Mkt hjälpsamma och professionella
Wedin & Söderberg
Om företaget
Hos Wedin & Söderberg står du som kund alltid i centrum. Vi prioriterar kvalitet i våra synundersökningar och rekommendationer av produkter för att säkerställa att dina individuella behov tillgodoses. Vi erbjuder olika typer av synundersökningar och avsätter generöst med tid för att ge dig en grundlig, noggrann och personlig...
319 omdömen om Wedin & Söderberg
Sedan starten hos Reco 2013
Trevliga, tillmötesgående, resultatinriktade
Väldigt trevlig och positiv bemötande när jag gjorde synundersökning med köp av glasögon. Kan rekommendera dem med det bästa.
Jag fick en väldigt noggrann undersökning av mina ögon, och väldigt fint bemötande. Det här är en riktig optiker, spelar i en annan liga än lågprisföretagen som man ser i tv-reklamen.
Very thorough eye check and extremely knowledgeable and professional staff (Alice). Would highly recommend!
Jag blev bemött vänligt och profesionellt! Allt var till belåtenhet. Jag gjorde en synundersökning och beställde progressiva glasögon, vilka var klara inom en vecka. Det enda som kan förbättras är urvalet av bågar. Ganska tråkigt sortiment. Det var inte lätt att hitta ett par jag tyckte om.
Hej Ann-Charlotte! Tack för fint omdöme och även för din kritik gällande bågar, den ska vi ta till oss.
Omsorgsfull undersökning. Pedagogisk.
Har aldrig varit med om en så omfattande undersökning. Har heller aldrig varit så nöjd med resultatet. Förväntningarna var höga och infriades totalt.
Toppen!! Har inte tid att skriva mer nu så det får bli en annan gäng
Allt är mycket bra.Får alltid hjälp snabbt.
Jag kan varmt rekommendera att boka Patrick. Han var helt fantastisk under hela den grundliga undersökningen för att hitta mina synfel samt utprovning av glasögon.
Helt perfekt! Bra förklaring vid synundersökningen.Trevligt bemötande.Rekommenderas.
Tog sig tid, svarade på alla frågor, var noggrann, det gick väldigt bra och smidigt.
Patrik är en professionell optiker som noggrannt och vänligt genomför synundersökningen och rekommenderar både glas och bågar. Har anlitat dem några gånger under de senaste åren.
Mycket proffsigt bemötande och kunnig personal.
Trevligt bemötande och framförallt kunniga. Behjälpliga att välja båge och fick även låns hem flera bågar innan jag bestämde mig.
Jag har gjort synundersökning och köpt glasögon och är mycket nöjd. Mycket kunnig och trevlig optiker.
Bra, trevligt ch professionellt bemötande!
Personligt och professionellt bemötande
Tålmodiga och professionella som guidar dig rätt bland många snygga och bekväma bågar!
Grundligt och vänlig bemötande
Smidigt, de hade många tider snabbt och väldigt trevlig personal
Magiskt bra service!! Jag är kund sedan 10+ år men kollar tyvärr ögonen alldeles för sällan. Använder linser och ser bra men mitt synfel är katastrofalt dåligt. Uppskattar väldigt mycket det personliga bemötandet. I detta fall var jag på synundersökning och sedan två återbesök för att kolla vika styrkor på linserna som fungerade bäst. Rekommenderar verkligen W&S, känns genuint, stabilt och pålitligt.
Helt underbart bemötande, alltid proffesionellt och trevligt. Gjorde synundersökning och som alltid en väldigt grundlig undersökning som kändes trygg och noggrann.
Mycket duktiga och trevliga optiker.
Det gick snabbt och de var hjälpsamma
Underbar kundservice! Ärligt och inkännande bemötande.
Professionellt och personligt bemötande av utbildad och erfaren optiker.
Trevligt bemötande, men lite slentrianmässigt. Bra undersökning och bra produkter. Undersökningen gick väldigt mycket på rutin. Det är lite viktigt att kunden känner sig sedd och lite unik även om man inte är det🙂 Annars bra service och leverans i de högre prisklasserna.
Tack Elisabeth för fint omdöme och kritiken tar vi tacksamt till oss för tanken är att alla ska känna sig sedda hos oss. Varmt välkommen åter🙂
En väldigt positiv upplevelse. Jag hade egentligen inte förstått att jag behövde glasögon, men fick ett professionellt och pedagogiskt bemötande utan stress eller försäljningstryck. Optikern tog sig gott om tid – närmare en timme – för modellprövning, lät mig prova mig fram i lugn och ro och till och med ta hem flera par för att verkligen kunna landa i det som kändes rätt. Resultatet blev ett par glasögon jag trivs väldigt bra i, men framför allt en känsla av trygghet. Väldigt skönt att ha kunniga, engagerade proffs i kvarteret. Rekommenderas varmt.
Kompetenta, bra service och trevliga
För personligt bemötande och kompetens
Kompetent och mycket trevlig personal Fick 100 procent hjälp med alla frågeställningar jag hade
Kompetent och kundvänligt, med grundlig synundersökning och klok dialog kring val av glasögon.
En mindre, fristående optiker istället för en kedja och upplevelsen var klart bättre. Mycket trevlig och kunnig personal som tog sig tid, förklarade tydligt och gav bra insikt i hur ögonen fungerar. Professionell synundersökning och hög servicenivå. Blir definitivt återkommande kund!
Mycket bra! Noggrann och kompetent synundersökning och trevligt bemötande.
Mycket vänligt bemötande. Proffsiga. Föreslog inte nya glasögon för förändringen av synen så liten
Har fått väldigt bra hjälp av Patricj med mitt lite knepiga synfel. Väldigt pedagogisk!
Bra service med en noggrann ögonundersökning..
Proffsigt, rakt på sak men lättsamt!
Synundersökningen var mycket noggrann. Det var ingen tidspress och den tog ganska lång tid vilket var bra. Optikern verkade vara mycket kompetent och dessutom väldigt trevlig!
Väldigt bra mottagande, kunnig personal. Var där för att prova glasögon för färgblinda. Klagade 2 av 15 utan o h 13 av 15 färgprickbilder med glasögon.
What a incredible experience I had! Excellent and skilled professional, who carefully investigated and considered all possibilities before prescribe the best solution on contact lenses for my case. I felt really cared. Thank you very much!
Precis som man vill det ska fungera.
En väldigt trevlig och personlig upplevelse
Mina bekymmer blev tagna på allvar och en noggrann undersökning gjordes och tom ett omtag på ett värde som var lite anmärkningsvärt.
Optikern Patrik gjorde den bästa synundersökningen jag någonsin fått. Empatisk och kompetent på en nivå utöver det vanliga.
Absolut inget att klaga på! Skicklig optiker som tog väl hand om mig. Kände mig sedd som kund! Bra service, är helnöjd. Kristina
Bemött toppenf. För vändningarna som förra gången. Jättebra.
Mycket bra affär och trevlig personal.