Det första gången som jag har låtit någon annan städa mitt hem. Men nu vet jag vad ett rent hem skall vara . Det värsta.är att man vågar knappt röra sig
Virent Örebro
Om företaget
Virent Örebro är en städfirma som ger mer än bara rent! Hos oss får du ett skinande rent hem eller kontor, helt utan krångel eller osäkerhet. Utöver en trevligare miljö hemma eller på arbetsplatsen levererar vi lugn, kontroll och mer tid till det som verkligen betyder något för dig. Vi inleder varje nytt uppdrag med en grundlig...
100 omdömen om Virent Örebro
Sedan starten hos Reco 2025
Väldigt bra! Blev riktigt rent o fint 😊👍
Hej Peter! Vad härligt att höra, stort tack för din fina recension. Varmt välkommen att höra av dig om du vill boka något framöver☺️ Mvh Teamet på Virent
Jag blev kontaktad ganska omgående efter jag fyllt i formuläret om intresse. Vi började med en storstädning för att sedan ha vekcostäd varannan vecka. Trevlig personal och bra utfört arbete. Rent och snyggt.
Hej Linus! Stort tack för din fina recension☺️ Det gläder oss att du upplevde en snabb återkoppling från första kontakt och att städningen har motsvarat dina förväntningar. Tack för förtroendet och vi ses nästa städning! ✨ Mvh Teamet på Virent
Allt vad bra, stort jobb tycker jag mvh Lilian Edqvist.
Hej Lilian! Stort tack för din fina recension. Det värmer att höra att du är så nöjd med vårt arbete. Vi ses nästa städning!✨ Mvh Teamet på Virent
Trevlig personal samt att man erhåller samma person vid städningen
Hej Lillian! Tack för din fina recension, kul att du tog dig tid att skriva!✨ Mvh Teamet på Virent
Trevligt bemötande både vid offertkontakt och under städtillfällen. Snabb återkoppling vid synpunkter, flexibilitet vid behov av tidsjustering. Fint städresultat med det lilla extra (fin vikning av handdukar, goda val av signaturdofter t ex)
Hej Maria! Stort tack för din fina recension☺️ Det gläder oss att du uppskattar både bemötandet, flexibiliteten och den snabba återkopplingen. Extra roligt att de små detaljerna som vikta handdukar och signaturdoft bidrar till helhetsupplevelsen. Vi ses nästa städning! ✨ Mvh Teamet på Virent
Mycket trevlig personal som kan sitt arbete bra så inget att klaga på där. Dock är det lite minus för att man själv ska tvätta trasorna samt att de inte tar ut skräpet. De är också lite dyrare är andra bolag.
Hej Renée! Tack för er feedback och vad roligt att höra att ni är nöjda med vår personal☺️ Vi uppskattar också att ni delar med er av era synpunkter kring trasor, sophantering och priset. Vi lämnar trasor för att säkerställa god hygien mellan hemmen, och sophantering erbjuds som ett tillval. Tack för att ni tog er tid att skriva!🌸 Mvh Teamet på Virent
Trevliga smidiga och bra nöjd är jag
Hej Andreas! Tack för ditt fina omdöme, vi ser fram emot nästa städning✨ Mvh Teamet på Virent
Ett jättebra möte. Hade inte några förväntningar om hur de var. Men vi vart förvånande att de var så bra. Snyggt och rent. Trevlig tjej Felicia noga och tala om vad hon gjorde. ❤️
Hej Karina! Så roligt att första mötet överträffade förväntningarna, det betyder mycket för oss. Tack för att du tog dig tid att skriva!☺️ Mvh Teamet på Virent
Duktiga städare trevliga att ha att göra med.
Hej Monika! Tack för ditt fina omdöme, ska hälsa teamet☺️ Mvh Teamet på Virent
Mycket nöjd! Bra städning och hött tidsramrn. Kommer använda igen
Hej Theodor! Stort tack för din fina recension och vad kul att du känner dig nöjd. Du är alltid välkommen att höra av dig igen🌸 Mvh Teamet på Virent
Mycket bra städat. Var noggrann . Vi lovades 2 men det kom 1 då tog det för lång tid då vi skulle vara borta.
Hej Katarina! Vad roligt att städningen upplevdes noggrann och bra. Vi hade som sagt lite otur med sjukdom i teamet vilket gjorde att vi fick planera om, vi ber om ursäkt för det och är glada över att ni ändå blev nöjda med resultatet. Tack för att du tog dig tid att skriva!☺️ Mvh Teamet på Virent
Mycket bra, trevlig personal som gjorde ett bra jobb Återkommer gärna
Hej Birgitta! Vad kul att höra, stort tack för din fina recension. Du är alltid välkommen att höra av dig☺️ Mvh Teamet på Virent
Jag har i stort sett bara positiva omdömen att redovisa. Smidig kontakt och inga problem med att flytta städdag då jag varit inlagd på sjukhus. Trevligt bemötande av personalen också. Det enda jag skulle önska utöver allt bra jobb är att samma person kom varje gång. Nu blir det lite av hemtjänst. Men jag kan varmt rekommendera virent! Ulf Köhlmark
Hej Ulf! Kul att höra att du känner dig nöjd med städning, bemötande och vår flexibilitet. Vi jobbar alltid för bästa möjliga kontinuitet när det gäller medarbetare, men när man önskar flytt av städdag så kan det bli att en vikarie hoppar in☺️ Tack för din rekommendation! Mvh Teamet på Virent
Är mycket nöjd med både resultat och bemötande. Trevliga och noggranna tjejer👍👍!
Hej Ewa! Så kul att höra, det värmer verkligen att du är nöjd med både resultatet och bemötandet. Tjejer som är trevliga och noggranna är precis det vi är stolta över att ha i teamet☺️ Mvh Teamet på Virent
Trevliga och de utförde arbetet mycket bra.
Tack för ert fina omdöme Anna-Lena✨
Smidigt o bra, förutom ommöblering så ja inte hittar grejer o lite slarv med att tvätta golv framför soffan
Tack för din recension Mariana! Det glädjer oss att upplevelsen överlag kändes smidig och bra. Vi tar med oss feedbacken till storstäds-teamet, tack för du hjälper oss att bli ännu bättre!☺️
Mycket bra utfört arbete. Och trevlig Per.
Vad kul att ni blev nöjda Stefan, tack för din recension☺️
Jag tycker att städningen var utmärkt bra och trevliga tjejer och att det i framtiden blir lika bra bra
Vad roligt att läsa! Det glädjer oss att både städningen och personalen gjorde ett gott intryck. Vi ser fram emot att fortsätta hålla den nivån😊
Så duktiga. Inget att anmärka på fast jag försökt hitta något dom missat.
Kul att höra Mattias, tack för din recension!😊✨
Har enbart haft två besök med olika personer första gången 2 personer (båda trevliga) och gjorde ett bra jobb, det senaste besöket och den personen (Joelle)hoppas jag innerligt att få se igen,
Tack Annika, vad roligt att läsa! Ha en fin kväll😊
Enkelt att boka, snabb kommunikation. Städning utförd till full belåtenhet. Rekommenderas!
Vad kul att höra Ewa! Enkelt och smidigt från start till mål är precis vad vi siktar på hos Virent. Tack för rekommendationen!✨
Kom i tid och gjorde effektivt rent utan pauser
Tack Pia, det gillar vi att höra! Punktlighet och effektivitet utan krångel är något vi på Virent värnar om☺️
Är väldigt nöjd med städningen Trevliga och noggranna tjejer Vill fortsätta anlita Virent Vill ha hemstädning med glesare intervall typ varannan eller var tredje månad
Tack Elisabet, så roligt att höra att du är nöjd och vill fortsätta! Noggrannhet och ett trevligt bemötande är något vi på Virent lägger stor vikt vid. Vi hör av oss angående upplägget framåt!✨
Mycket väl utförd städning. Första tillfället ett par mindre anmärkningar som rättades till utan bekymmer till nästa gång. Bra kommunikation med kundservice via både mail och sms. Vänlig och tillmötesgående personal som är mån om de små detaljerna. Rekommenderas!
Tack för att du tog dig tid Ingrid! Att anmärkningar från första besöket fångades upp och rättades till direkt är precis så det ska fungera hos Virent. Att du dessutom upplever personalen som mån om detaljerna gör oss extra stolta. Tack för förtroendet och rekommendationen! ✨
Stort tack för ert fina arbete idag! Mitt hem känns så rent och fräscht tack vare er. Jag uppskattar verkligen er noggrannhet och ert engagemang.
Tack för dina fina ord om noggrannheten och engagemanget, de går direkt vidare till teamet! 🫶
Väldigt pigg och aktiv kundservice vilket uppskattas. Man får svar väldigt snabbt och går även att kommunicera på helger. Själva städningen har varierat lite från toppklass till inte riktigt lika bra vissa veckor.
Tack för ditt omdöme Konrad! Vi uppskattar din ärliga feedback och jobbar vidare för att hålla en jämn toppnivå varje gång✨
Jättebra, bra städning och bra kommunikation.
Tack snälla Jessica! Kul att höra att allt fungerat så bra✨
Skönt att samma person kommer varje gång. Gillar påminnelsen dagen innan.
Stort tack Jeanette! Härligt att höra att du är nöjd med vårt upplägg✨
Det har varit bra städning till hög nivå. Vid frågor och klagomål har de även varit snabba på att ta emot feedback.
Stort tack Marcus! Härligt att höra att både kvalitet och bemötande uppskattas✨
Det är okej men hade jag varit frisk hade jag gjort det bättre. Lite dåligt städat om vissa platser. Hoppas det blir bättre nästa gång.
Hej Yvonne! Stort tack för feedbacken, det betyder mycket för oss. Vi tar det med oss och ser till att leverera ännu bättre till nästa besök. Ha en fin dag!😊
Superbra städning och alltid proffsigt bemötande.
Tack Yolanda! Så roligt att höra att du är nöjd😊
Bokade storstäd och vi är supernöjda. Dom var väldigt noggranna och det super-rent!
Tack snälla Robin! Kul att höra att storstädningen levde upp till förväntningarna🌟
Jag uppskattar verkligen hur flexibla Virent har varit! Jag har kunnat lägga till extra tjänster som har varit det absolut viktigaste för mig.
Tack Yvette! Så roligt att höra att du uppskattar vår flexibilitet😊
Toppen! Nu var det första gången men allt funkade som förväntat.
Tack snälla Per! Kul att höra att du är nöjd från start✨
Professionell utförandet av jobbet.
Tack så mycket! Kul att höra att du upplevde jobbet som professionellt utfört😊
Vi är otroligt nöjda med Virrent! Det är utan tvekan den bästa städfirman vi har haft för vårt kontor. Alltid perfekt bemötande, noggrant städat och en fantastisk service. Tjejerna som kommer hit är supertrevliga, professionella och gör verkligen ett toppenjobb varje gång. Det känns alltid så rent och fräscht efter deras besök. Vi kan varmt rekommendera Virrent till alla som söker en pålitlig och kvalitativ städfirma!
Tack snälla Monika! Härligt att höra att ni är så nöjda och tack för den fina rekommendationen✨
Top notch!! Inget att anmärka på.
Tack Olivia! Så roligt att höra att allt kändes top notch🌟
Vi har haft Virent hos oss vid ett par tillfällen hittills och är väldigt nöjda: rent, noggrant och det doftar fräscht efteråt. Dessutom upplever vi att Virent är lyhörda för våra önskemål kring städningen. Varmt rekommenderas!
Tack Juliana! Så roligt att höra att ni är så nöjda och uppskattar noggrannheten😊
Fint städat. Luktade gott. Enda jag har att påpeka är att fogarna i badrummet kanske hade kunnat skrubbats lite mer och att hörnen(listerna) längs golvet i badrummen hade kunnat våttorkats lite bättre.
Stort tack Jolin! Härligt att det kändes fint och fräscht✨ Vi uppskattar även feedbacken, det hjälper oss att bli ännu bättre!
Vi är väldig nöjda över städningen. Det var vår första gång och vi blev glatt överraskade över hur fint och rent det var hemma :)
Tack snälla Lovisa! Kul att höra att ni är så nöjda med städningen🫶
Svinbra, suveränt städat. Anne-sofie är grym!
Stort tack Carl! Kul att höra att du är så nöjd😊
Vi är mycket nöjda! Snyggt och fint och luktar gott.
Stort tack för recensionen! Så roligt att höra att ni är så nöjda☺️
Väldigt nöjda med städning. Rekommenderar Virent till alla om man letar hemstad.
Tack snälla Morgan! Kul att höra att ni är så nöjda med hemstädningen🌟
Det har fungerat mycket bra. Vi har varit mycket nöjda.
Stort tack för recensionen Wenche! Härligt att ni är mycket nöjda✨
Funkar toppen. God fortsättning
Tack Roland! Kul att höra att allt funkar toppen. God fortsättning😊
Väldigt nöjd med kundkontakten och snabba återkopplingar! Dock inte nöjd med städningen. Väldigt många självklara moment som inte var gjorda eller dåligt gjort. Visst, det åtgärdades senare men det skulle ha gjorts från början.
Tack Annica för feedbacken på flyttstädningen. Vi uppskattar att du lyfter både det som fungerade bra och det som fungerade mindre bra. Vi ber om ursäkt för missarna och att flyttstädningen inte höll rätt nivå från början. Samtidigt är vi glada att du upplevde att det åtgärdades när vi följde upp. Vi tar med oss detta för att bli ännu bättre framåt, tack igen för din feedback!
Trevlig tjej som kom hem och städade hos mig! Mycket nöjd med resultatet
Stort tack! Vi blir glada att höra att städningen kändes så bra hemma hos dig✨
Vi har blivit bra bemötta av all personal och städningen har levt upp till våra förväntningar också skönt med samma personal varje städtillfälle.
Tack Maria! Så fint att höra att både bemötandet och städningen levt upp till era förväntningar😊
Välstädat och proffsigt! Är ny kund hos Virent men märker stor skillnad mot andra städbolag vi använt tidigare.
Tack snälla för det fina omdömet Mia!✨ Härligt att höra att vi gjort ett bra första intryck.