Alla kategorier Konsulter Stockholms län Stockholm Östermalm World Class Sverige

World Class Sverige

Nybrogatan 8, 114 34 Stockholm — Visa karta

Konsulter nära World Class Sverige:

Drottninggatan 97, STOCKHOLM
Vi erbjuder smarta helhetslösningar för fastigheter med postboxar, porttelefoner... Läs mer ›
Francisco O:
Vid beställning av varor har kontakten vart proffisionell och riktigt. Tack DinBox!

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 3 kunder tycker om World Class Sverige

• Alexander D
    Alexander D skrev om World Class Sverige
    Oseriösa ägare som lockar med gratisträning för att sen hålla på med telefontrakasserier och (toma) hot om inkasso. Varning för detta gym!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om World Class Sverige
    Skönt jmf SATS är att det ofta är mycket mer plats och aldrig väntelista till fria vikter eller maskiner. Tränar på WC Tule som har snygg design, men lite för små omklädningsrum. Cykelrummet är för litet, men ventilationen håller bra klass - jämfört SATS.
  • Kevin
    Kevin skrev om World Class Sverige
    Vet inte vad det är med World Class, men vartenda utav deras gym saknar bra benmaskiner med känsla. De verkar satsa på modern och dyr utrustning, snarare än funktionell sådan. Nordic gyms och Technogyms maskiner är mycket skönare att träna i. Dock har dom väldigt bra rygg och bröstmakiner här utav märket Hammer Strength. Stämningen var dock inte den bästa. Kändes mer som en ungdomsgård i förorten med tonårsgäng som belägrat alla maskiner.
    Jonas H gillar detta

Nybrogatan 8, 114 34 Stockholm