Wtprints AB

Wtprints AB

wtprints.se
  • Badge2024

Välkommen till WTPrints! Vi jobbar nära med brands och företag som vet vikten av att lägga stort fokus i sitt varumärkesbyggande med merch. Genom att producera, trycka och lagerhålla våra kunders unika produkter har vi vad som krävs för att även ta ditt önskemål till nästa nivå. Om det gäller tryck, en grafisk profil, 3PL...

24 omdömen om Wtprints AB

Sedan starten hos Reco 2024

Sebastian G
Skrev om Wtprints AB

Bra killar men bra service! Alltid en snabb och smidig affär.

Alfred Björn L
Skrev om Wtprints AB

Professionella grabbar med hög kvalitet.

Gustav H
Skrev om Wtprints AB

Två unga och otroligt drivna killar som inte ser några problem med något. Alltid bra bemötande samt service. Rekommenderar starkt.

Christos Liam Hans D

Otroligt bra kundbemötande! Hög kompetens och kvalitet. Jag fick allt anpassat efter mina behov och önskemål. Kunde inte bli bättre. Rekommenderar starkt!

Frank Kaarlo Artin R

Super proffesionellt från första kontakt till slutprodukten! Rekommenderas starkt

Theo J
Skrev om Wtprints AB

Riktigt bra service av riktigt bra grabbar!

Carina S
Skrev om Wtprints AB

Kanon! Fick 50 plädar upptryckta med mönster till ett bröllop.snabbt och fint. Jättebra.uppskattar av gästerna som fick med sig varsin hem.

Vmax Club Sweden V

Allt fungerade jättebra. Allt fungerade jättebra.

Carl B
Skrev om Wtprints AB

Leverantör för oss i 3 år. Funkat exceptionellt. God kvalitet och prisvärdhet. Trevliga personer som underlättar vårt goda sammarbete. Verkligen att rekommendera!

Answeronline Sverige Ab A

Tillmötesgående och bra dialog kring deras produkter och en tydlig offertprocess. Rekommenderas!

William D

Proffesionella, snabba, grym service

Micke & Co Aktiebolag M

Utan förväntningar var bemötande fint , som har resulterat i en liten order med tryckta t-shirts och tygkassar . Mer beställningar inom kort .

O & O Invest Ab O

På Wtprints kan man alltid räkna med ett jättebra bemötande och dom är både snabba och effektiva!

Delaval Sales Ab D

Mycket bra och snabb service. Trevligt bemötande varje gång.

Bäckman & Berg Ab B

Trevlig och snabb service! Alltid mycket nöjda vid alla tillfällen vi nyttjat WT-Prints.

Kalmar Inneklimat Ab K

Bra bemötande Bra diskussioner för att hitta rätt lösning Har handlat kläder glasögon golfbollar Och 🎩 Bra resultat på samtliga produkter

Eric J
Skrev om Wtprints AB

Jag började samarbeta med WTPRINTS för över ett år sedan, och vårt samarbete har varit en enorm framgång. Wtprints är inte ett "vanligt" tryckeri; det är ett tryckeri med stort engagemang. Jag har varit i kontakt med andra tryckerier tidigare, men ingen av dem har varit lika välkomnande eller lika engagerade när det gäller våra plagg. Kvaliteten hos wt har varit exceptionell. Jag brukade beställa hoodies och T-shirts från ett annat ställe, men de kunde inte leverera samma höga standard som WTPRINTS. Det bästa är att man...

Patrik B
Skrev om Wtprints AB

2 unga entreprenörer som bara ser möjligheter. Jag har bara positivt att säga om dom. Trevligt bemötande, håller vad dom lovar., levererar bra kvalitet. Kan varmt rekommendera Wtprints.

Svar från Wtprints AB

Hej! Tack för ditt omdöme Patrik!

Wilma R
Skrev om Wtprints AB

Kung! Kung! Bra service! Gött häng! Snabba och bäst!

Jonas O
Skrev om Wtprints AB

Fantastiska och så lösningsorieterade.

Bengt L
Skrev om Wtprints AB

Jag blev mycket bra bemött med ett trevligt och proffesionellt bemötande. Mycket nöjd med leverans och kvalitet.

Tim E
Skrev om Wtprints AB

Bra service som är med en under tiden produkten trycks samt efter den har blivit levererad.

Maria G
Skrev om Wtprints AB

Snabb leverans och absolut nöjd med mina T-shirts med tryck! Lyckad möhippa!

EBBA H
Skrev om Wtprints AB

Beställde lagtröjor till vårt fotbollslag och vi är supernöjda! Jättebra service, kvalité på tröjor och tryck. :)