Wedin & Söderberg

Wedin & Söderberg

klarsynt.se
  • BadgeThreeYears
Omdömen totalt
319
Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 08-122 033 33 Dela

Om företaget

Hos Wedin & Söderberg står du som kund alltid i centrum. Vi prioriterar kvalitet i våra synundersökningar och rekommendationer av produkter för att säkerställa att dina individuella behov tillgodoses. Vi erbjuder olika typer av synundersökningar och avsätter generöst med tid för att ge dig en grundlig, noggrann och personlig... 

Skriv ett omdöme

319 omdömen om Wedin & Söderberg

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 319 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Thomas J
Skrev om Wedin & Söderberg

Mkt hjälpsamma och professionella

Ann Elisabeth H
Skrev om Wedin & Söderberg

Trevliga, tillmötesgående, resultatinriktade

Gun N
Skrev om Wedin & Söderberg

Väldigt trevlig och positiv bemötande när jag gjorde synundersökning med köp av glasögon. Kan rekommendera dem med det bästa.

Mikael G
Skrev om Wedin & Söderberg

Jag fick en väldigt noggrann undersökning av mina ögon, och väldigt fint bemötande. Det här är en riktig optiker, spelar i en annan liga än lågprisföretagen som man ser i tv-reklamen.

Ying-Ying H
Skrev om Wedin & Söderberg

Very thorough eye check and extremely knowledgeable and professional staff (Alice). Would highly recommend!

Ann-Charlotte E
Skrev om Wedin & Söderberg

Jag blev bemött vänligt och profesionellt! Allt var till belåtenhet. Jag gjorde en synundersökning och beställde progressiva glasögon, vilka var klara inom en vecka. Det enda som kan förbättras är urvalet av bågar. Ganska tråkigt sortiment. Det var inte lätt att hitta ett par jag tyckte om.

Svar från Wedin & Söderberg

Hej Ann-Charlotte! Tack för fint omdöme och även för din kritik gällande bågar, den ska vi ta till oss.

Lars G
Skrev om Wedin & Söderberg

Omsorgsfull undersökning. Pedagogisk.

Marianne K
Skrev om Wedin & Söderberg

Har aldrig varit med om en så omfattande undersökning. Har heller aldrig varit så nöjd med resultatet. Förväntningarna var höga och infriades totalt.

Unni H
Skrev om Wedin & Söderberg

Toppen!! Har inte tid att skriva mer nu så det får bli en annan gäng

Niklas G
Skrev om Wedin & Söderberg

Allt är mycket bra.Får alltid hjälp snabbt.

Susanne L
Skrev om Wedin & Söderberg

Jag kan varmt rekommendera att boka Patrick. Han var helt fantastisk under hela den grundliga undersökningen för att hitta mina synfel samt utprovning av glasögon.

Ulla-Britt B
Skrev om Wedin & Söderberg

Helt perfekt! Bra förklaring vid synundersökningen.Trevligt bemötande.Rekommenderas.

Leelo A
Skrev om Wedin & Söderberg

Tog sig tid, svarade på alla frågor, var noggrann, det gick väldigt bra och smidigt.

Stefan R
Skrev om Wedin & Söderberg

Patrik är en professionell optiker som noggrannt och vänligt genomför synundersökningen och rekommenderar både glas och bågar. Har anlitat dem några gånger under de senaste åren.

Freddie H
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket proffsigt bemötande och kunnig personal.

Wenche A
Skrev om Wedin & Söderberg

Trevligt bemötande och framförallt kunniga. Behjälpliga att välja båge och fick även låns hem flera bågar innan jag bestämde mig.

Ulla J
Skrev om Wedin & Söderberg

Jag har gjort synundersökning och köpt glasögon och är mycket nöjd. Mycket kunnig och trevlig optiker.

Stina N
Skrev om Wedin & Söderberg

Bra, trevligt ch professionellt bemötande!

Ola C
Skrev om Wedin & Söderberg

Personligt och professionellt bemötande

Christina T
Skrev om Wedin & Söderberg

Tålmodiga och professionella som guidar dig rätt bland många snygga och bekväma bågar!

Eva B
Skrev om Wedin & Söderberg

Grundligt och vänlig bemötande

Felix T
Skrev om Wedin & Söderberg

Smidigt, de hade många tider snabbt och väldigt trevlig personal

Håkan S
Skrev om Wedin & Söderberg

Magiskt bra service!! Jag är kund sedan 10+ år men kollar tyvärr ögonen alldeles för sällan. Använder linser och ser bra men mitt synfel är katastrofalt dåligt. Uppskattar väldigt mycket det personliga bemötandet. I detta fall var jag på synundersökning och sedan två återbesök för att kolla vika styrkor på linserna som fungerade bäst. Rekommenderar verkligen W&S, känns genuint, stabilt och pålitligt.

Ulrika W
Skrev om Wedin & Söderberg

Helt underbart bemötande, alltid proffesionellt och trevligt. Gjorde synundersökning och som alltid en väldigt grundlig undersökning som kändes trygg och noggrann.

Johanna H
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket duktiga och trevliga optiker.

Emil E
Skrev om Wedin & Söderberg

Det gick snabbt och de var hjälpsamma

Noah S
Skrev om Wedin & Söderberg

Underbar kundservice! Ärligt och inkännande bemötande.

Sandra D
Skrev om Wedin & Söderberg

Professionellt och personligt bemötande av utbildad och erfaren optiker.

Eliasbeth L
Skrev om Wedin & Söderberg

Trevligt bemötande, men lite slentrianmässigt. Bra undersökning och bra produkter. Undersökningen gick väldigt mycket på rutin. Det är lite viktigt att kunden känner sig sedd och lite unik även om man inte är det🙂 Annars bra service och leverans i de högre prisklasserna.

Svar från Wedin & Söderberg

Tack Elisabeth för fint omdöme och kritiken tar vi tacksamt till oss för tanken är att alla ska känna sig sedda hos oss. Varmt välkommen åter🙂

haymanot b
Skrev om Wedin & Söderberg

En väldigt positiv upplevelse. Jag hade egentligen inte förstått att jag behövde glasögon, men fick ett professionellt och pedagogiskt bemötande utan stress eller försäljningstryck. Optikern tog sig gott om tid – närmare en timme – för modellprövning, lät mig prova mig fram i lugn och ro och till och med ta hem flera par för att verkligen kunna landa i det som kändes rätt. Resultatet blev ett par glasögon jag trivs väldigt bra i, men framför allt en känsla av trygghet. Väldigt skönt att ha kunniga, engagerade proffs i kvarteret. Rekommenderas varmt.

Roger E
Skrev om Wedin & Söderberg

Kompetenta, bra service och trevliga

Maria A
Skrev om Wedin & Söderberg

För personligt bemötande och kompetens

Lars-Magnus K
Skrev om Wedin & Söderberg

Kompetent och mycket trevlig personal Fick 100 procent hjälp med alla frågeställningar jag hade

Örjan W
Skrev om Wedin & Söderberg

Kompetent och kundvänligt, med grundlig synundersökning och klok dialog kring val av glasögon.

Amer M
Skrev om Wedin & Söderberg

En mindre, fristående optiker istället för en kedja och upplevelsen var klart bättre. Mycket trevlig och kunnig personal som tog sig tid, förklarade tydligt och gav bra insikt i hur ögonen fungerar. Professionell synundersökning och hög servicenivå. Blir definitivt återkommande kund!

Anders B
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket bra! Noggrann och kompetent synundersökning och trevligt bemötande.

Ann S
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket vänligt bemötande. Proffsiga. Föreslog inte nya glasögon för förändringen av synen så liten

Elsa S
Skrev om Wedin & Söderberg

Har fått väldigt bra hjälp av Patricj med mitt lite knepiga synfel. Väldigt pedagogisk!

Inger Kristin M
Skrev om Wedin & Söderberg

Bra service med en noggrann ögonundersökning..

Kenneth F
Skrev om Wedin & Söderberg

Proffsigt, rakt på sak men lättsamt!

Ingmar N
Skrev om Wedin & Söderberg

Synundersökningen var mycket noggrann. Det var ingen tidspress och den tog ganska lång tid vilket var bra. Optikern verkade vara mycket kompetent och dessutom väldigt trevlig!

Robert N
Skrev om Wedin & Söderberg

Väldigt bra mottagande, kunnig personal. Var där för att prova glasögon för färgblinda. Klagade 2 av 15 utan o h 13 av 15 färgprickbilder med glasögon.

Suzana D
Skrev om Wedin & Söderberg

What a incredible experience I had! Excellent and skilled professional, who carefully investigated and considered all possibilities before prescribe the best solution on contact lenses for my case. I felt really cared. Thank you very much!

Jacob L
Skrev om Wedin & Söderberg

Precis som man vill det ska fungera.

Hugh W
Skrev om Wedin & Söderberg

En väldigt trevlig och personlig upplevelse

Mona R
Skrev om Wedin & Söderberg

Mina bekymmer blev tagna på allvar och en noggrann undersökning gjordes och tom ett omtag på ett värde som var lite anmärkningsvärt.

Robert E
Skrev om Wedin & Söderberg

Optikern Patrik gjorde den bästa synundersökningen jag någonsin fått. Empatisk och kompetent på en nivå utöver det vanliga.

Kristina H
Skrev om Wedin & Söderberg

Absolut inget att klaga på! Skicklig optiker som tog väl hand om mig. Kände mig sedd som kund! Bra service, är helnöjd. Kristina

Hans O
Skrev om Wedin & Söderberg

Bemött toppenf. För vändningarna som förra gången. Jättebra.

Petter L
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket bra affär och trevlig personal.

Filtrera omdömen