Alla kategorier Cafe Stockholms län Stockholm Kungsholmen Vurma Kungsholmen

Polhemsgatan 15, 112 36 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Vurma Kungsholmen

• Sofia
    Sofia skrev om Vurma Kungsholmen
    Jag, min lilla bebis och svärmor skulle fika här, långfredag och knappt en kotte i stan. Vurma var ett av de få ställena som var öppna men trots att det var så folktomt var personalen allt annat än välkomnande. Vi var i vägen, påstod de, trots att killen som de påstod stördes pga vagnen själv sa att vi gärna fick sitta kvar så blev vi hänvisade att ställa ut vagnen (med sovande barn i). Eftersom jag inte kände mig trygg i att skjutsa ut min lille 3 månaders på gatan utanför så blev vi ombedda att då lämna stället. Har nog aldrig varit med om så otrevlig personal som här! Jag har full förståelse om det hade varit trångt men det var ju knappt en människa på hela stället och när tillochmed en annan gäst säger att han sitter bra och att vi absolut inte stör så förstår jag INTE varför vi inte är välkomna. Hit kommer vi aldrig igen!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Vurma Kungsholmen
    schyssta mackor
  • Julia S
    Julia S skrev om Vurma Kungsholmen
    Schysst kaffe och ljuvliga bullar. Undvik helgrusningen, så du hinner sitta ner i lugn och ro i den trevliga lokalen.
  • Annika T
    Annika T skrev om Vurma Kungsholmen
    Har alltid gillat Vurma som är på Kungsholmen bäst... Tills jag var där tidigare i sommras med en kompis. Vi hade gått en tidig morgonpromenad runt Stockholm en solig juli dag och hade som mål att äta på Vumrma på K-holmen. När vi kommer dit innan tio så tar dom ut utomhus möblerna på gatan och jag frågar om man kan gå in och beställa får svaret att dom öppnar klockan 10:00, jag och min vän sitter på en bänk och väntar. När klockan är 2 minuter i tio går vi in och kollar på menyn vad vi ska äta får vi en IRRITERAD kommentar av den anställde att dom ÖPPNAR KLOCKAN 10:00!!! Och hon blänger på oss... Tyvärr så kunde inte mitt polska temeperament inte hejdas och jag svarar att klockan är ju faktiskt 10:00. Nej, svarar hon snipigt den är faktiskt en minut i.

Jag fattar inte hennes attityd jobbar man med service så ska man väl vara trevlig, eller?? Har jobbat med service i 10 år och hade sagt ursäkta vi är lite sena, jag kommer strax..

Dom som stod bakom oss i kön blev oxå förnärmade av hennes attityd.

Vumrma på K-holmen får endast 2 recos pga den trevliga killen som kom ut med Vurmas härliga youghurt med frukt, som jag kan rekommendera!!

Polhemsgatan 15, 112 36 Stockholm