Welunds Projekt & Entreprenad AB

BOX 186, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Welunds Projekt & Entreprenad - Fastighetsrenoveringar i Stockholm

Vi renoverar, bygger ut och lägger om alla typer av tak.

Welunds kan också hjälpa dig med:
  • Fasadrenovering
  • Fönsterrenovering

Vi hjälper dig som privatkund samt fastighetsägare med renoveringsprojekt.

Vi tar oss an stora som små projekt.

Med ledordet "Kunden i fokus" så arbetar vi med en tät kontakt med beställare. Transparens och kommunikation vet vi är väldigt uppskattat bland våra kunder.

Tveka inte att höra av er för en kostnadsfri offert!

info@welunds.se
wwww.welunds.se
Öppet just nu
Lör: 09:00-16:00
Sön: 10:00-14:00

Läs vad 10 kunder tycker om Welunds Projekt & Entreprenad AB

• 2020-10-02

Henrik N skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    Anlitade Welunds Projekt & Entreprenad AB för att renovera ett tak och vi fick från början en tydlig offert och bra bemötande.
    Mycket stort kundfokus samt samverkan med oss som kund.
    Allt dokumenterades och vi hade en mycket bra dialog under hela bygget. Bilder skickades både inför och efter olika alla moment samt information om progressen eller upptäckta problem.
    Allt sköttes som överenskommit och när arbetet var klart städades det upp ordentligt och vi har absolut ingenting att klaga över.
    Kände fullt förtroende från början till slut och delaktighet!
    Har redan under bygget rekommenderat Welunds och vi kan varmt rekommendera WelundsProjekt & Entreprenad AB. Läs mer
    2020-10-25 Welunds Projekt & Entreprenad AB svarar Henrik N
    Tack för att vi fick hjälpa er med takomläggningen.
  • 2020-09-30

Inger G skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    Vi köpte en takrenovering med taksäkerhet.
    Mycket bra bemötande. Lätt att komma i kontakt med och snabb återkoppling.
    Bra dokumentation av arbetet.
    Vi kan självklart rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • 2020-08-30

Kriss L skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    Welunds har gjort lagt ett nytt tak åt oss och vi är otroligt nöjda.
    Daglig kommunikation gjorde att det kändes som vi var med hela tiden. Jojje är en väldigt duktig projekt ledare.
    Tomten lämnades också väldigt fint och välstädad efter avslutat jobb.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
    2020-10-25 Welunds Projekt & Entreprenad AB svarar Kriss L
    Tack för att vi fick äran att lägga om detta fina tak. 1-kupigt Vittinge-lertegel är ett nöje att få jobba med.
  • 2020-07-29

Alexey T skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    Welunds gjorde en takrenovering åt oss inklusive installation av taksäkerheten, nya plåtdetaljer och renovering av befintliga plåt. Hela processen från en offert till slutstädning var professionellt utförd och tydligt kommunicerat.
    Starkt rekommenderat! Läs mer
  • 2020-07-13

Charlotte v skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    Det man önskar sig när man tar in hjälp är en tydlig offert, rak och återkommande kommunikation, fokus på att hitta dom bästa lösningar, en faktura utan överraskningar och framförallt ett väldigt bra resultat. Allt det fick jag när jag valde Welunds Projekt & Entreprenad. Vid avslut fick jag slutgenomgång och garantibevis. Hela vägen har det känts trygg och proffsigt. Projektledaren Jojje är otroligt enkel att ha att göra med. Varma rekommendationer Läs mer
    2020-07-13 Welunds Projekt & Entreprenad AB svarar Charlotte v
    Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er att renovera taket och era tak och fasadplåtar. Mvh Jojje, Welunds
  • 2020-05-12

Johan N skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    En mycket bra kundupplevelse, från början till slut. Tydlig och detaljerad offert, som följdes upp av professionell projektledning, löpande kommunikation och genuint intresse i att göra mig som kund nöjd. Jag kan varmt rekommendera Welunds Projekt & Entreprenad! Läs mer
  • 2020-04-22

Pontus B skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    Vi behövde förbättra vår inomhusluft i huset och beställde en ventilationsinstallation.
    Welunds har varit enkla och proffsiga att ha och göra med från första kontakt. Alltid snabba på att återkoppla. Kan varmt rekommendera dom Läs mer
  • Farzad T

2020-04-22

Farzad T skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    Welunds hjälpte oss att få bättre luftflöden i lägenheten genom att sätta in fler freshventiler i fasad samt ventiler i fönster. Proffsig och tydlig kommunikation av projektledare Jojje. Offert och slutfaktura stämde överens på öret. Rekommenderar starkt Welunds! Läs mer
  • 2020-04-21

Johan L skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    Vi anlitade Welunds projekt & Entrepenad AB för att byta vårt tak. Vi fick ett väldigt bra och trevligt bemötande redan från start, vi fick svar på våra frågor vi hade innan vi skrev kontrakt och vi hade en väldigt bra dialog genom hela byggets gång.

Vi blev informerade inför och efter varje moment, vi fick veta exakt vad som skulle ske, och vi fick en genomgång hur det hade gått vid varje moment och Vi fick se bilder på vad som hade gjorts.

Byggarbetarna höll det städat och snyggt hela tiden, dom lämnade aldrig utan att städa upp efter sig, dom kom i tid på morgonen, och påbörjade aldrig något utan att avsluta. Vi behövde aldrig vara oroliga att dom skulle lämna taket otätt över natten.

Vi kände oss delaktiga i hela processen och vi är jättenöjda med resultatet och valet av firma. Vi kan varmt rekommendera Welunds Projekt & Entrepenad. Läs mer
  • Carl Ove J

2020-04-20

Carl Ove J skrev om Welunds Projekt & Entreprenad AB
    Vi sökte en samarbetspartner som kunde hjälpa oss med takomläggningar.

Welunds presenterade en tydlig och proffsig offert på detta och det kändes bra redan från första mötet med Jojje.

Arbetet utfördes på utsatt tid och resultatet blev minst lika bra som utlovat.

Ett tegeltak på ca 250kvm samt ett plåttak på ca 200kvm lades om.

Vi kan starkt rekommendera Welunds som partner.

/Calle , CMJ Bygg Läs mer
    Welunds Projekt & Entreprenad AB gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte