Wefix Trädgård

Wefix Trädgård

www.wefixtradgard.se
  • BadgeTwoYears
4.3

Vi började som två kompisar som startade tidigt med våra första affärer. Från början gjorde vi allt möjligt från att klippa gräs och rensa rabatter till att anlägga trädgårdar hemma hos kunder. Vi märkte ganska snart att vi tyckte det var kul, samtidigt som vi var duktiga på det. Efter några år valde vi att sätta extra fart...

276 omdömen om Wefix Trädgård

Fjällmans J
Skrev om Wefix Trädgård

Vi upplever bra bemötande och kommunikation. Trevliga medarbetare som kan sitt arbetsområde.

Lars C
Skrev om Wefix Trädgård

Snabbt och bra utfört jobb. Trevliga personer

Inger W
Skrev om Wefix Trädgård

Utmärkt resultat av beskärningen av min kastanj.

Nicklas Ö
Skrev om Wefix Trädgård

Hej Vi planerade att göra stenmurar runt vår trädgård,wefix prioriterades oss för att ta bort stubbarna innan vi la stenmuren,det är service det.

Christer J
Skrev om Wefix Trädgård

Trevlig personal , jobbar effektivt.

Lennart L
Skrev om Wefix Trädgård

Vi hade specificerat vad vi behövde göras. Någon kom men om vi tittar på foton före och efter är det inte klart vad som gjorts och vad fakturan avser. Fakturan är rätt hög (> 5000 sek) så måste vara minst ett par timmars arbete. Det har hänt tidigare. Att absolut minimum görs. Min pappa vill inte klaga för han är gammal och ensam. Vi tycker personalen är mycket trevlig och kundservicen är bra. Alla är snälla.

Ulf A

Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Patrick S
Skrev om Wefix Trädgård

Proffsiga och snabba i i både leveranser och förfrågningar, levererar i enlighet med de offerter de har lämnat

Beckman A
Skrev om Wefix Trädgård

perfekt utfört och snabbt ,trevlig kille vid maskinen

Claes L
Skrev om Wefix Trädgård

Vi använder Wefix till att sköta vår trädgård i Askim året runt inklusive planteringar och renhållning och borttransporter. Omplanteringar säsongsvis samt svepning av stora krukor, gräsklippning och häcktrimning.. På vintern allmän kontroll och snörskottning. Några gånger årligen, men början på våren reser Agnes, Wifix lysande stjärna , tillsammans med medhjälpare till vårt sommarhus och rensar, gödslar och planterar växter mm. Vi är alltså mycket glada för Wefix hjälp. året om och på två olika platser.

Ronny C
Skrev om Wefix Trädgård

Anlitade Wefix för första gången för en häckklippning. Mycket trevligt bemötande och ett snabbt, proffsigt och mycket väl utfört arbete.

Claes-göran C
Skrev om Wefix Trädgård

Bra bemötande, mycket kompetent och sympatisk kille som gjorde jobbet. Klippning av tujahäck jättesnyggt resultat - vi kommer tillbaka Mvh/cg Carlsson

Elisabet W
Skrev om Wefix Trädgård

Mycket bra och proffsigt! Tack!

Kerstin W
Skrev om Wefix Trädgård

Dom gör ett bra jobb men pappersarbetet är sämre. Fakturan borde innehålla aktuell plats där arbetet utförts.

Rosella A
Skrev om Wefix Trädgård

Kompetent företag med personal som ser behovet och föreslår lösningar lämpliga för uppdraget. Bemöter kunden med respekt och hänsyn till behovet. Respekterar kundens begäran. Följer upp arbetet och informerar kunden. Wefix överenskommer en person åt kunden som följer upp från år till år. Mycket snabba att vidta´ åtgärd om ngt behöver justeras. Uppköpta tjänster: trädgårdsarbete, rekonditionering och markarbete, vinterväghållning.

Christer B
Skrev om Wefix Trädgård

Snabbt svar på mail. Var på plats dagen efter för en konsultation. En vecka senare var de på plats. Mycket trevliga hantverkare som kunde sitt jobb. Vi hade tre träd som skulle fällas, var av ett stod mellan två byggnader och detta jobbet utfördes utan problem. Uppsågning av stammarna gjordes och lades i fina högar på tomten. Bortforsling av grenar sköttes utmärkt. Skulle nog vilja säga att tomten var renare efter utfört jobb än den var innan. Kommer absolut att anlita denna firma för framtida jobb..

Tom H
Skrev om Wefix Trädgård

Mycket nöjd. Bra bemötande och väl utfört arbete.

Lennart G
Skrev om Wefix Trädgård

Hej . har vid flera tillfällen anlitat WeFix trädgård för ned tagning av träd. Mycket väl mottagen och bra utfört arbete. Kommer att anlita WeFix senare under året för fler arbetsuppgifter. Modesta priser. Hälsningar Lennart Gross

Fredric G
Skrev om Wefix Trädgård

Ett företag med medarberare som verkligen har förstått vikten av kundfokus och förmågan av att vara lösningsinriktade.

Tommy B
Skrev om Wefix Trädgård

Ni tar hand om min robotgräsklippare på ett ok sätt.

Ann-Christin E
Skrev om Wefix Trädgård

De har varit mycket hjälpsamma.

Ninna H

Mycket positivt. Stor trädgårdsanläggning

Regina D
Skrev om Wefix Trädgård

Mycket trevligt bemötande och bra arbete. Städade upp fint efter sig. Snabbt svar vid Mail kontakt. Bra pris

Magnus B
Skrev om Wefix Trädgård

Wefix är alltid professionella och trevliga. Alla jobba dom hjälpt mig med blir gjorda med hög kvalitet, och dom är alltid snabba på att svara och återkoppla!

Raili R
Skrev om Wefix Trädgård

Mycket trevlig kvinna som besökte oss för genomgång av vad vi ville ha gjort. Klipp av alla buskar/träd inför hösten. Vi är mycket nöjda Kommer att anlita er igen Med vänlig hälsning, Raili Roosemark

Johan A
Skrev om Wefix Trädgård

Ett väl utfört arbete! Kan även stark rekommendera Wefix bygg!

Mats-Ola K
Skrev om Wefix Trädgård

Positivt bemötande. Väl utfört arbete. Vår förening har avtalat om snöröjning.

Sonja Å
Skrev om Wefix Trädgård

DE är bra på att återkomma när man har frågor till dem.

Susanne E
Skrev om Wefix Trädgård

Väl utfört jobb av de som tog ner träd och buskar hos mig. Skulle gärna använda dem igen. Lite otydliga vid telefonkontakt med kontaktpersoner.

Kjell L
Skrev om Wefix Trädgård

Positivt tillmötesgående och snabba inget sölande bra folk

Bengt R
Skrev om Wefix Trädgård

Helt och hållet mycket bra. Trevliga gubbar och mottagning. chef som var kunnig och behjälplig

Kerstin G
Skrev om Wefix Trädgård

Jag behövde hjälp i min trädgård, det fungerade mycket bra. Mannen kom någon dag innan för att se vilken hjälp jag behövde. Det var ett mycket possitivt besök som jag var tacksam för eftersom jag haft anannn hjälp tidigare där det inte blev bra. DEt besöket gjorde att jag litade på honom och han kunskaper.. Arbetsdagen blev mycket bra, jag är mycket tacksam för det arbete han gjorde. Han var lätt att prata med även det betydde mycket. Inga problem alls.Jag rekomenderar honom för bra arbet och gott samarbete

Andrea S
Skrev om Wefix Trädgård

Mycket bra upplevelse från första kontakt till utfört arbete. Jag anlitade dem i företagets regi, jag visste inte vad jag skulle förvänta mig i "vinterplantering" - men det blev över förväntan. Vi har fått massa glada reaktioner från vår personal över hur fint det blev.

Per O

Väldigt trevlig & proffsig personal som var här & tog ner 2st björkar

Helen A
Skrev om Wefix Trädgård

Vi har anlitat we-Fix till trädgården i flera år och varit mycket nöjda. Alla trädgårdsarbetare har varit intresserade och kunniga likaså tillmötesgående på alla sätt. Man kan alltid lita på att de utför sitt arbete så att man blir nöjd med resultatet.

Roy S
Skrev om Wefix Trädgård

Mycket professionell hantering av mitt ärende.

Hervor E
Skrev om Wefix Trädgård

Mycket nöjd med beskärningen av trädet och trevligt bemött

Kerstin W
Skrev om Wefix Trädgård

Förväntat resultat och d o pris.

Carin R
Skrev om Wefix Trädgård

Kan varmt rekommendera WEFIX för ett utomordentligt arbete. Vi har haft hjälp med både trädgårdsskötsel samt med stensättningarna runt hela huset.

Ann-Charlotte O
Skrev om Wefix Trädgård

Trevligt och snabbt bemötande från Josefin för att få en offert på arbetet. Det gällde beskärning av stor hängpil, fälla fläderträ och kapa cypress. Samma dag 12 okt som arbetet skulle göras blev det inställt pga sjukdom. Jag försökte ringa och smsa för att få en ny tid till Niklas som var kontaktperson...men ingen återkoppling. Det är mycket frustrerande som kund att inte få kontakt med någon på företaget som kan säga hur planeringen är tänkt. Efter en vecka mailade Niklas om ny tid. När Jacob och Robban kom 30 okt fick...

Joakim R
Skrev om Wefix Trädgård

Allt flöt på perfekt förutom en skada som uppstod genom otur. Den skadan löste dom utan problem och utan invändingar. Vi kommer absolut använda deras tjänster igen om behov uppstår.

Christian E
Skrev om Wefix Trädgård

Lätta att få tag på och kommer inom rimlig tid. Speciellt Emma har alltid varit mycket hjälpsam och lätt att ha att göra med. Har aldrig haft något problem med Wefix på de minst 10 tio år som vi haft Wefix tjänster.

Lars L
Skrev om Wefix Trädgård

Bra kvalitet och trevligt bemötande vid leverans av tjänsterna.

Gösta M
Skrev om Wefix Trädgård

Mycket kompetent personal. Trevligt bemötande Hög kostnadsnivå, kan inte utnyttja dom så ofta som jag skulle vilja. Ibland svårt att få kontakt, kanske för mycket att göra?

Elaine G
Skrev om Wefix Trädgård

De klippte våra äppleträd, får se till våren hur det blir när det blommar igen. Vi är nöjda med arbetet.

Astrid M
Skrev om Wefix Trädgård

Snabbt och professionellt utfört arbete! vi är mycket nöjda!

Malin J
Skrev om Wefix Trädgård

Fint arbete utfört enligt anvisningar

Margareta L
Skrev om Wefix Trädgård

Vi beställde en rabatt på framsidan av vårt hus. Vi är nöjda med resultatet men tycker att arbetet dragit ut för länge tidsmässigt. T ex tog det lång tid innan vi fick en offert och sedan drog arbetet ut på tiden. Administrativt verkar företaget fungera mindre bra. Exempel: arbetet avslutades den 12 oktober och ännu idag den 28 oktober har jag inte fått någon faktura trots att jag tom efterfrågat den.

Marianne G
Skrev om Wefix Trädgård

Jag har anlitat WEFIX i många år och haft turen att ha samma duktig personal. Agnes var ”hjälp” vid vårt första möte, nu har hon ansvaret att jag får den hjälp jag önskar. Jag är en mycket nöjd kund.

Sofia N
Skrev om Wefix Trädgård

Trevlig och effektiv dialog för offert. Väl utfört arbete.