Rekommenderat företag 2016 - West-Tech

West-Tech

Karlagatan 28, 416 61 Göteborg — Visa karta

Mitt namn är Torbjörn TB Hillberg och West-Tech är min nystartade firma som jag driver utifrån Västra Götaland med säte i Olskroken i Göteborg samt i Rönnäng på Tjörn. Kreativitet är både verktyget och navet i min verksamhet och min främsta styrka ligger i att jag kan erbjuda en helhetslösning för mina kunder och engagerat bearbeta de olika delarna att fungera i symbios med varandra – detta resulterar i att den totala effekten blir avsevärt mer slagkraftig. Upprättar vi ett samarbete behöver ni ingen tredje part helt enkelt.

Jag skapar tydliga resultat i de medier som passar både mina kunders verksamheter och plånböcker. Min kompetens grundar sig i mitt sinne för kreativitet och kommunikation samt stora intresse för entreprenörskap. Jag strävar alltid efter att leverera material av mycket hög kvalité - oavsett om det handlar om analyser, koncept och idéer, logotyper, grafiska profiler, trycksaker, reklamkampanjer, webbplatser, digitala- och sociala strategier, varumärkesuppbyggande eller produktförstärkning.

Via hemsidan kan ni läsa mer om verksamheten.
Varmt välkomna att höra av er!
Mån-Lör: 07:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om West-Tech

• Roberth G
    Roberth G skrev om West-Tech
    West-Tech har hjälpt till med att fixa en logga och sen varit en stor hjälp med att förändra vår hemsida. Bemötandet från början till slut har varit proffsigt och han var mycket kompetent för uppgiften och vi kommer säkert att anlita honom mer framöver.
  • Mats K
    Mats K skrev om West-Tech
    Vi kontaktade Torbjörn på West-Tech när vi utvecklade en produkt då han bidrog med konceptvisualisering, ritningar osv. Samarbetet fortskrider och vi är helnöjda. Stort driv och engagemang.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om West-Tech
    West-Tech kan jag varmt rekommendera. De tog fram både ny logga och hemsida till oss.

Ett mycket professionellt bemötande och hög kompetens. Kommer garanterat att nyttja deras tjänster i framtiden igen.
  • Ragip H
    Ragip H skrev om West-Tech
    Hej

Jag kan recommendera WestTech och Torbjörn han är mycket bra att samarbeta med och har väldigt bra tillvägagångssätt i sitt designarbete lyhörd flitig och jätte duktig på design.

Vill du ha en bra samarbetspartner till ett bra pris tycker jag du ska vända dig till Torbjörn på www.west-tech.se

Hälsningar/David Halilovic at Lps
  • Mariana L
    Mariana L skrev om West-Tech
    Proffesionell och snabb hjälp med kreativa förslag och idéer. Fick väldigt bra bemötande och resultatet av arbetet blev över förväntat.
  • David B
    David B skrev om West-Tech
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Fick hjälp med en helhetslösning med webbsida, foto och logotyp. Kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas!
  • Lousie D
    Lousie D skrev om West-Tech
    West-Tech håller en hög kvalité och professionalitet på utfört arbete. West-Tech är väldigt mån om att det ska bli en bra slutprodukt. Torbjörn är väldigt lätt att ha och göra med och ger snabb återkoppling under arbetets gång.

Jag kommer vända mig till West-Tech i framtiden!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om West-Tech
    Torbjörn är fantastiskt kreativ och ambitiös - egenskaper som avspeglas i hans verksamhet. Rekommenderas starkt!
  • Josipa W
    Josipa W skrev om West-Tech
    Gott bemötande och idérikt med kompetent personal
  • Jesper A
    Jesper A skrev om West-Tech
    Trevligt bemötande, perfekt resultat!
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om West-Tech
    Ett toppen bolag som har snabb respons, finemang personal, god kundkunskaper och toppen resultat.
  • Aso N
    Aso N skrev om West-Tech
    Väldigt bra företag
    Punkligt , alltid svarar på samtal och mail
    Recomenderas väldigt stark
    Aso nuri
    Eco trafikskola
  • Jonas T
    Jonas T skrev om West-Tech
    Proffsig, lyhörd och snabb. Kan inte bli mycket bättre.
  • Eric D
    Eric D skrev om West-Tech
    Väldigt professionell och kreativ. Kan verkligen rekommendera tjänsterna!

• Mikael J
    Mikael J skrev om West-Tech
    Bra bemötande, hög kompetensgrad och i allmänhet ett ypperligt val när det gäller design.
  • Eric E
    Eric E skrev om West-Tech
    Mycket professionell och bra service
  • Jari K
    Jari K skrev om West-Tech
    Mycket proffsigt å vänligt bemötande.
  • Sebastian C
    Sebastian C skrev om West-Tech
    Bra och snabb återkoppling kring arbete. Även väldigt flexibel och kundorienterat tänk.
    Rekommenderas varnt!

Karlagatan 28, 416 61 Göteborg