Wedin & Söderberg

Hammarby Allé 32, 120 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Wedin & Söderberg!

När vi, Anders Wedin och Kajsa Söderberg, läste en specialistutbildning för optiker på St Eriks ögonsjukhus upptäckte vi att båda såg en brist bland Stockholms optiker och bestämde oss för att fylla luckan. Vi har kompetensen och utrustningen som krävs och vi tar oss tid för att på bästa sätt lösa dina synbesvär.

Vi fokuserar på undersökningen och på kvalitet. Genom vår specialistutbildning har vi spetskompetens inom ögonsjukdomar, barns syn och synutveckling samt vilken påverkan olika läkemedel har på ögon och syn. Vi är alltså riktigt bra på att både upptäcka, förstå och behandla ögonsjukdomar och andra synbesvär.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 29 kunder tycker om Wedin & Söderberg

• Birgitta L
    Birgitta L skrev om Wedin & Söderberg
    Trevligt bemötande o proffsig syntest, jag är mycket nöjd.
    Birgitta Landin Carlsson
  • Siv W
    Siv W skrev om Wedin & Söderberg
    Kajsa Söderberg, du är den bästa optikern jag någonsin träffat och det har hunnit bli några stycken genom åren !!!✨😊 Så glad att jag hittat dig ! Med vänlig hälsning, Siw Westergren 🌷✨
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Wedin & Söderberg
    Alltid bra service och trevligt bemötande! Bättre än så här kan det inte bli.
  • Jarl-erik R
    Jarl-erik R skrev om Wedin & Söderberg
    Bra sservice. Stor. Yrkesskicklighet. Trevlig atmosfär.
  • Camilla
    Camilla skrev om Wedin & Söderberg
    Professionella och duktiga! Dessutom supertrevliga och försöker inte sälja på en något. Jag kommer aldrig gå någon annanstans. :)
  • Evy M
    Evy M skrev om Wedin & Söderberg
    Fint bemötande
    Proffs i d dom gör
  • Lina B
    Lina B skrev om Wedin & Söderberg
    Snabb återkoppling och snabb tid.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Wedin & Söderberg
    Mycket trevlig, personlig och professionell service, jag är väldigt nöjd.
  • Anna W
    Anna W skrev om Wedin & Söderberg
    Proffsig och personlig service.
  • Christina W
    Christina W skrev om Wedin & Söderberg
    Är mycket nöjd med mina nya glasögon, som jag provade ut efter grå starroperation, då även mycket av min närsynthet togs bort. Första gången jag anlitade Wedin & S.
    Jag ser otroligt bra på långt håll och på TV, inte riktigt lika bra på nära håll som tidigare, dock. Ibland bättre utan eller om jag höjer upp dem en aning underifrån. Vet inte om det kanske är så för alla .
    Som helhet dock mycket nöjd - även med trevligt bemötande!
    2016-09-27 Wedin & Söderberg svarar Christina W
    Hej Christina!
    Tack för din återkoppling. Jag tror nog att vi kan fixa till så att du slipper lyfta på glasögonen för att kunna läsa bra. Ring och boka en tid eller kom förbi när du är i närheten så tittar vi på det.

Mvh Anders Wedin
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Wedin & Söderberg
    Bra bemötande kunniga lyssnande och lösningsfokuserade även när allt inte fungerade vid första försöket.
  • Jan G
    Jan G skrev om Wedin & Söderberg
    Vänligt bemötande mindre bra sortiment
  • Lena K
    Lena K skrev om Wedin & Söderberg
    Det finns bara ett betyg, super.
  • Johannes O
    Johannes O skrev om Wedin & Söderberg
    Väldigt bra service. Professionella, tålmodliga, vänliga och kunniga. En enda sak som skulle kunna vara bättre skulle vara ifall de tog emot AmEx som betalningsmedel.
  • Olof O
    Olof O skrev om Wedin & Söderberg
    Professionellt.
    Noggrant.
    Vänligt.
  • Viveca H
    Viveca H skrev om Wedin & Söderberg
    Urdåliga.Ej nöjd efter första paret skulle jag få nya fick exakt lika dåliga. Antagligen dåligt glas, slipning eller undersökningen.
    2014-01-07 Wedin & Söderberg svarar Viveca H
    Hej Viveca!
    Mycket tråkigt att höra att du inte är nöjd. Jag har sökt efter "Viveca" i vårt journalsystem för att se vad som kan gått fel, men jag har inte hittat någon kund med det namnet. Jag skulle uppskatta om du kontaktade mig så att vi kan gå igenom det tillsammans.
    Med vänlig hälsning Anders Wedin
  • Elin B
    Elin B skrev om Wedin & Söderberg
    Mer serviceminded och duktiga optiker får man leta efter!
    Ingen standardoptiker, här får du den hjälp du behöver, tills du är nöjd. Och du är i trygga händer eftersom de gör grundligare undersökningar om det behövs.
    Skönt också att de inte bara släpper dig som kund när du köpt dina linser/glasögon.
  • Inga M
    Inga M skrev om Wedin & Söderberg
    Mkt. kunniga, trevliga o tillmötesgående! Snabb service.
  • Iréne S
    Iréne S skrev om Wedin & Söderberg
    Professionellt, extremt bra resultat på glasen. Mycket bra bemötande, korrekt och vänligt.
  • Anders P
    Anders P skrev om Wedin & Söderberg
    Jag mycket nöjd med mina nya glasögon! Wedin&Söderberg har både ambitionen och kunskapen som behövs för att allt ska bli rätt, dessutom är de både trevliga och hjälpsamma.
  • Marianne C
    Marianne C skrev om Wedin & Söderberg
    Har resurser,är kunniga och trevliga
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Wedin & Söderberg
    En mycket bra optiker som gör grundliga undersökningar där man kan få värdefulla råd och dessutom ett vänligt professionellt bemötande.
  • börie a
    Mats H skrev om Wedin & Söderberg
    Bra och personligt bemötande
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Wedin & Söderberg
    Kunnig personal och mycket bra service
  • Annika B
    Annika B skrev om Wedin & Söderberg
    Jättebra service, kunnig personal. Jag känner mycket stort förtroende för att jag får den hjälp jag behöver hos dem. Mycket utförliga synundersökningar. Jag är väldigt nöjd med mina glasögon.
  • Tina M
    Tina M skrev om Wedin & Söderberg
    Mycket bra bemötande och kunnig personal.
  • Sofie X
    Sofie X skrev om Wedin & Söderberg