Ypsab Bygg & Fog AB

Ypsab Bygg & Fog AB

ypsab.se
  • Badge2024

Välkommen till Ypsab Bygg & Fog i Stockholm! Går du i tankar om att förverkliga dina bygg- eller renoveringsdrömmar? Då är vi rätt företag för dig. Vi hjälper våra kunder med tjänster såsom altanbygge, renovering, markarbeten och garagebyggen mm. Vi är måna om de uppdragen vi utför och att våra kunder är 100% nöjda under hela...

11 omdömen om Ypsab Bygg & Fog AB

Sedan starten hos Reco 2024

Sandra S
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Vi anlitade Ypsab för att bygga ett helt nytt kök i vårt hus och göra om det gamla köksrummet till ett sovrum. Det omfattade även att ta upp ytterväggen och bygga ett fönster med burspråk i nya köket. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan verkligen rekommendera dem. De var ett bra stöd för oss när vi skulle omvandla våra idéer till verklighet och var lyhörda för våra önskemål samtidigt som de gav smarta förslag på prisvärda lösningar. Under byggets gång uppskattade vi speciellt att de alltid var öppna för att direkt...

Birgitta B
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Vi beställde arbete på att riva vår gamla altan på drygt 90 kvm och bygga upp en ny. Vi hade även ett uterum där det behövdes ny vattenavrinning. Det ingick även målning av det nya staketet. Arbetet utfördes snabbt och under hela processen hade vi kontinuerlig kontakt med Dennis och snickarna som var väldigt flexibla. Vi var så nöjda med arbetet så vi bad om en offert att även byta ut trallen och räcke på balkongen samt en utegård till katterna. De hann med även detta arbete under den tid de sagt att ombyggnaden av...

Ypsab Bygg & Fog AB gillar detta
Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Tackar för detta projektet och bara att ni hör av er i framtiden om ni behöver hjälp med något annat Mvh Dennis

Jörgen B
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Jag anlitade Ypsab för bygge av ett trädäck på drygt 90 kvm. Arbetet utfördes till belåtenhet inom utsatt tid och till överenskommet pris. Tre personer byggde däcket på två dagar så det gick väldigt fort. Jag kommer att anlita Ypsab för framtida projekt och kan rekommendera detta företag.

Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Tack Jörgen för förtroendet bara att höra av dig i framtiden om du behöver hjälp med något annat Mvh Dennis

Therese Isabelle A
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Målning av tak vart ej som utlovat, slarvig och fick göras om efter min förfrågan. Positivt med flexibla arbetstider i alla fall.

Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Tråkigt att höra att det inte vart som du tänkt dig ring mig gärna på måndag Mvh Dennis

Madelaine Q
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Ville ha ett rum målat och spacklat samt få golvlister uppsatta och en platsbyggd fönsterbräda. Seriöst företag. Kom över för att titta på jobbet och sen skriva offert. Bra priser. Duktig, lyhörd, positiv, flexibel och väldigt trevlig kontaktperson/målare (Dennis). Rekommenderas!

Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Tackar För dom orden Madelaine! Bara att höra av dig i framtiden om du ska renovera något annat Mvh Dennis

Jaqueline H
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Bra bemötande. Snabba och duktiga. Fint snickeri arbete. Dennis är en professionell och lyhörd person.

Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Tack för dessa fina ord Jaqueline

Philip B
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Väldigt bra. Trevligt och proffsigt bemötande. Skötte sig själva och lämnade rent efter sig. Bra pris dessutom

Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Tackar för det! Bara höra av dig i framtiden om du behöver hjälp med något

Johan N
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Förutom självklarheter som kunskap som krävs för min renovering, har Ypsab imponerat i hur snabbt och fokuserat dom jobbar, hur enkla dom är att kommunicera med via digitala kanaler och är lyhörda och flexibla för mina önskemål. Det är ordning och reda på tomten dom jobbar efter varje arbetsdags slut. Överlag känns resultatet bra och dom är enkla att jobba med. Definitivt några jag gärna anlitar fler gånger.

Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Tackar för dom fina orden Vi uppskattar det verkligen Hoppas på lite fler roliga projekt åt dig i framtiden Mvh Ypsab

Tony H
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Snabba på att kolla på jobbet och ge offert. Supernöjd med arbetet också. Gillar skarpt den efterföljande kontakten för att säkerställa att jag är nöjd med arbetet.

Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Tackar för förtroendet Tony! Bara att återkomma i framtiden om du behöver hjälp med något annat

Andreas D
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Hej! Väldigt nöjd med arbetet och kommunikation som skedde kring mitt projekt! Riktiga proffs!

Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Hej Andreas! Tackar för dom orden hoppas att vi hörs i framtiden när du har något nytt projekt

Miguel M
Skrev om Ypsab Bygg & Fog AB

Duktiga pålitliga och i tid , håller vad de lovar. Kunniga i sitt område

Svar från Ypsab Bygg & Fog AB

Tackar för dom orden Miguel Hoppas på fler samarbeten i framtiden