Welunds Projekt & Entreprenad AB

Welunds Projekt & Entreprenad AB

Ring 08-509 221 28 www.welunds.se

Welunds Projekt & Entreprenad - Fastighetsrenoveringar i Stockholm Vi renoverar, bygger ut och lägger om alla typer av tak. Welunds kan också hjälpa dig med: * Fasadrenovering * Fönsterrenovering Vi hjälper dig som privatkund samt fastighetsägare med renoveringsprojekt. Vi tar oss an stora som små projekt. Med ledordet...

11 omdömen om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Linn Sara Therése B
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Welunds har utfört bygge av golv, väggar samt gjort fönsterrenovering 2023 till vår balettstudio vid Odenplan. Mycket professionellt bemötande från projektledare Jojje, bra kontakt/uppföljning under projektets gång och de är måna om att färdigställa inom överenskommen tidsram. Fick ett mycket bra pris jämfört med flera andra offerter, och även ett toppenjobb utfört! Rekommenderas varmt.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Henrik N
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Anlitade Welunds Projekt & Entreprenad AB för att renovera ett tak och vi fick från början en tydlig offert och bra bemötande. Mycket stort kundfokus samt samverkan med oss som kund. Allt dokumenterades och vi hade en mycket bra dialog under hela bygget. Bilder skickades både inför och efter olika alla moment samt information om progressen eller upptäckta problem. Allt sköttes som överenskommit och när arbetet var klart städades det upp ordentligt och vi har absolut ingenting att klaga över. Kände fullt förtroende från...

Svar från Welunds Projekt & Entreprenad AB

Tack för att vi fick hjälpa er med takomläggningen.

Inger G
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Vi köpte en takrenovering med taksäkerhet. Mycket bra bemötande. Lätt att komma i kontakt med och snabb återkoppling. Bra dokumentation av arbetet. Vi kan självklart rekommendera företaget till andra.

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Kriss L
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Welunds har gjort lagt ett nytt tak åt oss och vi är otroligt nöjda. Daglig kommunikation gjorde att det kändes som vi var med hela tiden. Jojje är en väldigt duktig projekt ledare. Tomten lämnades också väldigt fint och välstädad efter avslutat jobb. Rekommenderar varmt.

Svar från Welunds Projekt & Entreprenad AB

Tack för att vi fick äran att lägga om detta fina tak. 1-kupigt Vittinge-lertegel är ett nöje att få jobba med.

Alexey T
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Welunds gjorde en takrenovering åt oss inklusive installation av taksäkerheten, nya plåtdetaljer och renovering av befintliga plåt. Hela processen från en offert till slutstädning var professionellt utförd och tydligt kommunicerat. Starkt rekommenderat!

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1086 omdömen 4.8 av 1086 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Charlotte v
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Det man önskar sig när man tar in hjälp är en tydlig offert, rak och återkommande kommunikation, fokus på att hitta dom bästa lösningar, en faktura utan överraskningar och framförallt ett väldigt bra resultat. Allt det fick jag när jag valde Welunds Projekt & Entreprenad. Vid avslut fick jag slutgenomgång och garantibevis. Hela vägen har det känts trygg och proffsigt. Projektledaren Jojje är otroligt enkel att ha att göra med. Varma rekommendationer

Svar från Welunds Projekt & Entreprenad AB

Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er att renovera taket och era tak och fasadplåtar. Mvh Jojje, Welunds

Johan N
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

En mycket bra kundupplevelse, från början till slut. Tydlig och detaljerad offert, som följdes upp av professionell projektledning, löpande kommunikation och genuint intresse i att göra mig som kund nöjd. Jag kan varmt rekommendera Welunds Projekt & Entreprenad!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Pontus B
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Vi behövde förbättra vår inomhusluft i huset och beställde en ventilationsinstallation. Welunds har varit enkla och proffsiga att ha och göra med från första kontakt. Alltid snabba på att återkoppla. Kan varmt rekommendera dom

Farzad T
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Welunds hjälpte oss att få bättre luftflöden i lägenheten genom att sätta in fler freshventiler i fasad samt ventiler i fönster. Proffsig och tydlig kommunikation av projektledare Jojje. Offert och slutfaktura stämde överens på öret. Rekommenderar starkt Welunds!

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Johan L
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Vi anlitade Welunds projekt & Entrepenad AB för att byta vårt tak. Vi fick ett väldigt bra och trevligt bemötande redan från start, vi fick svar på våra frågor vi hade innan vi skrev kontrakt och vi hade en väldigt bra dialog genom hela byggets gång. Vi blev informerade inför och efter varje moment, vi fick veta exakt vad som skulle ske, och vi fick en genomgång hur det hade gått vid varje moment och Vi fick se bilder på vad som hade gjorts. Byggarbetarna höll det städat och snyggt hela tiden, dom lämnade aldrig utan...

Carl mikael J
Skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB

Vi sökte en samarbetspartner som kunde hjälpa oss med takomläggningar. Welunds presenterade en tydlig och proffsig offert på detta och det kändes bra redan från första mötet med Jojje. Arbetet utfördes på utsatt tid och resultatet blev minst lika bra som utlovat. Ett tegeltak på ca 250kvm samt ett plåttak på ca 200kvm lades om. Vi kan starkt rekommendera Welunds som partner. /Calle , CMJ Bygg

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 78 omdömen 4.2 av 78 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H