Rosina Iskander

Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

41 omdömen om Rosina Iskander

Jörgen B
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Jag tycker bemötandet var superbra. bra dialog och förståelse. grymt smidigt och snabb/smidig affär. Rosina är super duktig. bara gott att säga.

Goran S
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Snabbt och effektiv bemötande, smidig bilförsäljning

Per P
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Snabb, korrekt och håller vad hon lovar

Nicklas N
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Sjukt proffsig, snabb och trevlig

Jens Peter B
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Detta var min smidigaste bilaffär jag har upplevt. Jag fick vad jag önskade för bilen. Betalning i tid!! Tack Rosina för en bra bilaffär. Jag REKOMMENDERAR verkligen att kontakta Fordonsbolaget när du tänkt sälja/köpa din bil!!

Otakar U
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Jag ville sälja min bil och annonserade den via Wayke. Jag fick offerter från flera företag, där Fordonsbolaget i Upplands Väsby var ett av de aktuella företagen. Jag blev uppringd av Rosina, som arbetar med inköp av bilar. Vi hade en saklig och rak diskussion som resulterade i offerten, bekräftat i en detaljerad skriftlig offert med klara villkor. Det är något jag tyckte om. Förutom att företaget tycks ha tydliga policyn har Rosina med sitt mycket vänliga dock bestämda sätt fyllt de givna policyramarna. När jag väl accepterade...

Philip H
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Trevlig och hjälpsam! Höll mig informerad. Det blev en snabb och smidig affär!

Andreas B
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Mycket proffsig inköpare på Fordonsbolaget.

Alexander C
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Väldigt proffsig och bra bemötande. Hon är rätt person på rätt plats!

Ulrika H
Skrev om Rosina Iskander en del av Wowto Sweden AB

Snabb affär, rak och tydlig. Tydliga svar på de frågor som jag hade och kändes inte som en massa skitsnack - uppskattas.