Volt Vision AB

Volt Vision AB

voltvision.se
  • BadgeTwoYears

Om du väljer oss: Får du hjälp av ett nyetablerat företag där vi är två grabbar med 10 års erfarenhet i elbranschen där vi har utfört alla typer av elinstallationer. Vi löser även elbilsladdning av flera olika fabrikat. Oavsett om du behöver hjälp i bostadsrättsföreningen, kontoret / den kommersiella fastigheten eller hemmet...

26 omdömen om Volt Vision AB

Svante N
Skrev om Volt Vision AB

Snabba och bra dialog. Volt Vision installerade laddbox vilket i vårt fall krävde extra långa kablar till garage. Vettigt pris.

Michel E
Skrev om Volt Vision AB

I en perfekt värld så skulle alla hantverkare vara som grabbarna på Volt. Fantastiska på att återkoppla samt att lösa saker precis som man vill ha det. Snygga jobb och rent och fint efter dom lämnar. Dom har gjort lite olika typer av jobb hos mig och jag är supernöjd.

Anil Y
Skrev om Volt Vision AB

Jag har anlitat Volt Vision AB i samband med installation av laddstolpe samt byte av elskåp. Daniel är en duktig elektriker som har bra lösningar, vill man ha duktiga elektriker rekommenderar jag starkt Volt Vision AB!

Frida H
Skrev om Volt Vision AB

Löste arbetet på ett snyggt sätt, kändes proffsiga och engagerade och jag skulle gärna anlita dem igen.

Nils Valdemar G
Skrev om Volt Vision AB

Jag har anlitat Volt Vision AB i samband med renovering. Har bara gott att säga om dem. Proffsiga, kompetenta, punktliga och kommunikationen har varit jättebra. Vill man ha duktiga elektriker i Stockholm då är Marco (samt kollega Daniel) på Volt Vision AB rätt personer för uppdraget. Extra stort tack till dig Marco, för allt slit och fint arbete du gjort i min lägenhet. Kommer definitivt anlita er på nytt, när det behövs.

Farzad S
Skrev om Volt Vision AB

Väldigt duktiga, serviceinriktade och pålitliga.

Marcus Ö
Skrev om Volt Vision AB

Mycket proffsigt och väl utfört arbete.

Anton F
Skrev om Volt Vision AB

Fick ett superbra bemötande av Marko med kollega från första kontakt till utfört arbete. De monterade taklampa och spegelskåp i vårt badrum och bytte dimmer i hallen, allting snabbt och snyggt. Kommer definitivt kolla med Volt Vision först nästa gång jag behöver hjälp av elektriker.

Svar från Volt Vision AB

Tack för visat förtroende! Hoppas ni är nöjda med de nya badrumsmöblerna och belysningen! Allt gott!

Jimmy A
Skrev om Volt Vision AB

Väldigt trevliga och positiva, samt ett bra och smidig samarbete. Hög kunskap inom yrket och snabb leverans på utförande arbete. Volt vision AB hjälpa oss med att koppla in och byta styrning på ett stort antal frånluftsfläktar på Kungsholmen. Gick väldigt smidigt och levererade högre än förväntat. Volt vision AB kommer vi vilja samarbete med i fortsättningen.

Svar från Volt Vision AB

Tack för de fina orden! Vi ser fram emot framtida samarbeten, det var väldigt kul att jobba ihop även fast det var -17 på taket.

Maja V
Skrev om Volt Vision AB

Vi är jättenöjda med köksinstallation och hjälp med att jorda hela lägenheten. Daniel och hans kollega var proffsiga, ingav trygghet och bollade varje steg med oss på vägen! Som grädde på moset är de också otroligt lätta att kommunicera med och svarar på frågor varje dag snabbt som bara den! Vi kommer använda Volt igen för framtida elinstallationer och rekommenderar den varmt!

Svar från Volt Vision AB

Tack för visat förtroende! Njut av erat nya kök! Slutresultatet var över förväntan!

Joakim B
Skrev om Volt Vision AB

Riktigt bra leverans, hög servicenivå.

Svar från Volt Vision AB

Tack så mycket Joakim! Njut av din nya laddare!

Heikki R
Skrev om Volt Vision AB

• Professionell personal. Dom gjorde ett extra hembesök då dom ville vara 100% säkra på installationen. Detta visar tydligt att inget lämnas till slumpen. • En av anledningarna varför vi valde denna erbjudande från Volt Vision var priset och vad som ingick.

Svar från Volt Vision AB

Tack för de fina orden och tack för visat förtroende! Njut av din nya laddare, slit den med hälsan!

Kave A
Skrev om Volt Vision AB

Väldigt proffsiga killar som gör det där extra för att göra dig nöjd. Arbetsmoral och kvaliteten på jobbet var top noch. Rekommenderar varmt!

Svar från Volt Vision AB

Tack så mycket för visat förtroende! Njut av din nya laddare och fasadbelysningen! Vad fint det blev!

FILIP F
Skrev om Volt Vision AB

Mycket trevliga killar. Installerade elstolpen i huset Från offert till installation. Detta är andra gången jag använder mig av Marko, kan starkt rekommendera. Lär bli fler beställningar till dessa grabbar framöver.

Svar från Volt Vision AB

Tack för de fina orden och för visat förtroende! Njut av din nya laddare!

Dejan G
Skrev om Volt Vision AB

Kundorienterad företag med servicekänsla.. Akuta ärenden löser man riktigt snabbt. Trevliga, kunniga och proffsiga i alla avseenden. Rekommenderas starkt

Svar från Volt Vision AB

Tusen tack för de fina orden och för visat förtroende!

Souraya R
Skrev om Volt Vision AB

Är väldigt nöjd. Killarna som jobbade hos oss var jätteduktiga., professionella, trevliga, lyhörda och noggranna. Dem är jättebra med att förklara allt dem gör i förväg så att man känner sig delaktig. Jag rekommenderar starkt.

Svar från Volt Vision AB

Tack så mycket för visat förtroende! Kul att vi kunde lösa så många saker under vårt besök!

Stefan M
Skrev om Volt Vision AB

När vi flyttade in i huset tyckte vi inte om ordning på placering av strömbrytare till ljuset. Volt Vision hjälpte oss med att flytta om och placera dem så som vi ville. Arbete gick jättesmidigt och de är väldigt kompetenta. Vi är supernöjda.

Svar från Volt Vision AB

Kul att ni är nöjda! Tack för visat förtroende!

Emma N
Skrev om Volt Vision AB

Volt vision Ab kan jag STARKT rekommendera. Noggranna, detalj starka offerter och lyssnar alltid på våra önskemål, otroliga grabbar som ger bättre leverans på resultatet än vad vi kunnat önska oss. Ger ärliga och rimliga förslag utan att sälja in sig eller tappa kundförliten! Har tidigare anlitat Marko under de senaste 8 åren då han var anställd på ett tidigare företag, men nu när de driver sitt egna företag så får man hela servicen från A till B, ännu bättre!!! ⭐️

Svar från Volt Vision AB

Tusen tack för de fina orden och för visat förtroende! Kul att vi kunnat lösa alla era problem!

Carina P
Skrev om Volt Vision AB

Jag är jättenöjd! Volt är trevliga, snabba och duktiga!

Svar från Volt Vision AB

Tack för visat förtroende och för de fina orden!

Kajsa N
Skrev om Volt Vision AB

Snabbt och bra fixat eluttag och lampknapp.

Svar från Volt Vision AB

Tack så mycket för visat förtroende! Kul att vi kunde lösa ditt problem så snabbt.

Ludvig G
Skrev om Volt Vision AB

Väldigt proffsigt, snabbt och bra jobb!

Svar från Volt Vision AB

Tackar för förtroendet :) Lycka till med försäljningen senare.

Karim L
Skrev om Volt Vision AB

Kan verkligen rekommendera Volt Vision! Marko och Danne är superkunniga och proffesionella, snabba, flexibla, lyhörda, gjorde ett snyggt arbete och punktliga.

Maria L
Skrev om Volt Vision AB

Snabb återkoppling, effektivt arbete och mycket trevlig.

TAMARA T
Skrev om Volt Vision AB

Volt Vision var här för att flytta över elinstallationen i köket till en annan vägg. Arbetet gick fantastiskt smidigt, arbetstempot hos dessa killar är något annat! Det är en rejäl fart på dem och de får jobbet gjort på nolltid känns det som :). De lämnade inget stök eller röra efter sig vilket givetvis är viktigt. De var flexibla kring arbetstiden vilket var skönt då vi behövde göra arbetet ganska omgående. Jag kommer definitivt att kalla på Volt Vision igen. Tack för allt!

Viktoria B
Skrev om Volt Vision AB

Fantastiskt snabbt svar, trevliga och professionella! Rekommenderar varmt!

Svar från Volt Vision AB

Tack så mycket, snart återkommer vi för badrummet också.

Filip S
Skrev om Volt Vision AB

Jag rekommenderar starkt Volt Vision AB! De gjorde ett fantastiskt jobb i mitt hus. Professionella, noggranna och pålitliga. Jag är mycket nöjd med deras arbete.

Svar från Volt Vision AB

Tack för visat förtroende och för det fina betyget.