Vu Mai Nails AB

1.0

5 omdömen om Vu Mai Nails AB

STELLA B
Skrev om Vu Mai Nails AB

Gå bra inte dit! Ingen hygien! Under all kritik! Tagit några bilder. Skall gå med dem vidare

Berit C
Skrev om Vu Mai Nails AB

Frölunda Torg, 7/2, Pedikyr, fruktansvärd upplevelse, skar av något på ena stortån, gjorde ont, ingen förklaring, hårdhänt, ej proffsig, 4 sår efter behandlingen! Ont när jag går. Verkar svårt att få kontakt, går personligen tillbaka och söker chefen. Kommer att anmäla detta, till VC i dag visa för anteckning i journal.

Caroline F
Skrev om Vu Mai Nails AB

Katastrof! Ett nytt set acryl buckliga och sneda! Smutsiga verktyg. Gjorde naglarna Frölunda torg göteborg med samma kedja.

sandra b
Skrev om Vu Mai Nails AB

Så jävla arroganta! Jag bokade en drop-in tid och fick ett bra intryck av den enda svensktalande person som fanns på plats men blev oerhört besviken på den tjej som kom att göra en enkel manikyr på mig. Under hela tiden satt hon och muttrade och kollade surt på föreståndaren. Förstod inte alternativt struntade i när jag påpekade att hon var för hårdhänt, slarvade något så djävulskt med nagellacket (fick tvätta med aceton hemma själv).mamma frågade om jag hade målat naglarna själv!? Har inte varit på nagelsalong tidigare...

Rebecca C
Skrev om Vu Mai Nails AB

Under all kritik. (Se bilden på deras sida) Okunniga och oproffsiga. Klagade men dom vägrade betala tillbaka eller åtgärda naglarna. Skyller på att det är kundens fel att det ser ut såhär, eftersom kunden ville ha fransk manikyr och hade korta naglar.