Weko AB

Björnhuvudvägen 71, 184 93 Åkersberga — Visa karta

5.0 i betyg av av 4 omdömen
Weko startade sin verksamhet 2002, och erbjuder ett av marknadens bredaste sortiment av profilprodukter. Vi samarbetar med några av de ledande leverantörerna och vi har levererat varor och tjänster till företag och privatpersoner från Melbourne i södra Australien tilll Bodø i norra Norge.

Vi sätter stort värde på ett bra och väl utfört hantverk, och då merparten av våra kunder är återkommande kunder, anser vi att det är ett kvitto på att vi har lyckats.

Varmt välkommen till oss på Weko!
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:55

Läs vad 4 kunder tycker om Weko AB

• JANI S

2019-03-15

JANI S skrev om Weko AB
    Pålitlig leverantör, Levererar i tid , bra sortiment samt kunnig personal.
    vill även tipsa om reflex jackan dom säljer till ett mycket förmånligt pris. Läs mer
  • 2018-11-23

Mira N skrev om Weko AB
    Vilken toppklass service! Hit kommer jag komma tillbaka o shoppa. Tack! Läs mer
  • Anton N

2018-11-09

Anton N skrev om Weko AB
    Fantastisk kund bemötande, all hjälp som man behövde , fick man direkt , har aldrig varit problem med weko! Läs mer
    Weko AB gillar detta
  • Petri S

2018-04-09

Petri S skrev om Weko AB
    Jag har använt Weko i flera år, servicen är oslagbar; Christian förstår vad jag vill och fixar och trixar så hemsidan alltid är uppdaterad, styr reklam-artiklar som passar mitt företag och även data support vilket är oslagbart när man inte är den mest tekniska bakom spakarna.
    Kan varmt rekommendera Weko och Christian! Läs mer
    Weko AB gillar detta