Tack för ditt omdöme! Vad skönt att inget allvarligt har inträffat, men det gläder oss att du känner dig trygg med vår tjänst ifall olyckan skulle vara framme! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Kristina J
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Alltid proffsigt Snabbt och jag blir vänligt bemött

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Kristina, Vi tackar för ditt omdöme! Vad härligt att du fått ett bra bemötande och snabb hjälp! Skulle det uppstå frågor eller funderingar så ser vi fram emot att höra från dig. Ha en trevlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Ann-Christin D
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Blev väl bemött och lotsad med vänlighet, o tålamod med en gammal tant! 👵🏻 🤗

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Ann-Christin, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss verkligen att du fått ett sånt fint bemötande av handläggaren! Kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Suana A
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Jag har trevlig bemötande med kundservice.Jag känner mig trygg hos er som kund .Jag har ID försäkring och kredit upplösning

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Suana, Vi tackar för ditt fina omdöme! Vad glada vi blir av att du fått ett fint bemötande när du var i kontakt med vår kundservice och att du känner dig trygg med tjänsterna du har! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en härlig helg! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Lennart E
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Mycket saklig och trovärdig information tack

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Lennart, Vi tackar för ditt omdöme! Det gläder oss verkligen att du fått ett trovärdigt bemötande av handläggaren! Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar framöver. Ha en härlig helg! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Karin K
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Bra bemötande och bra förklaring! Tack!

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Karin, Tack för din fina recension! Det gläder oss att du fått ett bra bemötande och en bra förklaring! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Helena A

Bra xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Helena, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att det känns bra för dig - tveka inte på att höra av dig till vår kundservice vid frågor eller funderingar! Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Ann W
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Mycket bra bemötande och fick hjälp med min fråga

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Ann, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett bra bemötande av handläggaren du var i kontakt med samt att du fick hjälp med dina frågor! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en trevlig dag samt glad påsk! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Eva H
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Trevligt bemötande på senare tid, började inte så bra gällande försäljaren, blev mer eller tvingad på detta abonnemang hela tiden varit problem med att betalningarna inte kommit in, som jag trott mig betalat på bank girot , slutat med kronofogden, inte så bra, löst detta nu, så tack för mig🙏🏽

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Eva, Tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse! Vad tråkigt och höra att du upplevt detta, vi vill absolut inte att någon ska känna sig påtvingad något! Precis som du säger så kan jag även se här att du har fått hjälp med ditt ärende och att de blivit löst - tveka absout inte på att kontakta oss i framtiden vid minsta fråga eller fundering! Önskar dig en fin dag och glad påsk! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Ann-charlotte O
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Jag fick svar på mina frågor, förklarade på ett bra sätt.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Ann-Charlotte, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt och se att du fick hjälp med ditt ärende och svar på dina frågor på bästa sätt! Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Robin S
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Extremt hetsiga och aggresiva i telefon och godtar absolut inte ett Nej. De ringer upp vid flera tillfällen och trakasserar mig trots jag sagt till alla gånger att jag absolut inte vill ha någonting med dem att göra. Oerhört oprofessionellt företag som absolut inte bryr sig för fem öre.

Agneta S

Jag är hel nöjd Bil ge en 10 så bra är det

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Agneta, Tack för dina fina ord! Vad glada vi blir av att se att du är nöjd med tjänsterna du har hos oss, vi tackar verkligen för ditt förtroende! Tveka absolut inte på att höra av dig till oss vid frågor eller funderingar i framtiden. Ha en underbar dag nu! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Börje Gunnar N
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Helt ok trevlig tjej hjälpte mig snabbt

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Börje Gunnar, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att du fått hjälp med ditt ärende av handläggaren du var i kontakt med! Kontakta oss mer än gärna vid frågor framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Karin F
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Trevlig tjej som var mycket tillmötesgående.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Karin, Tack för ditt trevliga omdöme! Vi blir superglada av att se att du fått en fin kontakt med handläggaren du varit i kontakt med! Skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Nina R
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Kort telefonkö snabb respons det jag ringde om blev löst med en gång

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Nina, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du fick en snabb hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att höra från dig framöver vid frågor eller funderingar. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Åsa A
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Känns tryggt och säkert att brandlarmet fungerar redan vid brända pannkakor 😃 Trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Åsa, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad glada vi blir av och se att du känner dig trygg med tjänsrerna du har hos oss! Vad skönt att det inte var något allvarligt som inträffade, men nu vet vi att tjänsten fungerar precis som den ska ifall att olyckan skulle vara framme. Kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering framöver. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Asko K
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Bra och professionellt bemötande!!

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Asko, Vi tackar för ditt omdöme! Det gläder oss att du fått ett bra bemötande! Hör gärna av dig vid eventuella frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Rita F
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Jag blev hjälpt och mycket vänligt bemött

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Rita, Tack för din fina recension! Vad härligt och se att du fått hjälp med ditt ärende och även fått ett fint bemötande - kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden! Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Karin W
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Saklig information o ärendet avhjälpt!

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Karin, Vi tackar för din recension! Det gläder oss att du fått en bra service med tydlig information - tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver! Önskar dig en fin kväll! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Britt-Inger B
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Har inget negativt att skriva, har det varit någonting som jag inte beställt har jag ringt och fått det ändrat, förstår stt det kan vara vissa saker som skickas ut, det går att ändra om man inte vill ha dekaler bl. a. Trevlig personal har inte sett något intrång. ❤️

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Britt-Inger, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad skönt att du fick hjälp med ditt ärende och fick ett fint bemötande! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin kväll! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Nikita K
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Telefonförsäljare, säljer id-skydd som inte kan ta ett nej.

Sáad H
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Bra bemötande. Löste problemet på ett smidigt sätt. Väntetid var tyvärr lite lång.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Sáad, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss att du fått ett fint bemötande och att ni kunde hitta en lösning på ärendet - vi ber om ursäkt över lång väntetid, det går alltid bra att maila in sitt ärende också! Tveka inte på att kontakta oss igen vid funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Sofia C
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Väldigt trevlig o fint bemötande personal ! Både säljare o i kundtjänst ! Tusen tack Med vänlig hälsning, Sofia Cronholm

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Sofia, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad roligt och se att du blivit bra bemött från de du varit i kontakt med - det är vi som ska tacka för ditt förtroende! Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Eva C
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Trevligt bemötande och fin hjälp

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Eva, Vi tackar för din recension! Det gläder oss att du fått en fin service när du varit i kontakt med oss! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Ha en trevlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Peter A
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Kan inte beskriva det mer än väldigt bra o trevligt bemött. Hon som ringde lätt både pigg, glad, o tjusig

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Peter, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du fått ett trevligt bemötande av handläggaren som kontaktade dig - vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Ann-Christin D
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Det var tryggt att tala med en person från Vipo, blev nöjd med priset, ä r pensionär Tack!

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Ann-Christin, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt att du fick ett tryggt och bra bemötande av handläggaren du var i kontakt med samt att du fick ett mer förmånligt pris! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Vivianne Ö
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Fick ett trevligt samtal som gav svar på mina frågor.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Vivianne, Vi tackar för din fina recension! Det gläder oss att du fick ett trevligt samtal och svar på dina frågor - kontakta gärna vår kundservice vid frågor framöver! Önskar dig en härlig eftermiddag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Leida Maria Elisabeth H
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Kort väntetid i telefonkön och snabbt och enkelt åtgärdat problemet. Väldigt trevligt bemötande!

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Leida Maria Elisabeth, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du fick snabb hjälp med ditt ärende samt ett trevligt bemötande! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin eftermiddag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Barbro L
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Bra, dom skulle fixa det dom hade tagit för mycket betalt

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Barbro, Vi tackar för ditt omdöme! Vad skönt att det löste sig med betalningen som vart lite fel - skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering så ser vi fram emot att höra från dig! Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Olof R
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Enkelt, smidigt, snabbt o korrekt. Mycket bra upplagd hemsida.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Olof, Tack för ditt fina omdöme! Vad bra att allt har gått smidigt och enkelt till - det gläder oss även att du tycker om vår hemsida! :D Kontakta oss gärna vid funderingar framöver. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Camilla S
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Bra bemötande. Jag har varit nöjd kund över 1 år..

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Camilla, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet, vi tackar för ditt förtroende och att du valt att vara kund hos oss! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Sven-Erik J
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Hjälpsam och trevlig. Fick snabbt hjälp med mitt problem.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Sven-Erik, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss verkligen att du fick snabb hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en glad alla hjärtans dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Iren M

Snabb och förtroendeingivande uppringare

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Iren, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du fick ett bra samtal av handläggaren! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en trevlig kväll! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Eva-Christine S
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Vänlighet o proffsig o hjälper till med uppsägning av annat bolag

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Eva-Christine, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att du fick ett sånt fint bemötande och hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid eventuella funderingar. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Lotta S
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Fick snabb hjälp av mycket trevlig och kompetent personal.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Lotta, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss att du fick en trevlig och bra service av handläggaren! Tveka inte på att höra av dig om det skulle uppstå funderingar. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Aileen kimberly B
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Kan ni sluta ringa och trakassera mig var och varannan dag!?? Jag blockar era nummer men så ringer ni från nya hela tiden. Ett nej är ett NEJ!!

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Alieen Kimberly, Tack för din feedback - jag kan tyvärr inte hitta någon kundprofil baserat på ditt namn, men du får gärna kontakta vår kundservice på 042 12 19 11 eller maila till info@vipo.se och be om att få dina kontaktuppgifter bortplockade så du inte får fler samtal från oss framöver! Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Thomas F

Riktigt trevliga och hjälpsamma

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Thomas, Tack för din recension! Det gläder oss att du fått ett trevligt bemötande samt hjälp med ditt ärende! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver. Önskar dig en trevlig kväll! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Berit R
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Trevligt samtal och bra pris. Kundvänligt bemötande. Rekommenderar andra vänner.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Berit, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss att du fått ett bra samtal och ett fint pris, vi tackar verkligen för ditt förtroende och ser fram emot att höra från dig vid funderingar! Önskar dig en fortsatt tjusig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Stina Margareta K
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Mycket trevligt bemött Mycket nöjd med frågor och svar, och med beskrivning av tjänsten.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Stina Margareta, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du fått ett trevligt bemötande och hjälp med dina frågor du hade! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering framöver. Önskar dig en fin eftermiddag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Pål H
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Inga problem enkelt och smidigt. Ändra från år till månads debitering. Pål

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Pål, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad skönt att allt har gått enkelt och smidigt till - tveka absolut inte på att kontakta oss vid minsta fundering i framtiden! Ha en fin eftermiddag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Lena N
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Jag blev bra bemött och beställt en nyckelbricka

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Lena, Vi tackar för din recension! Det gläder oss att du fått ett fint bemötande och vi ser verkligen fram emot att göra dig nöjd med din nya tjänst! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Christer N
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Den var bara positivt å bara. Dom förstod vad jag var ute äfter

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Christer, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt och se att du fick ett positivt mottagande och förståelse av handläggaren! Skulle det dyka upp frågor framöver så ser vi fram emot att höra från dig. Ha en trevlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Mario L
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Jätte trevligt personal och snabb förklaring

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Mario, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fått ett trevligt bemötande av handläggaren du var i kontakt med! Kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Ha en fin helg! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Nils Johan Anders E
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Samarbetet fungerar mycket bra ! Bra rådgivning.

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Nils Johan Anders, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad kul att allt har fungerat bra för dig - vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar framöver! Ha en trevlig dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Ann-Britt J
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Tack för trevligt bemötande, tycker att Vipo varit svåra att få kontakt med, för lång väntetid, de har inte nått fram till mina förväntningar, tyvärr! Min tjänst hos Vipo är ID-skydd och ni har larmat vid händelser, så det har fungerat bra!

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Ann-Britt, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet och tjänsterna du har hos oss idag - tråkigt däremot och se att det har varit svårt att komma fram till oss, skulle det vara svårt att sitta i telefonkö så kan du alltid maila in till oss! Önskar dig en härlig eftermiddag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Kerstin Ö
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Bra upplevelse av mitt samtal, med killen jag pratade med,,fick till ett bra avtal, vi var överens, tack för ett bra samtal👍👍

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Kerstin, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd med kontakten du haft med handläggaren och vi tackar enormt för ditt förtroende! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Isabella Kundrelationer

Sven-Erik J
Skrev om ViPo Säkerhetstjänster

Bra information och snabb hjälp

Svar från ViPo Säkerhetstjänster

Hej Sven-Erik, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att du fick hjälp med ditt ärende och en bra information! Om det skulle uppstå frågor framöver så ser vi fram emot att höra från dig. Ha en trevlig eftermiddag! Vänligen, Isabella Kundrelationer