Alla kategorier Mataffär Stockholms län Sigtuna Willy:s AB

Nymärsta Torg 3, 195 30 Märsta — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Willy:s AB

• Micke M
    Micke M skrev om Willy:s AB
    Mycket bra mataffär,låga priser och trevlig personal.Kanonbra!!!
  • Anders S
    Anders S skrev om Willy:s AB
    Handlar sällan på Willys numera, en del varor (få!) är billigare där. Känns lite stökigt och inte alltför fräscht heller.
  • Martin L
    Martin L skrev om Willy:s AB
    Tyckte gamla Willys var lite sunkig, men nu efter ombyggnad håller den samma klass, om inte bättre, än en genomsnittlig bra matbutik. Priserna är nästan alltid lägre än Ica, Coop eller Lidl. Trevlig personal. För att få en 5:a behöver priserna pressas lite mer.
  • Nilowisch
    Nilowisch skrev om Willy:s AB
    Märsta suger säkert men Willys i Heron City funkar fint!
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Willy:s AB
    Alltså...
    I ärlighetens namn vet jag inte vart jag ska börja.
    Köttdelen luktade hö. Varuskyltar med endast ordet "sås 8.91 kr" dök upp, helt anonyma, omärkta tunnor med okänt innehåll som KAN ha varit rödbetor staplade i hyllor.
    Efter ca 1 timmes fnissande mellan hyllor och frysdiskar fick jag nog och bestämde mig lite för att aldrig någonsin sätta min fot på Willys igen. Just då gällande Willys i Märsta, för trots deras nyrenoverade lokal med shiny new diskar så gav det ett så otroligt oseriöst intryck att ha en matbutik med skumma, buckliga burkar och felstavade prislappar.
    Inte okej.
    Simon, Simon, Andreas, Andreas, Lisa N gillar detta