Volux Tak & Plåt AB

Volux Tak & Plåt AB

volux.se

Hos Volux Tak & Plåt hittar du ett stort utbud av byggtjänster inom tak och plåt. Volux Tak & Plåt anlitar högkvalificerade specialister med många års branscherfarenhet inom takrenovering och takläggning som arbetar med alla former och typer av tak och plåt. Volux Tak & Plåt är specialister på renovering av väggar och tak inomhus....

11 omdömen om Volux Tak & Plåt AB

Nils P
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Bra och snabbt jobbat. Trevligt bemötande.

Tack Nils! Hälsningar Volux Tak och Plåt AB

Lech-sebastian N
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Väldigt bra och seriöst företag. Blev väl bra bemöttat som kund. Offerterna kunde diskuteras och anpassas bra till min behov. Kommunikationen var väldigt effektiv och jag kan inte tänker mig att det gå bättre. Vet man som kund vad man ville har, så få man det också från Volux Tak & Plåt leverat. Arbete av takomläggning var väl före beredd, planerad och utfört på min Villa. Även säkertheten var högst prioriterat för deras kunniga medarbetare. Jag väntade med rekommendation till första stora vinden kom. Och efter et år nu,...

Svar från Volux Tak & Plåt AB

Hej Lech-Sebastian, Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om oss :) Tack så mycket! Hälsningar Volux Tak och Plåt AB

Maria H
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Montering av entrétak som vi själva köpt. Snabbt och enkelt att få till bokningen och de var även snabba väl på plats men ändå noga. Slutresultatet blev bra.

Hej Maria, Tack för ditt omdöme :) Hälsningar Volux Tak och Plåt AB

Daniel N
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Proffsiga, trevliga, snabba och prisvärda.

Hej Daniel, tack för omdömet. Hälsningar Volux tak och plåt AB

Mtb C
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Snabbt och seriöst utfört, kan starkt rekommendera dem.

Tack för ditt omdöme :) Hälsningar Volux tak och plåt AB

Michael Karl Gerhard J
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Jag hade nyligen nöjet att anlita Volux för att renovera taket på mitt hus, och jag måste säga att jag är extremt nöjd med deras arbete. De hade en väldigt snabb respons på min förfrågan om takbytet samt kunde de utföra arbetet fort, vilket var väldigt uppskattat då föregående tak var i dåligt skick. Jag är mer än nöjd med mitt val att anlita dem och kommer definitivt att vända mig till dem igen för framtida takbehov.

Svar från Volux Tak & Plåt AB

Hej Michael, Stort tack för det fina omdömen :) Det tackar vi verkligen för! Det var ett nöje att hjälpa dig med ditt tak. Hälsningar Volux tak och plåt AB

Andreas L
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Bra och snabbt svar på offertförfrågan. När man sen kom in med massa med funderingar och frågor så svara dom snabbt och tydligt. Rekommenderas

Tack Andreas! Hälsningar Volux tak och plåt AB

Per W
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Jag är mycket nöjd med Volux arbete genom hela processen. Arbetet startade vid överenskommen tid och var renstädat och snyggt när arbetet var avslutat. Hade ett låglutande tak där det hade blivit en svacka på taket pga läckage och nu har jag ett tätt tak med perfekt avrinning. Mycket noggrant underarbete och snyggt lagd takpapp samt plåtarbete. God kommunikation och det märks att det är riktiga hantverkare som kan sin sak och levererar med kvalitet.

Hej Per, Tack för ett fint omdöme :) Hälsningar Volux Tak och Plåt AB

Farkas F
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Mycket seriöst företag som kan sin sak.

Tack Farkas, Hälsningar Volux Tak och Plåt AB

Yvonne B
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Volut Tak & Plåt bytte tak på två av våra hus. Bra bemötande och ett utmärkt resultat. Kom när de lovat och höll oss informerade om det behövdes någon ändring under arbetets gång. Städade upp efter sig. Vi är mycket nöjda.

Hej Yvonne, tack för det fina omdömet. Hälsningar Volux Tak och Plåt AB

Henrik E
Skrev om Volux Tak & Plåt AB

Volux Tak & Plåt lade om vårt tak i Enskede, mycket proffsigt och ordentligt. Vi kan rekommendera dem.

Hej Henrik, Tack för omdömet! Hälsningar Volux Tak och Plåt AB