Mikaela

Mikaela en del av Wash

35 omdömen om Mikaela

Matilda H
Skrev om Mikaela en del av Wash

Proffsigt bemötande, trevlig lokal och noggrann klippning exakt som jag ville ha. Gick därifrån med en toppenkänsla och kommer boka in en ny tid till sommaren!

Marie O
Skrev om Mikaela en del av Wash

Väldigt kunnig, kan känna av min stil och anpassa klipp å färg därefter. Naturlig och avslappnad.

Ann-Christin N
Skrev om Mikaela en del av Wash

Trevligt och välkomnande. Höga förväntningar som uppfylldes.

Emilia Y
Skrev om Mikaela en del av Wash

Hon har väldigt bra kundbemötande. Hon får en att känna sig bekväm och välkommen. Hon är också väldigt väldigt duktig på det hon gör och jag är alltid supernöjd när jag lämnar wash. Mikaela är också snäll, trevlig, glad och positiv när man kommer dit vilket gör en på mycket bättre humör.

Alexandra M
Skrev om Mikaela en del av Wash

Trevlig personal som alltid bemöter en väl😊 Klippt mig hos Mikaela i många år och skulle inte gå någon annanstans för hon kan mitt hår 😊 Rekommenderar Wash då de är kunniga, hjälpsamma & sätter kunden i fokus med extra tillval mm.

Mattias H
Skrev om Mikaela en del av Wash

Alltid bra bemötande och nöjd med klippningen

Mikael S
Skrev om Mikaela en del av Wash

Mikaela framstod som oerhört kompetent och genuint trevlig. Jag köpte klippning och en hårprodukt. Är väldigt nöjd med frisyren och omhändertagandet.

Elena F
Skrev om Mikaela en del av Wash

Superduktig!! Alltid snyggt resultat med Mikaela!

Rasmus M
Skrev om Mikaela en del av Wash

Mikaela är en mycket professionell frisör som lyssnar på kunden och levererar förstklassigt resultat. Rekommenderas varmt!

Anna F
Skrev om Mikaela en del av Wash

Hon är underbart trevlig och väldigt duktig på det hon gör - man är alltid trygg i hennes händer!