Alla kategorier Konsulter Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Well Training i Sverige AB

Well Training i Sverige AB

Tullgränd 4, 111 30 Stockholm — Visa karta

Well arrangerar kurser inom försäljning, förhandlingsteknik, ledarskap och kommunikation.

Konsulter nära Well Training i Sverige AB:

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Drottninggatan 97, STOCKHOLM
Vi erbjuder smarta helhetslösningar för fastigheter med postboxar, porttelefoner... Läs mer ›
Francisco O:
Vid beställning av varor har kontakten vart proffisionell och riktigt. Tack DinBox!

Läs vad 2 kunder tycker om Well Training i Sverige AB

• Görgen O
    Görgen O skrev om Well Training i Sverige AB
    Bra upplägg där jag som person kunde se mig själv ur en annans perspektiv och påverka detta. Trots att jag i normala fall undviker flumkurser lyckades man här bryta ner begreppet karisma i olika beståndsdelar och med den individuella träningen utveckla mig som person (trots att jag redan innan ansåg mig ligga på topp).
    Skulle gärna se att fler genomgick kursen på företaget, det finns andra som behöver den än mer…
  • Anna P
    Anna P skrev om Well Training i Sverige AB
    Rikitigt kul med karismaträning. Skönt med något man har nytta av utanför jobbet också!

Tullgränd 4, 111 30 Stockholm