Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge XXL Sport Kungens Kurva

Dialoggatan 2, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om XXL Sport Kungens Kurva

• Ellen
    Ellen skrev om XXL Sport Kungens Kurva
    Priset för årets SÄMSTA kundservice går till XXL Heron city cykel-avdelning!
    För ett år sedan köpte jag en cykel på XXL. Cykeln kostade ca 5000 kr.

Idag var jag inne på XXL heron city för köpa ett nytt cykellyse. Jag ber även killen montera på lyset. Killen går in i verkstaden och försvinner i ca 10 minuter. Han ser hela tiden att jag står och väntar. Efter 10 minuter (!) kommer han ut och säger flinande att det kostar 80 kr att montera på lyset? Detta trots att jag alltså köpte cykeln hos XXL för 5000 kr, så vill de ta 80 spänn för att montera på ett litet lyse ??? !!
    Slutade med att jag köpte ett nytt lyse på en annan cykelbutik i närheten, de monterade lyset utan problem!

XXL har visst ”livstids servicegaranti”, jag undrar verkligen vad den innefattar då de inte ens kan montera på ett litet lyse. Fyfan för ett sådant NONCHALANT, OTREVLIGT, OPROFESSIONELLT bemötande! Läs mer
  • Renata Annika  S
    Renata Annika S skrev om XXL Sport Kungens Kurva
    Mycket bra service och kompetent personal! Rekommenderas Läs mer
  • Kalle K
    Kalle K skrev om XXL Sport Kungens Kurva
    Riktigt bra utbud och priser så egentligen en helt okej butik men kraftigt underbemannade när jag var där så efter att ha väntat en evighet på att någon skulle komma loss så lämnade jag butiken och köpte pulsklockan jag var ute efter i en annan butik istället. Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J skrev om XXL Sport Kungens Kurva
    Åkte förbi Heron och tittade snabbt förbi XXL Sport Kungens Kurva. Innan jag visste ordet av hade jag köpt ett par dojjor, några bars, vattenflaska och simglasögon. Var sjukt nära på att få med mig några gevär men hejdade mig i sista sekund.
    Kul att man fick hjälp med springdojjorna i en affär av den här storleken. Man är ju van med att springa runt på Bauhaus i 5h för att hitta personal. Rekommenderas Läs mer