Wedin & Söderberg

Wedin & Söderberg

klarsynt.se
  • Badge2024
Boka tid Ring 08-122 033 33 Dela

Hos Wedin & Söderberg står du som kund alltid i centrum. Vi prioriterar kvalitet i våra synundersökningar och rekommendationer av produkter för att säkerställa att dina individuella behov tillgodoses. Vi erbjuder olika typer av synundersökningar och avsätter generöst med tid för att ge dig en grundlig, noggrann och personlig...

122 omdömen om Wedin & Söderberg

Sedan starten hos Reco 2013

Ulf S
Skrev om Wedin & Söderberg

Trevligt bemötande, kunnig personal.

Gitta J
Skrev om Wedin & Söderberg

Bemötandet var bra. Jag hade förväntningar på att få ögonen undersökta, göra synkontroll och få svar på mina funderingar hur det ligger till med mina ögon. Sammanfattningsvis var det ett bra möte. Dock köpte jag inget då gråstarren har gjort entré och operation rekommenderades.

Eva B

Väldigt vänliga , seriösa och Väldigt duktiga på sitt arbete

Monica L
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket väl bemött. Jag har gått hos dem flera år och de lever upp till mina förväntningar. Har nu redan svarat på min upplevelse hos dem, se ovan! Har köpt flera varor och tjänster hos dem.

Laila W
Skrev om Wedin & Söderberg

Alltid trevligt bemött. Tjänstvilliga. Undersöktes noggrant och fick remiss till ögonläkare.

Leif A
Skrev om Wedin & Söderberg

Bemötandet var som alltid mycket bra. Synundersökningen gjordes mycket noggrannt och kändes att bli så bra som det kunde göras. Det var aldrig någon stress utan undersökningen fick ta den tid som behövdes. Att man dessutom blev trevligt bemött var mycket positivt.

Anders J
Skrev om Wedin & Söderberg

Jag var där för en grundlig synundersökning och min syn är fortfarande ok så jag behöver inte köpa nya glasögon i år. Jag blev mycket trevligt bemött och det kändes som en god kunskap av den personen som gjorde undersökningen. Jag är mycket nöjd med att vara kund hos Optikern.

Ulrike F
Skrev om Wedin & Söderberg

Snabbt, professionellt - mycket nöjd med service och glasögon.

Eva R
Skrev om Wedin & Söderberg

Optikern var väldigt trevlig och proffsig

Britta K
Skrev om Wedin & Söderberg

Alltid vänligt & trevligt bemött. Snabba leveranser och de tar ansvar film god kvalitet

Olle B
Skrev om Wedin & Söderberg

Vänligt och proffsigt bemötande under synundersökningen.

Rickard W
Skrev om Wedin & Söderberg

Toppenbra bemötande, snabb och effektiv service 👌🏻

Pelle C

Mycket hjälpsam...kunnig...lösningsorienterad

Anne M
Skrev om Wedin & Söderberg

Professionellt. Tar sig tid och är grundlig.

Ulla N
Skrev om Wedin & Söderberg

Stor eloge till Sjöstadens bästa optiker. Trevligt bemötande av kunnig och lyhörd personal. Resultat nya supersnygga tonade glasögon🤩

Sandra B
Skrev om Wedin & Söderberg

Väldigt kunnig optiker och tillmötesgående. Riktigt bra! Grundlig genomgång/ undersökning av ögat . Var där för att få nya linser.

Zenitha S
Skrev om Wedin & Söderberg

Blev mycket väl mottagen. Fick all den hjälp jag behövde. Känner mig alltid trygg och omhändertagen av Wedin & Söderberg . Anlitat dom i många år, alltid nöjd med mina glasögon.

Agneta S

Alltid trevligt att besöka Patrik och Rickard. Får också svar på mina frågor

Lena M
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket engagerad personal som hjälpte till att hitta passande bågar.

Susanne M
Skrev om Wedin & Söderberg

Rickard är mycket professionell och samtidigt personlig

Marianne W
Skrev om Wedin & Söderberg

Ni lever upp till mina förväntningar!😀

Gunnel Margareta B
Skrev om Wedin & Söderberg

Fantastiskt bra service på alla sätt.

Emma K
Skrev om Wedin & Söderberg

Kunniga och hjälpsamma, tycker de verkar genuint intresserade av att jag som kund blir nöjd.

Gabriel M
Skrev om Wedin & Söderberg

Professionella, trevliga, hjälpsamma och allmänt väldigt härliga människor!

Conny B
Skrev om Wedin & Söderberg

Synundersökning och nya glasögon. Förväntningarna efter tidigare undersökniing och köp var stora.De infrades också nu. Mycket noggrann synundersökning

Jan S
Skrev om Wedin & Söderberg

Bra upplevelse med kunniga och trevliga optiker.

Joakim L
Skrev om Wedin & Söderberg

Köpte nya glasögon och de blev verkligen toppen. Jag ser nu bättre ut och även bättre ut.

Lina L
Skrev om Wedin & Söderberg

Professionellt och kompetent bemötande. Förväntan är ett långsiktigt samarbete kring min syn och hur hjälpmedel passar i min vardag. Perfekt upplevelse, två par glasögon och två par solglasögon, levererade mellan 2019 till 2024, 5 år, 5/5 i betyg.

Anette W
Skrev om Wedin & Söderberg

Bra bemötande och bra service

Elisabet R
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket kunnigt och gott bemötande.

Roman M

Proffsigt och snabbt! Tack 🫶🤝💥

Anna T
Skrev om Wedin & Söderberg

Toppenbra service! Jag kommer absolut att fortsätta göra min synundersökning och känner mig helt trygg i detta! Tack!

Gunnar N

Det är alltid bra att gå till Wediin&Söderberg har gått dit i 25 år

Kjerstin S
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket professionella, kunniga och noggranna samt dessutom hade de ett trevligt bemötande

Gert S
Skrev om Wedin & Söderberg

Bra möte och klara besked. Genomförde det vi var lvuom.

Rita B

Här möts jag av Kunskap Noggrannhet Service Vänligt bemötande

Christina W
Skrev om Wedin & Söderberg

Är gammal kund och har alltid blivit bra bemött - trevligt och vänligt. Undersökningarna är alltid noggranna och professionella och utbudet av bågar är tillräckligt för mitt behov.

Love H
Skrev om Wedin & Söderberg

Trevligt bemötande och det gick fort och lätt.

Mats G
Skrev om Wedin & Söderberg

Kunniga och trevliga med hög servicenivå

Andreas H
Skrev om Wedin & Söderberg

Snabb hantering av bokning. Lite strul vid incheckning pga krav på fysisk legitimation. Borde vara ok med e-leg.

Svar från Wedin & Söderberg

Hej Andreas! Tack för din kommentar. Det Transportstyrelsen som sätter reglerna för vilka id-handlingar som är godkända och tyvärr är e-legitimation i dagsläge inte en godkänd id-handling enligt dem.

Mats E
Skrev om Wedin & Söderberg

Ett mycket professionellt bemötande. En grundlig och noggrann undersökning och pedagogisk så att man förstår.

Felix Ö
Skrev om Wedin & Söderberg

Proffsigt från undersökning till leverans

Jelena H
Skrev om Wedin & Söderberg

Everything was very fantastic. Lovely staff and very helpful and informative, too

Alice B
Skrev om Wedin & Söderberg

Trevligt bemötande, noggrann undersökning! Mycket nöjd

Karl Gunnar Å
Skrev om Wedin & Söderberg

Professionell, noggrann och trevlig undersökning. Eftersom det visade sig att nuvarande glasögon är fortfarande efter 4 år bra, uppskattar jag att Patrik har inte tvingat mig in inköp av något nytt - Datta som hände ibland på andra butiker. Varmt rekommenderas!

Ove J
Skrev om Wedin & Söderberg

Väldigt bra bemötande kunnig och noggrann optiker (Patrik). Modern utrustning. Man fick ett stort förtroende, och ett omfattande syntest. Köpte nya progresiva glasögon. Mycket nöjd med dessa.

Anna H
Skrev om Wedin & Söderberg

Man blir alltid lika uppiggad av att besöka Wedin & Söderberg. Proffsiga, trevliga och man får alltid goda råd och bra hjälp.

Kerstin A
Skrev om Wedin & Söderberg

Årlig uppföljning av synkontroll. Alltid med trevligt bemötande o kompetens

Bengt L

Noggrann synprövning Kort leveranstid Fruktansvärt pris

Svar från Wedin & Söderberg

Hej Bengt! Tack för fint omdöme. Kan hålla med om att våra premiumglas med extra allt kostar en del men hoppas verkligen att du fick information om glas i andra prisintervall. Återkom gärna då vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Mvh Patrick

Anders P
Skrev om Wedin & Söderberg

Alltid trevligt bemötande och bra service!