Wise Professionals Göteborg

Wise Professionals Göteborg

Kungsgatan 20, 411 19 Göteborg

Wise Professionals är Rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar. Vi arbetar tillsammans med några av Sveriges starkaste arbetsgivarvarumärken och tillsammans med kunder och kandidater som ställer höga krav. Hur kan vi hjälpa dig? Wise Professionals erbjuder tjänster för dig som vill ta hjälp i hela eller delar av en rekryteringsprocess, vi stöttar också företag och organisationer som hanterar stora delar av sin rekrytering på egen hand.

Våra tjänster

Annette S skrev om Wise Professionals Göteborg
    Rekrytering av en HR chef. Mycket duktiga
  • Eva J
    Eva J skrev om Wise Professionals Göteborg
    Bra mottagande och gediget intresse för kundmötet.
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Wise Professionals Göteborg
    Vi tog hjälp av Wise när vi behövde rekrytera en office manager. Fick proffsigt bemötande från dag 1 och vi fick en alldeles utmärkt office manager.
    2015-11-03 Alexandra S svarar Margareta N
    Hej Margareta, vad roligt att ni är nöjda med bemötandet!
  • Susanna M
    Susanna M skrev om Wise Professionals Göteborg
    Jag upplever alltid ett engagerat och proffessionellt bemötande från de personer jag har kontakt med från Wise. Nu senast gällde det en konsultinhyrning och jag samt rekryterande chef var väldigt nöjda totalt sett med hela processen.
  • Martin Ä
    Martin Ä skrev om Wise Professionals Göteborg
    Jag köpte tjänsten Second Opinion för att jämföra tre kandidater. Min första kundkontakt fick sjukdom i familjen och träffade 1 av kandidaterna, en ny kollega de två andra och gjorde sedan uppföljningen med mig. Hög servicevilja och det funkade helt OK ändå.
    Dock besviken över det taffliga datorgenererade språket i de skriftliga rapporterna kring kandidaterna. De kändes på flera ställen som "köpta horoskop" (typ "kandidaten har i större grad än sällan en benägenhet att agera som..."). Jag hade tänkt använda dessa som del i underlaget att presentera inför fackliga förhandlingar, men det var uteslutet. Det hade jag absolut inte förstått när jag anlitade Wise för uppdraget.
  • Kristin A
    Kristin A skrev om Wise Professionals Göteborg
    Wise Professionals har givit oss en utmärkt service inom ett flertal rekryteringar. De har en noggrann process som planerats upp i god tid för att för att hålla en hög effektivitet. Gott bemötande och trevlig personal som anstränger sig det lilla extra för att lära känna vårt företag och vår kultur och därmed matcha med rätt slutkandidat. Wise Professionals säkerställer kandidatupplevelsen för även de som inte går vidare i rekryteringen.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Wise Professionals Göteborg
    Professionella och strukturerade möten, samt trevliga. Vårt företag har rekryterat två personer via Wise och ytterligare en på gång. Hittills lever nyrekryteringarna upp till mina förväntningar.
  • Magdalena M
    Magdalena M skrev om Wise Professionals Göteborg
    Rekrytering av HR och ekonomi supporten. Ett mycket proffsigt bemötande och kompetenta personer.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Wise Professionals Göteborg
    jag har aldrig varit i kontakt med Göteborgskontoret, endast med Stockholmskontoret.

Hitta fler bemanningsföretag