Alla kategorier Mataffär Kronoberg Växjö Willy:s AB

Skogsuddevägen 1, 352 51 Växjö — Visa karta

Läs vad 61 kunder tycker om Willy:s AB

• Andreas A
    Andreas A skrev om Willy:s AB
    Bra urval och brett sortiment. Finns både dyra och billiga varor.
    Tycker dock själv att deras kött avdelning kunde vara ett snäpp vassare med tanke på deras tv reklam om att deras kött avdelning skall vara bäst. Därav får dom bara 4 Recos av 5 möjliga.
    Personalen är alltid pigg och hjälpsam och upplägget i butiken är bra.
  • Michel C
    Michel C skrev om Willy:s AB
  • rebecka e
    rebecka e skrev om Willy:s AB
    willys är ju willys, det är billigt och lite rörigt. Jag går alltid vilse och det är aldrig några märken man känner igen. . men det är ju willys, lite längre bort lite billigare men stegen dit är långa och tråkiga.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Willy:s AB
    Willys har vad som känns likt med "kontrollerad kaos". Mycket av vårorna som finnns ligger i ordning och det känns som det inte finns någon direkt koll på vad som är färskt och inom hållbarhets datum. Väger man detta mot grannen ica som är dyrare och mer kontrollerad, finner man inte något värde i att cykla de där 300 meterna.
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Willy:s AB
    Willy´s i Växjö har allt man kan behöva när det gäller mat, riktigt bra sortiment. Dessutom har butiken stadens lägsta matpriser och mycket trevlig personal.
  • linn e
    linn e skrev om Willy:s AB
    nära o bra läge för en students trötta fötter. har ett stort utbud o bjuder alltid på något gott;)
  • sara c
    sara c skrev om Willy:s AB
    En mycket trevlig matbutik med mycket För oss studenter vid växjö universitet är detta ställe heaven! trevlig och hjälpsam personal. Mat är något som vi alla är beroende av och varför då inte handla den så billiigt som möjligt? Willys har ALLT, fast med låga priser.
  • Dan H
    Dan H skrev om Willy:s AB
    Willys i växjö ligger väldigt bra och nära, ett bra stortiment samt väldigt bra priser. Här hittar du allt för middagen, festen, grillningen eller myskvällen.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Willy:s AB
    Nära och bra, framförallt billigt. Jag föredrar Willys framför andra stormarknader för att de "bara" har mat, i alla fall är mest koncentrerade på det. Trevlig butik, lätt att hitta.
  • Kim L
    Kim L skrev om Willy:s AB
    Bra mat affär nära Universitetet i Växjö. Inga problem att använda benen, eller cyckeln ifall man itne känner för att gå, när man vill ta sig hit från Campus. Här finns alltid allt som jag personligen behöver i matväg och priserna är resonliga.
  • Linn J
    Linn J skrev om Willy:s AB
    Kanonbra mataffär som ligger nära Campus. Jättestort utbud och bra priser. Passa er dock lite för willys egna produkter.. Det är värt att betala några kronor extra för godare mat!
  • christoffer f
    christoffer f skrev om Willy:s AB
    mataffären för den fattige studenten. priserna är riktigt bra och utbudet ska vi inte tala om och framför allt grönsaksavdelninge. och framför allt är det gångavstånd till willys ifrån campus i växjö. så vill du som student spara pengar är willys det självklara valet.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Willy:s AB
    Bra stor butik med stort utbud. Perfekt för en student som kanske letar i det lite billigare sortimentet. Det är bra att de har så många olika prisklasser så man själv kan välja var man vill ligga på för pris när man handlar en vara.
  • Elin J
    Elin J skrev om Willy:s AB
    En stor matbutik med ett stort utbud! Med gångavstånd från campus är den mycket populär bland studenterna. Det är sällan kö då det ofta finns många kassor öppna. Personalen kunde vara revligare men är hjälpsamma då man frågar efter något.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Willy:s AB
    Ett väldigt bra val om du vill ha stor variation. Om du vill ha lite finare mat så finns det, vill du ha mer student vänlig mat så finns det alltid alternativ som är snäll mot plånboken. Bra läge sett till campus!
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Willy:s AB
    Fin och bra butik, med ett stort utbud på varor. Nära avstånd ifrån campus. Butikspersonalen är trevliga och har god kunskap kring de produkter som de säljer.
  • Teresia T
    Teresia T skrev om Willy:s AB
    Fräsch butik med riktigt bra priser och det allra mesta man kan tänkas behöva. Dessutom mkt bra läge, bara några minters promenad från campus!
  • Robin F
    Robin F skrev om Willy:s AB
    Fräsh matbutik för att vara en Willys. Väl anpassad för studenter.
  • Jasenko A
    Jasenko A skrev om Willy:s AB
    Skitbra utbud har en galet god italiensk glass som slår Ben and Jerrys med hästlängder! omöjlig att strunta i när man väl är där! en bit från campus är väl de ända negativa när man storhandlar! och alltid kort kötid!
  • Robin A
    Robin A skrev om Willy:s AB
    Willys erbjuder precis vad de står för, billiga varor med ett stort utbud. Affären är perfekt för oss studenter som inte har allt för mycket pengar att använda oss av, dessutom en mycket trevlig personal.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Willy:s AB
    Perfekt läge för oss studenter som vill handla både billigt med ett förhållandevis stort utbud. Stort plus till en bra frukt/grönt-avdelning. Många kassor som ger kort kötid!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Willy:s AB
    Willys är kanon för oss studenter, det ligger beläget nära campus och kan erbjuda billig och bra mat. Deras frukt- och gröntavdelning är i toppklass.
  • Julia M
    Julia M skrev om Willy:s AB
    Perfekt när det är dags för storhandling, speciellt för studenter utan bil. Grymt billigt och stort. Har allt från köttfärs till strandleksaker till köksgrejer.
  • Per A
    Per A skrev om Willy:s AB
    Det är hit studenterna på campus oftast tar sig när det är dags att handla. Ligger på gångavstånd och har allt man behöver till bra priser, fruktavdelningen brukar ofta vara riktigt bra. Även öppettiderna är helt ok.
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Willy:s AB
    Stor butik som i stort sett har allt, perfekt ställe att storhandla på och man tjänar in många kronor som student genom att ta sig hit. Många kassor öppna så det bildas sällan långa köer.
  • Erik J
    Erik J skrev om Willy:s AB
    Willys i Växjö är den absolut fräschaste Willys butiken jag har varit på. Tidigare tveksam till denna mataffär men butiken i Växjö har bra utbud, ok priser och dessutom en frukt och grönsaksdisk som överträffar de andra matbutikerna som finns i närheten av Campusområdet.
  • jocke h
    jocke h skrev om Willy:s AB
    Willys är räddningen för studenter. Här finns det mesta du kan önska till ett förmånligt pris. Mycket fresh frukt- och gröntavdelning. Ligger nära campus.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Willy:s AB
    Willy är en stor matbutik med ett mycket stort och bra utbud så man lätt kan hitta allt som man behöver i samma affär. De har även bra priser och öppettider.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Willy:s AB
    Väldigt bra läge om man bor på Campus. Det finns alla sorters mat, dem har en väldigt fresh och stor frukt och grönsaksavdelning. Den enda nackdelen är att kött brukar vara dyrt där.
  • Astrid O
    Astrid O skrev om Willy:s AB
    Här kan även vi studenter handla god mat utan att hela CSN ryker! Ett stort utbud till billiga priser!Här kan den snåle välja eldorado och finsmakaren Willys egna märke :)
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Willy:s AB
    En bra butik för studenter med sitt nära läge till campus och billiga varor. Vill du dryga ut studentkassan är willys ett bra alternativ där du hittar det mesta. Särskilt frukt och grönsaksavdelningen, där det alltid finns fräsha saker.
  • Christer M
    Christer M skrev om Willy:s AB
    Bra butik med bland annat bra frukt och grönt och rymliga lokaler dessutom på lagom gångavstånd från universitetet. Det bästa alternativet för den prismedvetna.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Willy:s AB
    Ligger på gångavstånd från campus och valet för de flesta studenter som ska handla mat. Bra priser och helt ok sortiment. Hjälpsam personal och fräscha lokaler.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Willy:s AB
    Willysbutiken får ett stort plus tack vare att det ligger så pass nära campus i Växjö. Priserna är bra gentemot konkurrenterna MAXI coh Citygross och utbudet är även det bra. Personalen är tillmötesgående och utbudet är någorlunda bra. Dock är det ofta långa köer vid kassorna.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Willy:s AB
  • Nicklas H
    Nicklas H skrev om Willy:s AB
    Ett måste för alla studenter, stort sortimen till ett relativt lågt pris. Även gångavstånd ifrån campus i växjö så definitivt ett bekvämt och prisvärt alternativ!
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Willy:s AB
    willys är valet när mat ska inhandlas för en student. har allt men tyvärr ganska dåliga på att ha rättvisemärkta varor.
  • Jonathan K
    Jonathan K skrev om Willy:s AB
    Billig mat är bra för student plånboken, men det är också allt.
  • Eva W
    Eva W skrev om Willy:s AB
    Tummen upp för Willys i Växjö! Billigare mat, många märken att välja mellan, stor risk att träffa folk man känner och inte minst trevlig personal. Oftast finns det mycket personal på golvet som alltid har stenkoll och kan guida och tipsa om alla möjliga saker, bland annat deras stora utbud bland specialprodukter.
  • Christoffer  W
    Christoffer W skrev om Willy:s AB
    willys är stället dit studenterna vallfärdar för att få tag i lite billigare mat. det finns allt att välja på och lokalerna är fräscha. här har de även specialvaror och ett väldigt stort utbud! här ska man gå om man behöver storhandla och inte har en chefslön
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Willy:s AB
    Vad mer kan vi studenter önska oss? haha, willys ligger på perfekt cykelavstånd med bra utbud och varor till bra priser. passar perfekt för våra plånböcker. personalen är oxå alltid trevlig och tillmötesgående!
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Willy:s AB
    Ligger nära till hands. Bra affärskoncept!
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Willy:s AB
    En väldigt bra mat affär med både lite dyrare o mer kvalitativa produkter och även lite billigare alternativ. En stor butik med mycket att välja på. Det finns dessutom lite vitvaror och andra produkter att köpa. Läget är väldigt bra då det ligger strax utanför city. Överlag en väldigt bra affär som jag varmt rekomenderar.
  • Emma M
    Emma M skrev om Willy:s AB
    Mycket bra livsmedelsbutik nära campus vilket är mycket bra. Inte nog med att det är nära, det är en stor, luftig och fräsh butik och framförallt är det billigt särskilt om du väljer kedjans egna märke. Passar alltså studentens plånbok perfekt. grönsaker samt mejeri har de delat in små egna avdelningar (rum) vilket är mycket bra.Allt är välorganiserat och du finner det du söker. Helt klart godkänd affär på helt perfekt plats.
  • Olof R
    Olof R skrev om Willy:s AB
    Bra ställe nära campus i växjö men kunde haft lite fräschare grönsaker osv, men annars bra!
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Willy:s AB
    Bra, billigt, snabbt! Det bästa med Willys är att det är billigt. De har även snygga förpackningar tycker jag.
  • Filip S
    Filip S skrev om Willy:s AB
    Jag tycker willys är ett bra företag för mig som student då jag kan köpa mat billigare än i andra livsmedelsaffärer. Utbudet är tillräckligt och man kan hitta allt man behöver.
  • Lina M
    Lina M skrev om Willy:s AB
    När man kommer in på willys är det lätt att hitta sina livsmedel eftersom det är välorganiserat. Dessutom är det bra matvaror till ett bra pris. Det man hade kunnat förbättra hade varit blomsteravdelningen vid ingången eller ta bort den helt eftersom blomsterlandet ligger alldeles bredvid.
  • Helena O
    Helena O skrev om Willy:s AB
    Denna matkedja satsar på de låga priserna med ett stort utbud av flertalet märken. För mig som student känner jag extra av kostnaden av maten jag köper, därför måste jag vara smart och helst storhandla för att dessutom spara tid. Willys i Växjö ligger på gångavstånd till universitet, vilket underlättar för oss som studenter att snabbt och smidigt handla maten vi är i behov av.
  • Max S
    Max S skrev om Willy:s AB
    bra priser och ett fint utbud. stora variationer av märken, från billigare lite skräpigare till det lite dyra och lite finare

Skogsuddevägen 1, 352 51 Växjö