Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sigtuna yourmail.se - ingen mer pappersreklam i brevlådan

yourmail.se - ingen mer pappersreklam i brevlådan

katarina Jagellonikas väg 48, 193 31 Sigtuna — Visa karta

Yourmail är tjänsten som skapar förutsättningen för konsumenter att möta varumärken på ett mer miljövänligt sätt. Visionen är enkel 48 miljoner kilo pappersreklam skall bort till 2010. Vi ger våra medlemmar möjlighet att göra något åt miljön, från ditt he
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Läs vad 2 kunder tycker om yourmail.se - ingen mer pappersreklam i brevlådan

• Fredrik
    Fredrik skrev om yourmail.se - ingen mer pappersreklam i brevlådan
    När du registrerar dig här så blir din mailadress handelsvara som säljs vidare obegränsat. Mycket av min SPAM har jag härlett just till detta företagets aktivitet. Vad jag förstår drivs verksamheten av ett företag som heter Onliner Europe AB som har ett telefonnummer som saknar abonnent.
  • alex s
    alex s skrev om yourmail.se - ingen mer pappersreklam i brevlådan
    Suverän tjänst som ersätter pappersberget i brevlådan med en helt digital tjänst. Jag gillar! slipper man gå till pappersåtervinningen varje vecka. Prova, det är helt gratis och man får en skitsnygg dekal till brevlådan.

katarina Jagellonikas väg 48, 193 31 Sigtuna