Wax Brazil

Wax Brazil

Ring 076-562 22 73 www.waxbrazil.se
3.5

Luciana är inte bara duktig hon har Stockholms kanske lägsta priser också. Bara en sån sak. Delar lokal med hårsalongen Eleganz.

4 omdömen om Wax Brazil

CARLA SOFIA A
Skrev om Wax Brazil

Jag har jämfört många salonger i Stockholm och denna är oslagbart bäst. Kanske inte vackraste lokalerna men solklart mest skickliga, snabba och noggranna tjejer! Jag har varit på Många sterilt vackra salonger men personalen (trots utbildning) är sjukt oskickliga, långsamma och slarviga. HÄR håller ALLA samma nivå och tekniken som används är proffsig!! sen är lokalen mer simpel, men det är för att dra ned kostnaden. De använder två olika vax vilket är superbra för huden. En vanlig och om det behövs så går de sedan in med...

Elida S
Skrev om Wax Brazil

Väldigt nöjd, gått i flera år. Hållbart resultat samt supertrevliga tjejer som jobbar här.

Eva
Skrev om Wax Brazil

Det var smutsigt och ofräscht i vänterummet, hon som vaxade var även sen. När jag kom in i rummet var det även smutsigt och kändes ohygieniskt där inne, en trimmer med hår låg på en hylla, kontanter låg på skrivbordet så rummet verkade även va ngt slags kontor. Under tiden hon vaxade ringde telefonen flera gånger som hon även svarade i under vaxningen. Vaxade mig i fredags och det har redan kommit utväxt vilket inte känns ok. Hon tog bara emot kontanter och inte kort. Kommer aldrig gå tillbaka igen.

Johan H
Skrev om Wax Brazil

Först fick jag vänta 40 minuter efter bokad tid, ej professionellt bemötande, ingen förklaring varför de var försenade, inget personligt bemötande, ej OK