West-Tech

Karlagatan 28, 416 61 Göteborg — Visa karta

Mitt namn är Torbjörn TB Hillberg och West-Tech är min nystartade firma som jag driver utifrån Västra Götaland med säte i Olskroken i Göteborg samt i Rönnäng på Tjörn. Kreativitet är både verktyget och navet i min verksamhet. Min främsta styrka ligger i att jag kan erbjuda en helhetslösning för mina kunder och engagerat bearbeta de olika delarna att fungera i symbios med varandra – detta resulterar i att den totala effekten blir avsevärt mer slagkraftig. Upprättar vi ett samarbete behöver ni ingen tredje part helt enkelt.

Jag skapar tydliga resultat i de medier som passar både mina kunders verksamheter och plånböcker. Min kompetens grundar sig i mitt sinne för kreativitet och kommunikation samt stora intresse för entreprenörskap. Jag strävar alltid efter att leverera material av mycket hög kvalité - oavsett om det handlar om strategier, logotyper, grafiska profiler, webbplatser, marknadsföring, trycksaker, varumärkesuppbyggande eller produktutveckling.

Via hemsidan kan ni läsa mer om verksamheten samt ta del av prisuppgifter.
Varmt välkomna att höra av er!
Mån-Lör: 07:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 32 kunder tycker om West-Tech

• Timo K
    Timo K skrev om West-Tech
    Professionellt, Mycket bra service.
  • Michael S
    Michael S skrev om West-Tech
    West-Tech hjälpte mig ta fram Logotyp till mitt företag. Torbjörn skrev alltid utförliga email med förklaringar på de förslag han skapat. Jag fick alltid ett professionellt bemötande och jag upplevde att Torbjörn jobbade hårt för att göra mig nöjd. Jag rekommenderar detta företag.
  • Charles H
    Charles H skrev om West-Tech
    Proffsigt bemötande.
    Snygg och modern design.
    Vi har fått hjälp med hemsida, visitkort mm.
  • Emil H
    Emil H skrev om West-Tech
    West-Tech hade ett trevligt bemötande och lyssnade verkligen på vad jag ville förmedla med designen på loggan. Jag kan inte annat än att rekommenderar företaget starkt.
  • Mathias M
    Mathias M skrev om West-Tech
    Jag vände mig till West-Tech för få hjälp med att ta fram en logotyp, jag fick snabbt förtroende för Torbjörn vilket gjorde att jag tryggt kunde låta honom leda mig genom den, för mig svåra, kreativa processen, och sedermera fick han även göra om hela min hemsida och webblösning.
    Jag är fantastiskt nöjd, långt över förväntan.
    Tack vare sin lyhördhet, noggrannhet och skickliga kommunikation kommer West-Tech vara min partner varje gång jag behöver hjälp med marknadsföring, grafik eller kampanjer.

www.monz.se
  • Emelie S
    Emelie S skrev om West-Tech
    West-Tech hjälpte mig med filmskapande samt som mingelfotograf i samband med Östra sjukhusets kirurg-klinikfest 2017. Professionell, punktlig och supertrevlig. Skulle rekommendera alla dagar i veckan.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om West-Tech
    Vi är mycket nöjda med företaget.Resultatet blev över våra förväntningar. Mycket nöjda med foto som var utöver alla förväntningar vi hade. Vi vill verkligen rekommendera detta företaget.
  • Retro D
    Retro D skrev om West-Tech
    West-Tech var snabb och lyhörd när vi behövde uppdatera hemsidan med ny info. samt byte av logotyp och SEO. Effektiv och prisvärd. Rekommenderas starkt! www.retrodisco.se
  • Patrik H
    Patrik H skrev om West-Tech
    Har byggt vår hemsida, mycket nöjda👍😃
  • Affe F
    Affe F skrev om West-Tech
    Seriös företag som tar hand om sina kunder.
  • David B
    David B skrev om West-Tech
    West-tech har levererat ifrån börjar till slut - det finns bara ett betyg och det är utan tvekan 5 av 5 möjliga! Stort tack

// VME MÅLERI
    David Berggren
  • Niclas J
    Niclas J skrev om West-Tech
    Fantastisk servicenivå och riktigt bra resultat. Fått hjälp med att ta fram logotyp, grafisk profil och hemsida. Mycket bra input och uppslag och texterna till hemsidan blev bättre än jag själv kunde beskriva min verksamhet. Snabb och bra återkoppling när det funnits frågor och resultatet har helt klart överträffat mina förväntningar när vi började arbetet.
    Kan ge mina varmaste rekommendationer till att anlita West-Tech.
  • Max H
    Max H skrev om West-Tech
    Hög kvalitet på tjänster och väldigt tillmötesgående. Löser det mesta. Som ofta återkommande kund kan jag varmt rekommendera West-Tech.
  • Nathalie A
    Nathalie A skrev om West-Tech
    Snabb från samtal till offert till leverans. Överträffar våra förväntningar väl och vi är alltid nöjda med resultatet. Vi uppskattar vårt samarbete med Torbjörn och han är en stark extern resurs som hjälper oss att nå våra marknadsmål.
    Hälsningar
    Nathalie & Karolina
  • Roberth G
    Roberth G skrev om West-Tech
    West-Tech har hjälpt till med att fixa en logga och sen varit en stor hjälp med att förändra vår hemsida. Bemötandet från början till slut har varit proffsigt och han var mycket kompetent för uppgiften och vi kommer säkert att anlita honom mer framöver.
  • Mats K
    Mats K skrev om West-Tech
    Vi kontaktade Torbjörn på West-Tech när vi utvecklade en produkt då han bidrog med konceptvisualisering, ritningar osv. Samarbetet fortskrider och vi är helnöjda. Stort driv och engagemang.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om West-Tech
    West-Tech kan jag varmt rekommendera. De tog fram både ny logga och hemsida till oss.

Ett mycket professionellt bemötande och hög kompetens. Kommer garanterat att nyttja deras tjänster i framtiden igen.
  • Ragip H
    Ragip H skrev om West-Tech
    Hej

Jag kan recommendera WestTech och Torbjörn han är mycket bra att samarbeta med och har väldigt bra tillvägagångssätt i sitt designarbete lyhörd flitig och jätte duktig på design.

Vill du ha en bra samarbetspartner till ett bra pris tycker jag du ska vända dig till Torbjörn på www.west-tech.se

Hälsningar/David Halilovic at Lps
  • Mariana L
    Mariana L skrev om West-Tech
    Proffesionell och snabb hjälp med kreativa förslag och idéer. Fick väldigt bra bemötande och resultatet av arbetet blev över förväntat.
  • David B
    David B skrev om West-Tech
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Fick hjälp med en helhetslösning med webbsida, foto och logotyp. Kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas!
  • Lousie D
    Lousie D skrev om West-Tech
    West-Tech håller en hög kvalité och professionalitet på utfört arbete. West-Tech är väldigt mån om att det ska bli en bra slutprodukt. Torbjörn är väldigt lätt att ha och göra med och ger snabb återkoppling under arbetets gång.

Jag kommer vända mig till West-Tech i framtiden!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om West-Tech
    Torbjörn är fantastiskt kreativ och ambitiös - egenskaper som avspeglas i hans verksamhet. Rekommenderas starkt!
  • Josipa W
    Josipa W skrev om West-Tech
    Gott bemötande och idérikt med kompetent personal
  • Jesper A
    Jesper A skrev om West-Tech
    Trevligt bemötande, perfekt resultat!
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om West-Tech
    Ett toppen bolag som har snabb respons, finemang personal, god kundkunskaper och toppen resultat.
  • Aso N
    Aso N skrev om West-Tech
    Väldigt bra företag
    Punkligt , alltid svarar på samtal och mail
    Recomenderas väldigt stark
    Aso nuri
    Eco trafikskola
  • Jonas T
    Jonas T skrev om West-Tech
    Proffsig, lyhörd och snabb. Kan inte bli mycket bättre.
  • Eric D
    Eric D skrev om West-Tech
    Väldigt professionell och kreativ. Kan verkligen rekommendera tjänsterna!

• Mikael J
    Mikael J skrev om West-Tech
    Bra bemötande, hög kompetensgrad och i allmänhet ett ypperligt val när det gäller design.
  • Eric E
    Eric E skrev om West-Tech
    Mycket professionell och bra service
  • Jari K
    Jari K skrev om West-Tech
    Mycket proffsigt å vänligt bemötande.
  • Sebastian C
    Sebastian C skrev om West-Tech
    Bra och snabb återkoppling kring arbete. Även väldigt flexibel och kundorienterat tänk.
    Rekommenderas varnt!

Karlagatan 28, 416 61 Göteborg