XXL Sport Kungens Kurva

2.3

6 omdömen om XXL Sport Kungens Kurva

Monwer alam C
Skrev om XXL Sport Kungens Kurva

Jag köpte en skor 14 september Hoka märke och den blev trasig efter några månader användning. Har varit heron city butiken sport avdelning fick höra från personalen att ofta dyra skor går sönder efter 3 månader användning. Han ville inte höra vad jag säger. Väldigt oprofessionellt. Han säger man ska inte köpa dyra skor om man vill det ska hålla länge. Första gånger hörde jag mitt liv

Julia E
Skrev om XXL Sport Kungens Kurva

Extremt dålig service. En äldre man som arbetade och var otrevlig mot mina barn 16 månader och 4 år gamla som höll i en liten boll och skrek ”Ska ni köpa bollen eller?” Första gången jag hört någon tala så till mina barn jag var helt chockad men tänkte att jag inte tänkte låta honom förstöra vår dag. Vi lät ju de hålla i bollen för att distrahera de medan vi köpte fotbollsgrejer till vårt äldre barn. Senare när vi hittat passande fotbollsskor till vårt äldre barn bad tjejen i kassan honom hämta den andra skon i samma storlek...

Fredrik John Konrad H
Skrev om XXL Sport Kungens Kurva

Dåligt kundbemötande och ovilja att hjälpa. Rekommenderar inte.

Renata Annika  S
Skrev om XXL Sport Kungens Kurva

Mycket bra service och kompetent personal! Rekommenderas

Kalle K
Skrev om XXL Sport Kungens Kurva

Riktigt bra utbud och priser så egentligen en helt okej butik men kraftigt underbemannade när jag var där så efter att ha väntat en evighet på att någon skulle komma loss så lämnade jag butiken och köpte pulsklockan jag var ute efter i en annan butik istället.

Jakob D
Skrev om XXL Sport Kungens Kurva

Åkte förbi Heron och tittade snabbt förbi XXL Sport Kungens Kurva. Innan jag visste ordet av hade jag köpt ett par dojjor, några bars, vattenflaska och simglasögon. Var sjukt nära på att få med mig några gevär men hejdade mig i sista sekund. Kul att man fick hjälp med springdojjorna i en affär av den här storleken. Man är ju van med att springa runt på Bauhaus i 5h för att hitta personal. Rekommenderas