Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna webhallen.com

webhallen.com

Svetsarvägen 10, 171 41 Solna — Visa karta

Webhallen.com är ett av svenskt e-handelsföretag som säljer spel, film, mjukvara, hårdvara, hemelektronik och hushållsprodukter både över internet och i butik.
Kanalvägen 17, 18330, Täby
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Övriga företag nära webhallen.com:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Kanalvägen 17, Täby
Vi har många nöjda kunder, vill du bli en av dem? Uppge ”Reco” när du kontaktar ... Läs mer ›
Andreas M:

Läs vad 2 kunder tycker om webhallen.com

• Magnus C
    Magnus C skrev om webhallen.com
    Smått obegripligt att folk väljer att handla av detta företag.

- Lycka till att "få rätt" mot dom i t ex returärenden.
    - Listar produkter på hemsidan som varken finns i butik, postorder eller hos leverantör.
    - Sjukt seg kundtjänst med minimala öppettider som ofta inte svarar på mail överhuvudtaget.

Kommer aldrig handla där mer.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om webhallen.com
    Surfade in på webhallen.com för att köpa lite minne till min dator. Kändes relativt lättnavigerat och jag hittade minnet fort.

Men! När jag skulle göra ett företagsköp så började problemen. Först tog det säkert 5 minuter för den att hämta adressen på företaget. Sen när jag väljer faktura och trycker på beställ så händer inget. Läsaren väntar och väntar och siten svarar inte. Sjukt dåligt!

Bytte betalsätt och ville betala med kort. Då gick det inte att välja att man ska hämta upp i butiken vilket leder till att man får åka till butiken, betala och stå i den långa kön.

Trogen som jag är åkte jag ändå till webhallen på Sveavägen och köpte mitt minne.

Fixa webben nu!
    Reco.se gillar detta