Wirén Bygg Aktiebolag

Wirén Bygg Aktiebolag

wirenbygg.se
  • Badge2023

Wirén bygg aktiebolag grundades i början av 2021 och har snabbt blivit en lönsam aktör inom byggbranschen som fokuserar på hållbarhet. Vårt främsta fokus är alltid att du som kund är 100% nöjd. Med årtionden av samlad erfarenhet inom byggsektorn, erbjuder vi ett brett utbud av professionella tjänster för att möta dina unika...

21 omdömen om Wirén Bygg Aktiebolag

Jerry T
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Anlitade Wirén Bygg för byte av tak med närliggande arbeten. Trevlig och korrekt dialog och vi är överlag nöjda med utfört arbete.

Hsb S
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Wiren bygg AB gav intryck redan vid första kontakt att vara en seriös entreprenör. Arbete som bestod av att byta ett antal takfönster gjordes på ett professionellt sätt av engagerade och noggranna hantverkare.

Andreas N
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Bra och enkla att ha och göra med..

Pål L
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Trevlig och kunnig personal. Hållit tider och budget och lätta att ha att göra med. Rekommenderas starkt!

Fredrik S
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Haft Wirén bygg här för total renovering av vår Skånelänga och även anlitat dom vidare för diverse mindre projekt. Alltid bra bemötande och arbetena klara inom utlovad tid.

Claes J
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Bra byggprocessen. Tider och budget hölls och eventuella extra tillkommande arbeten beslutades i dialog. Mycket nöjd.

Daniel M
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Har bara bra erfarenheter av Wiren Bygg. Alltid trevligt bemött av hantverkarna, lösnings orienterande och lämnar alltid ett välutfört jobb bakom sig. Tack för ett gott samarbete!

Ellin K
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Våra varmaste rekommendationer till Dick och hans team. Anlitade de för att få utfört en tillbyggnad på vårt enplanshus och från första mötet till slutfört arbete har det hela tiden känts rätt. Mycket noggranna, proffsiga och trevliga hantverkare. Personliga i sitt bemötande, kommer med tips och råd för bästa lösningar och stämmer löpande av med oss som kund. Enkel, snabb och smidig kommunikation hela vägen. Vi är mer än nöjda och kommer utan tvekan att anlita de igen för framtida renoveringar.

Lena J
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Verkligen proffsig firma som återkopplar snabbt och vill kundens bästa. Hantverkarna var kunniga, punktliga och gjorde ett fantastiskt jobb. Jag anlitade firman för att renovera ett läckande tak samt renovering av hall med dörr och fönsterbyte. Jag kan verkligen rekommendera Wirén Bygg AB.

Kenneth S
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Läcka i tak Kunnig personal inspekterade och skrev instruktion på vad som skulle göras. Personal stack i mellan andra jobb och kunde hjälpa mig, trots att dom hade fullt. Fakturan var dock fel, men det rättade dom till efter påpekande. Bra att ha att göra med.

Stefan N
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Mindre utbyggnad. Planerade bra och höll tidsplan. Kom med bra förslag på lösningar.

Rebecca H
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Väldigt trevligt bemötande och personer som utförde arbetet. Även bra projektlett av DIck Wrién då dem hela tiden höll oss uppdaterade om arbetets utförande/status. Rekommenderar dem starkt.

Ulf L
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Bytte en del bräder och målade gavelspetsar. Allt till belåtenhet

Thomas N
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Arbete avsåg takrenovering. Snabb offert hantering och avtal om byggstart. Arbetet startade på avtalad tid och slutfördes inom utsatt tid. Kompetent och trevlig personal.

Linus W
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Upplevde och överträffade förväntningar, tog uppdraget på allvar och tvekade inte att hämta in andra från företaget för extra bedömningar. Det märks att de anställda litar på varandra och vill göra ett bra jobb.

Johan G
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Mycket trevliga och kunnig personal. rak och ärlig kommunikation.

Vivica L
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Bemötandet var bra och killarna var mycket trevliga. Och våra förväntningar blev ännu bättre, då man hittade bra lösningar som vi själv inte hade tänkt på Vi fick vår stuga totalrenoverad, ett trädäck och en utedusch. Resultatet blev mycket bra och vi är super nöjda, återkommande kunder. Rekommenderar varmt

Staffan W
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Byte av takbeläggning och takfönster. Mycket uppmärksamt och kunnigt bemötande i hela processen. De kändes att alla inblandade brydde sig och tog hänsyn till mig som kund. De förtretligheter huset bjöd på löstes snabbt och smidigt i samförstånd. Man höll utlovade tider, höll arbetsplatsen snygg och välordnad och lämnade allt i god ordning. Ett företag att rekommendera - ett man gärna skulle vilja engagera i nästa projekt också.

Elisabet Klint O
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Ett excellent byte av tak Från offert till genomförande och avslut utfördes allt ytterst professionellt. Ett mycket skickligt team med tydlig stolthet för sitt hantverk och stor respekt för angiven tidsplan, och markant hänsyn till kunden.

Markus L
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Vi renoverade vårt förråd och byte panelen på huset. Alla hängrännor och stuprör bytes ut på förrådd och hus. Och två nya fönster på huset. Vi har inte tidigare anlitat någon byggare, så vi var orolig att vi inte skulle hitta någon bra byggare. Men Wirén Bygg levererade över förväntan. Mycket proffsiga byggare! Rekommenderas starkt.

Kerstin H
Skrev om Wirén Bygg Aktiebolag

Klara besked, utfört i rätt tid på ett utmärkt sätt. Vi är mycket nöjda med resultatet.