Pernilla

Pernilla en del av Wash

26 omdömen om Pernilla

Sara R
Skrev om Pernilla en del av Wash

Alltid lika nöjd. Pernilla är lättsam och trevlig och duktig på sitt jobb.

Maria S
Skrev om Pernilla en del av Wash

Så otroligt nöjd med färg och klipp. En trevlig stund och avbrott i vardagen

Robert O

jätteduktig noggrann trevlig proffsig

Christin S
Skrev om Pernilla en del av Wash

Pernilla är lyhörd, vänlig, noggrann och kreativ. Jag har alltid varit nöjd när jag blivit klippt av henne.

Harriet C
Skrev om Pernilla en del av Wash

Alltid mycket nöjd trevlig personal. Uppskattar Pernilla så mycket Trevlig vänlig och mycket kunnig Uppskattar att Pernilla har sitt Hantverksbrev.

Ingrid E
Skrev om Pernilla en del av Wash

Blir alltid väldigt trevligt bemött. Tar sig tid att lyssna efter hur man vill ha frisyren o justerar tills man känner sig nöjd! Jag hade bokat en klippning. Väldigt nöjd.

Gisela W
Skrev om Pernilla en del av Wash

Pernilla är otroligt bra på det hon gör. Jag litar helt på hennes omdöme och känner mig trygg, omhändertagen och mycket väl bemött.

Anna V

Trevlig, serviceminded, proffesionell, effektiv

Anna L
Skrev om Pernilla en del av Wash

Pernilla är ett superproffs på både klipp och färg. Utöver det är hon lättsam och trevlig. Finns bara positivt att säga. Är även tacksam över att jag nu senast kunde boka om min klipptid med kort varsel då sjukdom dök upp. Alla frisörerna på Wash är serviceminded och gör så att man som kund känner sig hemma.

Kristina J
Skrev om Pernilla en del av Wash

Det är väldigt trevligt och välkomnande att komma till Wash. Jag motags med vänlighet och lyhördhet. Hon klipper mig med noggrannhet, och stylar proffsigt. En mycket avkopplande tvätt av håret då man sitter i massage stol och samtidigt får sin skalp masserad, mycket skönt! Jag har aldrig blivit missnöjd.