West-Tech

West-Tech

Ring 070-727 51 27 www.west-tech.se

Mitt namn är Torbjörn TB Hillberg och West-Tech är min nystartade firma som jag driver utifrån Västra Götaland med säte i Lunden i Göteborg samt i Rönnäng på Tjörn. Kreativitet är både verktyget och navet i min verksamhet. Min främsta styrka ligger i att jag kan erbjuda en helhetslösning för mina kunder och engagerat bearbeta...

47 omdömen om West-Tech

Linn J
Skrev om West-Tech

Fantastisk service och en och bra kunskap och känsla om grafisk design! Lyhörd på kundens tankar och behov, vilket alltid sätts i första behov! Tack för ett bra arbete. Kommer gärna tillbaka!

Danielle E
Skrev om West-Tech

Snyggaste loggan av bästa företaget!! Tack så jättemycket!!

Linnea G
Skrev om West-Tech

Fantastisk hjälp med vår logga! Vi fick hjälp med den kreativa biten samt hjälp med de små detaljerna som gör helheten. TACK!

Lennart B

Sammanfattning: Utmärkt service

Linda J
Skrev om West-Tech

Jag är väldigt tacksamför hjälpen vi fått från west tech. Vi fick hjälp snabbt och smidigt. Beställningen överträffade våra förväntningar och vi är oerhört tacksamma!

Linn G
Skrev om West-Tech

Hjälpte oss på vår Klinikfest! Sjukt professionell och grymt bemötande!

Ulrika H
Skrev om West-Tech

Vi har anlitat West-Tech dels för att bygga vår hemsida soberent.se och med fortsatt hjälp att utveckla sidan utefter våra behov. Bland annat undersida för personer att skickain cv och jobbansökan. Vi är fantastiskt nöjda över sidans utformning, bilder, text och utseende! West-Tech förstod direkt hur vi vill framställa vårt företag. West-tech har även sett över sidans brandväggar osv. Vi har också precis bokat West-techs hjälp med att optimera vår hemsida så att den får en bra placering när presumtiva kunder söker på google....

Albin C
Skrev om West-Tech

Vi anlitade West-Tech för att bland annat designa en logotyp och skapa en hemsida för vår verksamhet. Vi är riktigt nöjda med resultatet och ser fram emot ett långt samarbete. Gott bemötande och stort engagemang.

Johan A
Skrev om West-Tech

Jag kan rekommendera Torbjörn Hillberg på West-Tech till alla som vill ha hjälp med grafisk design och webdesign. Professionell och trevlig service sedan första kontakt.

Dan B
Skrev om West-Tech

Vi är väldigt nöjda med West-Tech både sett till resultat och kommunikation men även för stort engagemang och förmåga att leverera vid pressat tidsschema. Rekommenderar företaget för er som vill ha en kompetent samarbetspartner för grafisk design, webbdesign och allt där kring. Med vänlig hälsning, Brunbäcks Truckservice Dan Brunbäck

Johan L
Skrev om West-Tech

Fick utmärkt hjälp kan inte säga annat än fortsätt så här!

Håkan A
Skrev om West-Tech

Utmärkt företag, trevligt och proffsigt att jobba med. Kan verkligen rekommendera West-Tech. Håkan Andersson, Rlt AB

Emelie S
Skrev om West-Tech

Proffsigt bemötande och alltid trevlig. Levererar en produkt som blev över förväntan och inom tidsramen vi kommit överens om! Rekommenderar starkt.

Linnéa S
Skrev om West-Tech

Proffsigt bemötande och ett riktigt bra resultat

Niklas C
Skrev om West-Tech

West-Tech hjälpte oss med att skapa en logga, grafisk profil och hemsida. Väldigt tillmötesgående och snabb respons, rekommenderar starkt West-Tech om ni behöver hjälp inom grafisk design och webbdesign.

Timo K
Skrev om West-Tech

Professionellt, Mycket bra service.

Michael S
Skrev om West-Tech

West-Tech hjälpte mig ta fram Logotyp till mitt företag. Torbjörn skrev alltid utförliga email med förklaringar på de förslag han skapat. Jag fick alltid ett professionellt bemötande och jag upplevde att Torbjörn jobbade hårt för att göra mig nöjd. Jag rekommenderar detta företag.

Charles H
Skrev om West-Tech

Proffsigt bemötande. Snygg och modern design. Vi har fått hjälp med hemsida, visitkort mm.

Emil H
Skrev om West-Tech

West-Tech hade ett trevligt bemötande och lyssnade verkligen på vad jag ville förmedla med designen på loggan. Jag kan inte annat än att rekommenderar företaget starkt.

Mathias M
Skrev om West-Tech

Jag vände mig till West-Tech för få hjälp med att ta fram en logotyp, jag fick snabbt förtroende för Torbjörn vilket gjorde att jag tryggt kunde låta honom leda mig genom den, för mig svåra, kreativa processen, och sedermera fick han även göra om hela min hemsida och webblösning. Jag är fantastiskt nöjd, långt över förväntan. Tack vare sin lyhördhet, noggrannhet och skickliga kommunikation kommer West-Tech vara min partner varje gång jag behöver hjälp med marknadsföring, grafik eller kampanjer. www.monz.se

Emelie S
Skrev om West-Tech

West-Tech hjälpte mig med filmskapande samt som mingelfotograf i samband med Östra sjukhusets kirurg-klinikfest 2017. Professionell, punktlig och supertrevlig. Skulle rekommendera alla dagar i veckan.

Tommy H
Skrev om West-Tech

Vi är mycket nöjda med företaget.Resultatet blev över våra förväntningar. Mycket nöjda med foto som var utöver alla förväntningar vi hade. Vi vill verkligen rekommendera detta företaget.

Retro D
Skrev om West-Tech

West-Tech var snabb och lyhörd när vi behövde uppdatera hemsidan med ny info. samt byte av logotyp och SEO. Effektiv och prisvärd. Rekommenderas starkt! www.retrodisco.se

Patrik H
Skrev om West-Tech

Har byggt vår hemsida, mycket nöjda👍😃

Affe F
Skrev om West-Tech

Seriös företag som tar hand om sina kunder.

David B
Skrev om West-Tech

West-tech har levererat ifrån börjar till slut - det finns bara ett betyg och det är utan tvekan 5 av 5 möjliga! Stort tack // VME MÅLERI David Berggren

Niclas J
Skrev om West-Tech

Fantastisk servicenivå och riktigt bra resultat. Fått hjälp med att ta fram logotyp, grafisk profil och hemsida. Mycket bra input och uppslag och texterna till hemsidan blev bättre än jag själv kunde beskriva min verksamhet. Snabb och bra återkoppling när det funnits frågor och resultatet har helt klart överträffat mina förväntningar när vi började arbetet. Kan ge mina varmaste rekommendationer till att anlita West-Tech.

Max H
Skrev om West-Tech

Hög kvalitet på tjänster och väldigt tillmötesgående. Löser det mesta. Som ofta återkommande kund kan jag varmt rekommendera West-Tech.

Nathalie A
Skrev om West-Tech

Snabb från samtal till offert till leverans. Överträffar våra förväntningar väl och vi är alltid nöjda med resultatet. Vi uppskattar vårt samarbete med Torbjörn och han är en stark extern resurs som hjälper oss att nå våra marknadsmål. Hälsningar Nathalie & Karolina

Roberth G
Skrev om West-Tech

West-Tech har hjälpt till med att fixa en logga och sen varit en stor hjälp med att förändra vår hemsida. Bemötandet från början till slut har varit proffsigt och han var mycket kompetent för uppgiften och vi kommer säkert att anlita honom mer framöver.

Mats K
Skrev om West-Tech

Vi kontaktade Torbjörn på West-Tech när vi utvecklade en produkt då han bidrog med konceptvisualisering, ritningar osv. Samarbetet fortskrider och vi är helnöjda. Stort driv och engagemang. Uppdatering Oktober 2019: Samarbetet oss emellan är nu inne på sitt tredje år och Torbjörn levererar fortfarande material som överträffar våra förväntningar. Senast gjorde vi ett krafttag med vår grafiska profil och utförde en rad aktiviteter med syfte att stärka vårt varumärke. Mottagandet från marknaden har varit rakt igenom positivt...

Marcus A
Skrev om West-Tech

West-Tech kan jag varmt rekommendera. De tog fram både ny logga och hemsida till oss. Ett mycket professionellt bemötande och hög kompetens. Kommer garanterat att nyttja deras tjänster i framtiden igen.

Ragip H
Skrev om West-Tech

Hej Jag kan recommendera WestTech och Torbjörn han är mycket bra att samarbeta med och har väldigt bra tillvägagångssätt i sitt designarbete lyhörd flitig och jätte duktig på design. Vill du ha en bra samarbetspartner till ett bra pris tycker jag du ska vända dig till Torbjörn på www.west-tech.se Hälsningar/David Halilovic at Lps

Mariana L
Skrev om West-Tech

Proffesionell och snabb hjälp med kreativa förslag och idéer. Fick väldigt bra bemötande och resultatet av arbetet blev över förväntat.

David B
Skrev om West-Tech

Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Fick hjälp med en helhetslösning med webbsida, foto och logotyp. Kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas!

Lousie D
Skrev om West-Tech

West-Tech håller en hög kvalité och professionalitet på utfört arbete. West-Tech är väldigt mån om att det ska bli en bra slutprodukt. Torbjörn är väldigt lätt att ha och göra med och ger snabb återkoppling under arbetets gång. Jag kommer vända mig till West-Tech i framtiden!

Jenny J
Skrev om West-Tech

Torbjörn är fantastiskt kreativ och ambitiös - egenskaper som avspeglas i hans verksamhet. Rekommenderas starkt!

Josipa W
Skrev om West-Tech

Gott bemötande och idérikt med kompetent personal

Jesper A
Skrev om West-Tech

Trevligt bemötande, perfekt resultat!

Jonathan T
Skrev om West-Tech

Ett toppen bolag som har snabb respons, finemang personal, god kundkunskaper och toppen resultat.

Aso N
Skrev om West-Tech

Väldigt bra företag Punkligt , alltid svarar på samtal och mail Recomenderas väldigt stark Aso nuri Eco trafikskola

Jonas T
Skrev om West-Tech

Proffsig, lyhörd och snabb. Kan inte bli mycket bättre.

Eric D

Väldigt professionell och kreativ. Kan verkligen rekommendera tjänsterna! Mvh

Mikael J
Skrev om West-Tech

Bra bemötande, hög kompetensgrad och i allmänhet ett ypperligt val när det gäller design.

Eric E
Skrev om West-Tech

Mycket professionell och bra service

Jari K
Skrev om West-Tech

Mycket proffsigt å vänligt bemötande.

Sebastian C
Skrev om West-Tech

Bra och snabb återkoppling kring arbete. Även väldigt flexibel och kundorienterat tänk. Rekommenderas varnt!