Johan Pettersson

Johan Pettersson

Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Johan har de senaste 6 åren jobbat som elektriker hos privatkunder och har god erfarenhet av både små och större jobb. Han har ett stort intresse att jobba med belysning (LED, spots etc.) för att skapa stämning. Privat har Johan alltid många renoveringsprojekt på gång och är flerfaldig prisvinnare för sina renoveringar av t.ex. äldre bilar.

20 omdömen om Johan Pettersson

Vincent S
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Det var mycket bra bemötande, mänskligt och vänligt.

Ann-charlott J
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

jag är jättenöjd med johan pettersson och dom arbeten han har utfört hos mig ,kan verkligen rekommendera honom.

Kaushik T
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Han var mycket snabb, vänlig och duktig. Vi är mycket nöjda.

Christine C
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Mycket bra, korrekt, tydlig och snabb.

Maria F
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Vi är väldigt nöjda med Johans arbete. Han är trevlig, punktlig och har utfört arbetet väl. Vi kommer att boka honom igen.

Svar från Johan Pettersson

Hej Maria, Vad roligt att höra att ni blev så nöjda! Vi ser fram emot att få hjälpa er igen! Med Vänlig Hälsning Erica på WiseUp

Casper G
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Blivit glad överraskad av deras service, kundbemötande och pris. Kommer garanterat att anlita de framöver och rekommendera de.

Svar från Johan Pettersson

Hej Casper! Vad roligt att höra, vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Hälsningar Erica på WiseUp

Torbjörn E
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Snabb och proffsig service! Mycket bra pris.

Svar från Johan Pettersson

Hej Torbjörn! Tack för att du valde att boka med oss på WiseUp, vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Hälsningar Erica på WiseUp

Marie-louise J
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Fick snabbt hjälp med det jag ville ha gjort. Johan ringde och talade om att han skulle bli lite senare, det uppskattas. Jag talade om hur jag tänkt, han kom med idéer och goda råd. Jag är jättenöjd med hans arbete!

Svar från Johan Pettersson

Hej Marie-louise. Vad roligt att du blev jättenöjd med Johans arbete! Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka som kund hos WiseUp. Med Vänlig Hälsning Erica på WiseUp

Kevin A
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Johan är en trevlig person som verkar vara kunnig inom sitt område. Jobbet var ganska enkelt därför slutresultatet blev bra dock inte lika snyggt som jag hade förväntat mig. Borrning av väggen resluterade med ett stort hål som måste spacklas och målas.

Svar från Johan Pettersson

Hej Kevin, Tack för din feedback! Tråkigt att du inte blev nöjd med slutresultatet men vi hoppas att du väljer att anlita oss nästa gång du behöver hjälp med elen. Hälsningar Erica

Johan S
Skrev om Johan Pettersson en del av WiseUp.se

Johan var en trevlig kille som gjorde vad han skulle,snabbt,punktligt och ordentligt