Weko AB

Weko AB

www.weko.se

Weko startade sin verksamhet 2002, och erbjuder ett av marknadens bredaste sortiment av profilprodukter. Vi samarbetar med några av de ledande leverantörerna och vi har levererat varor och tjänster till företag och privatpersoner från Melbourne i södra Australien tilll Bodø i norra Norge. Vi sätter stort värde på ett bra och...

4 omdömen om Weko AB

Jani S
Skrev om Weko AB

Pålitlig leverantör, Levererar i tid , bra sortiment samt kunnig personal. vill även tipsa om reflex jackan dom säljer till ett mycket förmånligt pris.

Printer.se
4.8/5 i betyg av 89 omdömen 4.8 av 89 omdömen

Vi får alltid bra hjälp och goda råd av Printer! Vi har beställt broschyrer, rollups och anteckningskort över 5 års tid. Vi är troligtvis en

Mira N
Skrev om Weko AB

Vilken toppklass service! Hit kommer jag komma tillbaka o shoppa. Tack!

Anton N
Skrev om Weko AB

Fantastisk kund bemötande, all hjälp som man behövde , fick man direkt , har aldrig varit problem med weko!

Weko AB gillar detta
Profilkompaniet
4.6/5 i betyg av 220 omdömen 4.6 av 220 omdömen

vänligt bemötande och kvalitetsprodukter som levereras på utsatt tid eller bättre än så. Behövde på väl kort varsel ett tryck till en reklam

Petri S
Skrev om Weko AB

Jag har använt Weko i flera år, servicen är oslagbar; Christian förstår vad jag vill och fixar och trixar så hemsidan alltid är uppdaterad, styr reklam-artiklar som passar mitt företag och även data support vilket är oslagbart när man inte är den mest tekniska bakom spakarna. Kan varmt rekommendera Weko och Christian!

Weko AB gillar detta