Tanja

Tanja

Tanja har alltid älskat att experimentera med frisyrer, former och färger.
Detta har lett henne till att förverkliga sin dröm om att bli frisör. Tanja är känd för sin kreativitet, ödmjukhet och precision, och strävar alltid efter att överträffa sina kunders förväntningar.

24 omdömen om Tanja

Sedan starten hos Reco 2024
Emelie B
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Jätte trevlig tjej och frisör! Kom väl inte därifrån riktigt med den frisyren jag ville och förväntade mig! Bra tips gällande hårprodukt till mitt hår och vad det behövde!

Diana S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Trevlig att prata med,lyhörd för vad jag ville ha

Svar från Tanja

Tusen tack Diana. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Andrew F
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tanja was a pleasure to talk to. Friendly, calm and made me feel very welcomed. I was very happy with her professionalism and would recommend friends to see her.

Svar från Tanja

Thank you Andrew for taking the time to give us your feedback, we really appreciate it! Warm welcome back!

Jonathan S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

supertrevlig och jätteduktig på sitt jobb. Fick bra bemötande och jag köpte en herrklippning.

Svar från Tanja

Tusen tack för din feedback Jonathan, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Lise-Lotte J

Klippte mig superbra. Trevligt sätt. Återkommer gärna

Svar från Tanja

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Lise-Lotte. Tack för din feedback, den betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Viveka M
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tanja är jätteduktig och jag är jättenöjd! Kommer gå dit igen, när det är dags för klippning 👍

Svar från Tanja

Tusen tack Viveka! Din feedback är vi så tacksamma för, hjärtligt välkommen igen! 🫶🏼

Rasymi V
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tanja gör allt för att man ska bli nöjd, noggrann och skicklig. Jag blev 100% glad över min klippning och återkommer gärna igen.

Svar från Tanja

Tusen tack Rasymi! Vi är 100% tacksamma för din feedback, den betyder massor! Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Taisto J
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Mycket professionell och serviceinriktad.

Svar från Tanja

Tusen tack för din feedback Taisto, den betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Emma H
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Väldigt trevligt bemötande och lyssnade verkligen på hur man vill ha det. Jag är jätte nöjd med resultatet och kommer återkomma till WAU i fortsättningen!

Svar från Tanja

Tack för din fina feedback Emma. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss och vill återkomma! Du är varmt välkommen tillbaka!

Nina A
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tanja är en väldigt duktig frisör, jag är jättenöjd.

Svar från Tanja

Stort tack Nina, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.