Alla kategorier Skönhetssalong Skåne Malmö Vu Mai Nails AB

Algatan 16, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Vu Mai Nails AB

• Caroline F
    Caroline F skrev om Vu Mai Nails AB
    Katastrof! Ett nytt set acryl buckliga och sneda! Smutsiga verktyg. Gjorde naglarna Frölunda torg göteborg med samma kedja.
  • sandra b
    sandra b skrev om Vu Mai Nails AB
    Så jävla arroganta! Jag bokade en drop-in tid och fick ett bra intryck av den enda svensktalande person som fanns på plats men blev oerhört besviken på den tjej som kom att göra en enkel manikyr på mig. Under hela tiden satt hon och muttrade och kollade surt på föreståndaren. Förstod inte alternativt struntade i när jag påpekade att hon var för hårdhänt, slarvade något så djävulskt med nagellacket (fick tvätta med aceton hemma själv).mamma frågade om jag hade målat naglarna själv!? Har inte varit på nagelsalong tidigare men trodde fan mer om branschen! Gaah! Och hela kalaset kostade 280kr. Jag försökte pruta men svensk som jag är gav jag efter trots att jag inte var nöjd... Hoppas dom finner orken att försöka bättra sig.
  • Rebecca C
    Rebecca C skrev om Vu Mai Nails AB
    Under all kritik. (Se bilden på deras sida)
    Okunniga och oproffsiga. Klagade men dom vägrade betala tillbaka eller åtgärda naglarna. Skyller på att det är kundens fel att det ser ut såhär, eftersom kunden ville ha fransk manikyr och hade korta naglar.

Algatan 16, 231 42 Trelleborg