West-Tech

5.0 i betyg av av 47 omdömen
Mitt namn är Torbjörn TB Hillberg och West-Tech är min nystartade firma som jag driver utifrån Västra Götaland med säte i Lunden i Göteborg samt i Rönnäng på Tjörn. Kreativitet är både verktyget och navet i min verksamhet. Min främsta styrka ligger i att jag kan erbjuda en helhetslösning för mina kunder och engagerat bearbeta de olika delarna att fungera i symbios med varandra – detta resulterar i att den totala effekten blir avsevärt mer slagkraftig. Upprättar vi ett samarbete behöver ni ingen tredje part helt enkelt.

Jag skapar tydliga resultat i de medier som passar både mina kunders verksamheter och plånböcker. Min kompetens grundar sig i mitt sinne för kreativitet och kommunikation samt stora intresse för entreprenörskap. Jag strävar alltid efter att leverera material av mycket hög kvalité - oavsett om det handlar om strategier, logotyper, grafiska profiler, webbplatser, marknadsföring, trycksaker, varumärkesuppbyggande eller produktutveckling.

Via hemsidan kan ni läsa mer om verksamheten samt ta del av prisuppgifter.
Varmt välkomna att höra av er!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 47 kunder tycker om West-Tech