Wedin & Söderberg

Hammarby Allé 32, 120 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Wedin & Söderberg!

När vi, Anders Wedin och Kajsa Söderberg, läste en specialistutbildning för optiker på St Eriks ögonsjukhus upptäckte vi att båda såg en brist bland Stockholms optiker och bestämde oss för att fylla luckan. Vi har kompetensen och utrustningen som krävs och vi tar oss tid för att på bästa sätt lösa dina synbesvär.

Vi fokuserar på undersökningen och på kvalitet. Genom vår specialistutbildning har vi spetskompetens inom ögonsjukdomar, barns syn och synutveckling samt vilken påverkan olika läkemedel har på ögon och syn. Vi är alltså riktigt bra på att både upptäcka, förstå och behandla ögonsjukdomar och andra synbesvär.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 47 kunder tycker om Wedin & Söderberg

• Tomas W skrev om Wedin & Söderberg
    Mycket trevlig och professionell personal Läs mer
  • Annelie C skrev om Wedin & Söderberg
    Jag har varit kund hos Wedin & Söderberg sedan starten. Jag är jättenöjd med deras bemötande och kompetens. Jag abonnerar på Linsboxen och har glasögon. Läs mer
  • Gunhild N skrev om Wedin & Söderberg
    Det är ett professionellt kunnande och ett trevligt bemötande. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Maria E skrev om Wedin & Söderberg
    Personligt och professionellt bemötande. Känner mig trygg som kund. Trevliga, inbjudande lokaler. Supernöjd! Läs mer
  • Karin B skrev om Wedin & Söderberg
    Kompetent optiker med bra service Läs mer
  • Linda R skrev om Wedin & Söderberg
    Alltid supertrevligt bemötande. Väldigt professionella och hjälpsamma. Man känner sig välkommen. Läs mer
  • Maria B skrev om Wedin & Söderberg
    Rekommenderas..bästa optikern i Nacka!!!! Läs mer
  • Ulf T skrev om Wedin & Söderberg
    Mycket kunnig och vänligt bemötande
    Köpte nya glas i befintlig båge Läs mer
  • Bettina T skrev om Wedin & Söderberg
    Väldigt trevlig, tillmötesgående, kunnig och service-minded personal som kunde svara på alla mina frågor. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Lennart K skrev om Wedin & Söderberg
    Glasögon Xxxxxxxxcccccxxxcxxcccccv Läs mer
  • Anders S skrev om Wedin & Söderberg
    Mycket bra bemötande. De löste mina problem med glasögonlinserna och gjorde smycket bra och grundlig undersökning av mina ögon. Läs mer
  • Magdalena S skrev om Wedin & Söderberg
    Toppen från början till slut!
    Även nöjd med mina linser som blev resultatet av min synundersökning. Läs mer
  • Kenneth O skrev om Wedin & Söderberg
    Kompetenta, trevliga o snabba Läs mer
  • Gerd M skrev om Wedin & Söderberg
    Regelbunden sYnundersökning. Fick tid snabbt. Allt sköttes kompetent, smidigt och vänligt. Läs mer
  • Peter A skrev om Wedin & Söderberg
    Nöjd kund sedan flera år. Seriösa, proffsiga och jättetrevliga. Läs mer
  • Barbro H skrev om Wedin & Söderberg
    Jag är mycket belåten med den hjälp jag fått och känner mig trygg med dem Läs mer
  • Dan R skrev om Wedin & Söderberg
    Mycket trevligt bemötande och professionell service som rättat till alla problemen som jag tidigare haft med mina kontaktlinser. Läs mer
  • Ulla S skrev om Wedin & Söderberg
    Bemötandet var väldigt bra & proffsigt. Jag och min dotter blev och är det fortfarande väldigt nöjda! Tack så mkt! Livet blev mkt klarare med nya glasögon. Vi kommer nog tillbaka och kan rekommendera er till vänner & bekanta. Läs mer
  • Birgitta L skrev om Wedin & Söderberg
    Trevligt bemötande o proffsig syntest, jag är mycket nöjd.
    Birgitta Landin Carlsson Läs mer
  • Siv W skrev om Wedin & Söderberg
    Kajsa Söderberg, du är den bästa optikern jag någonsin träffat och det har hunnit bli några stycken genom åren !!!✨😊 Så glad att jag hittat dig ! Med vänlig hälsning, Siw Westergren 🌷✨ Läs mer
  • Fredrik N skrev om Wedin & Söderberg
    Alltid bra service och trevligt bemötande! Bättre än så här kan det inte bli. Läs mer
  • Jarl-erik R skrev om Wedin & Söderberg
    Bra sservice. Stor. Yrkesskicklighet. Trevlig atmosfär. Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Wedin & Söderberg
    Professionella och duktiga! Dessutom supertrevliga och försöker inte sälja på en något. Jag kommer aldrig gå någon annanstans. :) Läs mer
  • Evy M skrev om Wedin & Söderberg
    Fint bemötande
    Proffs i d dom gör Läs mer
  • Lina B skrev om Wedin & Söderberg
    Snabb återkoppling och snabb tid. Läs mer
  • Lisa M skrev om Wedin & Söderberg
    Mycket trevlig, personlig och professionell service, jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Anna W skrev om Wedin & Söderberg
    Proffsig och personlig service. Läs mer
  • Christina W
    Christina W skrev om Wedin & Söderberg
    Är mycket nöjd med mina nya glasögon, som jag provade ut efter grå starroperation, då även mycket av min närsynthet togs bort. Första gången jag anlitade Wedin & S.
    Jag ser otroligt bra på långt håll och på TV, inte riktigt lika bra på nära håll som tidigare, dock. Ibland bättre utan eller om jag höjer upp dem en aning underifrån. Vet inte om det kanske är så för alla .
    Som helhet dock mycket nöjd - även med trevligt bemötande! Läs mer
    2016-09-27 Wedin & Söderberg svarar Christina W
    Hej Christina!
    Tack för din återkoppling. Jag tror nog att vi kan fixa till så att du slipper lyfta på glasögonen för att kunna läsa bra. Ring och boka en tid eller kom förbi när du är i närheten så tittar vi på det.

Mvh Anders Wedin
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Wedin & Söderberg
    Bra bemötande kunniga lyssnande och lösningsfokuserade även när allt inte fungerade vid första försöket. Läs mer
  • Jan G skrev om Wedin & Söderberg
    Vänligt bemötande mindre bra sortiment Läs mer
  • Lena K skrev om Wedin & Söderberg
    Det finns bara ett betyg, super. Läs mer
  • Johannes O
    Johannes O skrev om Wedin & Söderberg
    Väldigt bra service. Professionella, tålmodliga, vänliga och kunniga. En enda sak som skulle kunna vara bättre skulle vara ifall de tog emot AmEx som betalningsmedel. Läs mer
  • Olof O skrev om Wedin & Söderberg
    Professionellt.
    Noggrant.
    Vänligt. Läs mer
  • Viveca H
    Viveca H skrev om Wedin & Söderberg
    Urdåliga.Ej nöjd efter första paret skulle jag få nya fick exakt lika dåliga. Antagligen dåligt glas, slipning eller undersökningen. Läs mer
  • Elin B
    Elin B skrev om Wedin & Söderberg
    Mer serviceminded och duktiga optiker får man leta efter!
    Ingen standardoptiker, här får du den hjälp du behöver, tills du är nöjd. Och du är i trygga händer eftersom de gör grundligare undersökningar om det behövs.
    Skönt också att de inte bara släpper dig som kund när du köpt dina linser/glasögon. Läs mer
  • Inga M skrev om Wedin & Söderberg
    Mkt. kunniga, trevliga o tillmötesgående! Snabb service. Läs mer
  • Iréne S skrev om Wedin & Söderberg
    Professionellt, extremt bra resultat på glasen. Mycket bra bemötande, korrekt och vänligt. Läs mer
  • Anders P skrev om Wedin & Söderberg
    Jag mycket nöjd med mina nya glasögon! Wedin&Söderberg har både ambitionen och kunskapen som behövs för att allt ska bli rätt, dessutom är de både trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Marianne C skrev om Wedin & Söderberg
    Har resurser,är kunniga och trevliga Läs mer
  • Kerstin S skrev om Wedin & Söderberg
    En mycket bra optiker som gör grundliga undersökningar där man kan få värdefulla råd och dessutom ett vänligt professionellt bemötande. Läs mer
  • börie a skrev om Wedin & Söderberg
  • Henrik skrev om Wedin & Söderberg
    Har köpt två par glasögon av W&S. Mycket nöjd Läs mer
  • Mats H skrev om Wedin & Söderberg
    Bra och personligt bemötande Läs mer
  • Fredrik skrev om Wedin & Söderberg
    Kunnig personal och mycket bra service Läs mer
  • Annika B skrev om Wedin & Söderberg
    Jättebra service, kunnig personal. Jag känner mycket stort förtroende för att jag får den hjälp jag behöver hos dem. Mycket utförliga synundersökningar. Jag är väldigt nöjd med mina glasögon. Läs mer
  • Tina M skrev om Wedin & Söderberg
    Mycket bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Sofie X skrev om Wedin & Söderberg

Bästa optikerna i Stockholm: